Оберіть мову

Вихід компанії на міжнародний ринок (Авторський курс Сергія Кацарського)

Виробників багато, а експортерів – ні. Й справа не в відсутності бажання підкорювати своєю продукцію інші країни, чи в відсутності жаги до прибутків. Не дивлячись на те що експорт це теж продажі, але є дуже велика відмінність від сбуту в середині держави. Зовсім інші умови, правила та підхід до справи. Експорт доволі затратна справа розтягнута у часі.

В кожного експортера на початку не все вдається з першого разу. Будь яка велика та впізнавана компанія починала з малого. Періодичне відвантаження компанією своєї продукції на міжнародні ринки – ще не свідчить про її розвиток та велике її майбутнє. В свою чергу, збільшення об’ємів експорту та регулярне відкриття нових ринків, є запорукою стабільного розвитку компанії. В неї є певна структура ЗЕД, яка робить свою справу та виконує поставлені завдання та цілі.

Але, перспектива прибутків від експорту стосується не усіх. Є багато питань, до яких необхідно підготуватись. В першу чергу це підбір та підготовка команди ЗЕД. Все залежить від неї.

Підготовлений для Вас Курс та мій досвід дозволить отримати відповіді на питання, «чому не вдалося», «що робимо не так» та «чи може це не шлях для моєї компанії». Тому, компанії які мають не тільки бажання а й відповідально проходять певні етапи щодо формування структури ЗЕД, як правило мають успіх.

Ми будемо обговорювати важливі напрямки в роботі структури підприємства з ЗЕД. Заплановані практичні роботи по певним питанням. Будемо робити конкретні аналізи перспективних ринків відповідно напрямку Вашого підприємства та певного продукта.

За період проходження Курсу буде надано можливість ознайомитись з певними інструментами, які дозволяють отримати багато корисної інформації. В першу чергу це реєстри митних операцій між будь якими державами, в незалежності від виду продукта. Кожен слухач самостійно та впевнено буде робити розширену аналітику ринків. Власноруч підготує перелік потенційних клієнтів по кожному перспективному ринку.

По закінченню Курсу у слухача буде сформований чіткий план дій. Буде розуміння, що раніше на підприємстві було зроблено не так, та що потрібно зробити, щоб було правильно та результативно. Кожен слухач буде мати чіткий перелік питань та шляхи для їх вирішення.

Яку б форму навчання Ви б не обрали - офлайн курси в Києві чи онлайн навчання, при відповідальному підході до процесу навчання ви завжди можете розраховувати на отримання якісних знань та навичок в нашій школі логістики та ЗЕД.

Очно
Тривалість:

Індивідуально (корпоративно) ~ 18 годи

Вартість:

Індивідуально (корпоративно) - уточнюйте у менеджерів

  • Комфортні аудиторії
  • Локації біля метро
  • Методичні матеріали в друкованій формі
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Онлайн
Тривалість:

Індивідуально (корпоративно) ~ 18 годин

Вартість:

Індивідуально (корпоративно) - уточнюйте у менеджерів

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Заняття в прямому ефірі
  • Запис занять*
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Відео-уроки
Тривалість:

На даний момент не проводиться

Вартість:

На даний момент не проводиться

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • "Вільний" графік
  • Підтримка викладача
  • Методичні матеріали в електронній формі
  • Сертифікат в електронній формі
Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Програма курсу

  1. 1.

    Відкриття нової структури зовнішньо економічної діяльності:

    • Підкорення нових ринків збуту не можливо за одним бажанням власника, чи прийнятим рішенням керівників компанії на один, два та навіть три роки. Маючи на меті вивести продукт на сталий експорт потрібна певна структура компанії, яка буде цим займатись.
    • Так, є деякі відмінності в залежності від країни. Але, в більшості загальних вимог вони однакові. Клієнт з іншої держави не буде кудись перераховувати гроші за якийсь товар, як що він не буде в цьому впевнений на 100%. Вихід підприємства з його продуктом на ринок іншої країни, збільшення продажів та як результат отримання прибутку, залежить виключно від компетентності та вмотивованості команди відділу зовнішньо економічної діяльності.
    • Якісний підхід до підготовки нової структури, чи визначення критичних точок та їх виправлення в наявній структурі, дозволять досягнути поставлену мету.
    • На певному етапі, експорт це повільні гроші. Тому, не розуміння та не якісне виконання деяких питань тягне за собою не тільки недоотримання прибутку та й вливання додаткових коштів. Що в далекій перспективі може навить привести до банкроту компанії;
  2. 2.

