КУРСИ SEO

Курси SEO – це найкращий старт для тих, хто прагне тримати трендову професію.  SEO-фахівці належать до розряду тих професій, затребуваність яких стає дедалі підвищується, адже все більше компаній переходять в онлайн і практично не залишається тих, хто обходиться без власного сайту. Пошукове просування та оптимізація необхідні різним сферам бізнесу: оптові та роздрібні продажі, послуги, виробництво і промисловість, інші. Для того щоб забезпечити високі позиції сайту в пошуковій видачі, необхідна якісна індексація ключових слів пошуковими машинами. Тому так важливо зробити його SEO-оптимізацію.

При цьому підхід системи до SEO-просування постійно змінюється, минулий рік був буквально переломним в цьому сенсі, й актуальні ще вчора знання необхідно регулярно поповнювати. Постійно мінливі алгоритми пошуку вимагають пристосування і внесення змін. Ми запрошуємо пройти курси сео слухачів, щоб освоїти цю предметну область.

Курси SEO:

Професія SEO-спеціаліст підійде людям, які мають системним мисленням, які вміють розглядати проект комплексно, як ланцюжок взаємопов’язаних процедур і заходів.
Ми пропонуємо кілька форм навчання. Курси SEO в Києві проходять очно в шести філіях нашого навчального центру або дистанційно.

Навчання СЕО проходить за унікально розробленою методикою і містить всі актуальні теми з самих основ: термінологія SEO, оцінка роботи фахівця, принципи роботи пошукових роботів, роботу з семантикою, вибір ключових запитів, внутрішня оптимізація сайту, вимоги до seo-текстів, роботу із посиланнями, аналітика і багато іншого. Також ви навчитеся аналізувати сайти конкурентів, виділяти та адаптувати грамотні стратегії.

Пройти курси сео для початківців — найкращий варіант швидкого входу в професію. Адже тільки систематизований підхід до знань забезпечить надійну опору для старту роботи фахівця. А методика викладу матеріалу, що поєднує одночасне проходження теорії та практичних завдань, дозволяє активним слухачам почати працювати вже в процесі навчання.

Курси SEO підходять:

  • бажаючим отримати популярну професію, для якої навіть початкова зарплата стартує з вельми гідного рівня;
  • керівникам підприємств, які хочуть розуміти принципи просування, говорити з підрядниками однією мовою та контролювати процеси;
  • студентам, хто хоче починати заробляти, не перериваючи навчання та отримати паралельно другу професію;
  • всім, хто шукає як отримати додатковий заробіток або бажає працювати з дому.

Як проходять очні курси СЕО в Києві:

Заняття в нашій школі digital маркетингу проходять в одній з 6 філій, які знаходяться в місцях з хорошою транспортною розв’язкою на правому та лівому берегах Києва, в безпосередній близкості від метро. Навчальні класи оснащені сучасним комп’ютерним обладнанням з встановленим оновленим програмним забезпеченням. Методичні посібники складаються викладачами у відповідності до матеріалу та підтримуються актуальними.

Щоб зробити навчання більш ефективним, ми формуємо невеликі групи (в середньому 5 слухачів). Заняття побудовані таким чином, що в них відразу об’єднуються теоретичний матеріал з пратичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Слухачі, які бажають отримати максимум уваги від тренера, можуть пройти навчання індивідуально.

Чому курси СЕО оптимізації краще проходити з викладачем? На заняттях теоретичний матеріал відразу підкріплюється практичними прикладами, які виконують усі студенти. Питання, які виникають в процесі навчання, обговорюються відразу і дозволяють уникнути помилок у майбутньому.

ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
30 годин
У групі
Дивитись ціни
Індивідуально
~22 години
Індивідуально
500 грн/год

Як проходять курси SEO онлайн:

Курси СЕО онлайн проходять в таких програмах як Skype, Teamviewer або Teams в залежності від обраної форми навчання (в групі або індивідуально). 