    Знання іноземної мови та її значення від виду продукту та сфери діяльності:

    • Володіння англійською мовою фахівцем відділу зовнішньо економічної діяльності великої та впізнаваної за кордоном компанії буде цілком достатньо. Усі перемовини будуть проводитись в офісах на певному рівні та не має виникати якогось непорозуміння.
    • Але, якщо ринок новий та не вивчений? Якщо продукт тільки розкручується? Якщо продукт буде реалізуватись в роздрібній мережі невеликих міст? А при умові необхідності дослідження ринку безпосередньо в цій державі?
    • Є й інші варіанти. Наприклад листування та переклад листів за допомогою необхідного додатку.
    • Тому обставини кожного експортера суто індивідуальні та потребують індивідуальний підхід та їх вирішення;
  3. 3.

    Участь у міжнародних виставках:

    • Міжнародні виставки є дієвим засобом міжнародного маркетингу. Виставки дають можливість заявити про компанію та виготовляємий нею продукт. На ній можна ознайомитись з конкурентами та на підставі отриманих даних навить скласти або підкоректувати план дій щодо поводження не певному ринку. Виставки стимулюють продаж товарів на зарубіжних ринках та є ефективним методом у конкурентній боротьбі.
    • Окрім того представники компаній, які виставляються, та навіть ті, хто її відвідує як гість – дуже відкриті до діалогу. Велика вірогідність отримати потенційного клієнта та отримати корисні контакти конкурентів. Можна побачити нові ідеї та провадити їх на своєму підприємстві;
  4. 4.

    Маркетингове дослідження потенційного ринку щодо можливості експорту:

    • Маркетингове дослідження робиться з метою вивченні ринкової ситуації. Досліджуються бажання, уподобання та поведінка споживачів з одного боку та виробників (імпортерів) з іншого боку. Кожна держава має свої відмінності, навить, якщо вона межує з державою, в якій знаходиться потенційний експортер. Є певні вподобання населення, які мають відмінності за рахунок багатьох чинників.
    • Деякі ринки мають дуже щільну конкуренцію. Інші порожні та тільки чекають щось нове та цікаве з перспективою великого прибутку.
    • Чим якісніше та ретельніше буде досліджено новий ринок, тим менше часу та затрат понесе експортер товару. В ідеальній ситуації експортер вдало виходить на новий ринок в тому випадку, якщо він може якісно розпізнати ці потреби та вподобання;
  5. 5.

    Бази експортно-імпортних операцій:

    • Робота з базами експортно-імпортних операцій, з яких збираються дані щодо усіх експортно-імпортних операцій, не залежно від виду продукту та держав, які їх реалізовували, або купували. Користуючись цими інструментами можна швидко зробити якісний аналіз та отримати важливі данні ще до того, як буде виготовлятись продукція для певного ринку.
    • Користуючись базами експортно-імпортних операцій, формується картина щодо привабливості або ризиків на ринку певної держави. Чітко прослідковуються об’єми продажів наших конкурентів та навить їх клієнтська база.
    • Робота з базами експортно-імпортних операцій зводить до мінімуму вкладання грошей в хибний проект;
  6. 6.

    Паспорт та стратегія ринку:

    • Паспорт та стратегія ринку - ці два види документів, які містять чітку та сконцентровану інформацію щодо певного ринку сбуту. Компанія не має тримати усю важливу інформацію в голові однієї особи, яка відповідає за певний ринок. Усі важливі данні, які були зібрані за попередні періоди мають зберігатись в одному чітко структурованому документі.
    • Навіть при зміні найманої особи, ці данні не губляться, а й далі залишаються та працюють на компанію;
  7. 7.

    Як достукатися до ПК? Тонкощі діалогу з ПК:

    • Завдяки всесвітній мережі інтернету, можна знайти потенційного покупця. Але, на жаль, йому це не цікаво. Він вже отримує аналогічний товар. Його постачальник надає більш приємливі умови оплати. Товар конкурента дешевше. Логістичне плече коротше. Якісь непорозуміння вже вирішені та залишились у минулому.
    • Як знайти відповідальну особу ЛПР? Як йому надати інформацію про свій продукт? Як підготувати презентацію, як що плюсів майже немає на відміну від конкурента? Як його зацікавити та не попасти в спам?
  8. 8.

    Віддалені співробітники в іншій країні:

    • Системні компанії, які вибудовують якісну дистрибуцію за кордоном, потребують наявності віддалених співробітників. Має бути чіткий розрахунок на кількість співробітників, їх функціональні обов’язки та навить банальну можливість виконання ними поставлених задач.
    • Робота торгівельних представників в інших державах, особливо розвинених, не має такого навантаження, як в Україні. Чітко та беззаперечно діє законодавство щодо трудових відносин. Категорично відсутня робота поза робочим часом.
    • Це все потрібно прораховувати та передбачати в плануванні роботи віддалених співробітників. Не розуміння цього, буде впливати на результативність роботи компанії в цілому.

Наші нагороди

Питання та відповіді

Де відбувається очне навчання?

Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.

Які форми навчання пропонуємо?

Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.

Що слухач отримує після навчання?

Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;

Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.

Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

Автопідбір курсу Автопідбір курсу