Слухачі приєднуються за посиланням, працюють разом з викладачем, спілкуючись в чаті або за допомогою мікрофону. На відміну від вебінарів, де заняття проходять переважно у формі монологу викладача, наші інтерактивні курси максимально схожі зі звичайними очними, так як ми формуємо невеликі міні-групи для продуктивного та цікавого діалогу з кожним слухачем. Звертаємо вашу увагу, що кожному слухачеві онлайн курсів надаються відео-уроки.

По завершенню навчання при умові успішного проходження контрольного тестування, випускники нагороджуються сертифікатом, який можна отримати в будь-якій з наших філій або за допомогою послуг Нової Пошти.

ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ (В ПРЯМОМУ ЕФІРІ)
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
25 годин
У групі
Дивитись ціни
Індивідуально
~22 години
Індивідуально
450 грн/год

КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ

Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.

Викладачі  даного курсу

  • Грицай Іхтіандр Олексійович

    Грицай Іхтіандр Олексійович – викладач курсів digital-маркетингу, курсів програмування і відеомонтажу. Великий досвід консультаційної роботи в компаніях різного рівня та більш ніж 20-річний викладацький стаж. Професійний викладач, вміє знайти індивідуальний підхід до кожного студента і може працювати з аудиторією різного рівня.

Групи
Група Плановий старт групи Графік Термін навчання Філія Знижка Ціна за курс

№1

26.09.2021

12:00 - 15:00

Сб

25 годин

Онлайн-курс

Дивитися на карті
-

5000 грн.

або

2 платежі по 2625 грн.

№2

29.09.2021

18:30 - 21:00

Пн, Ср, Пт

30 годин

м. Контрактова площа

Дивитися на карті
-

7000 грн.

або

2 платежі по 3675 грн.

№3

29.09.2021

18:30 - 21:00

Пн, Ср, Пт

30 годин

Онлайн-курс

Дивитися на карті
-

7000 грн.

або

2 платежі по 3675 грн.

№4

30.09.2021

18:30 - 21:00

Вт, Чт

30 годин

м. Святошин

Дивитися на карті
-

7000 грн.

або

2 платежі по 3675 грн.

№5

30.09.2021

18:30 - 21:00

Вт, Чт

30 годин

м. Лівобережна

Дивитися на карті
-

7000 грн.

або

2 платежі по 3675 грн.

№6

30.09.2021

18:30 - 21:00

Вт, Чт

30 годин

м.Мінська

Дивитися на карті
-

7000 грн.

або

2 платежі по 3675 грн.

№7

02.10.2021

13:00 - 16:00

Сб

30 годин

м. Контрактова площа

Дивитися на карті
-

7000 грн.

або

2 платежі по 3675 грн.

№8

02.10.2021

14:00 - 17:00

Сб

30 годин

м. Святошин

Дивитися на карті
-

7000 грн.

або

2 платежі по 3675 грн.

№9

02.10.2021

12:00 - 15:00

Сб

30 годин

м.Мінська

Дивитися на карті
-

7000 грн.

або

2 платежі по 3675 грн.

№10

03.10.2021

12:00 - 15:00

Сб, Нд

30 годин

м. Лівобережна

Дивитися на карті
-

7000 грн.

або

2 платежі по 3675 грн.

№11

09.10.2021

15:00 - 18:00

Сб, Нд

30 годин

м. Деміївська

Дивитися на карті
-

7000 грн.

або

2 платежі по 3675 грн.

*Перша оплата здійснюється після першого пробного заняття, друга - перед другою половиною курсу.
Програма курсу:

1. ВСТУП, ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ І ТЕРМІНОЛОГІЯ: Поняття SEO, основна термінологія, терміни, оцінка результатів роботи SEO-оптимізатора; Механізм пошукових систем, принцип їх роботи;

  • Поняття ранжирування і видачі результатів (органічна, рекламна, графічна та інші види видач);
  • Пошукові роботи, їх види та принцип дії;
  • Поняття індексації та апдейта, управління індексацією, способи прискорення; Регіональний пошук і персоналізація пошуку на прикладі пошукових систем Google і Bing;
  • Можливості пошуку;
  • Розширений пошук; Мова пошукових запитів;
  • Рекомендації пошукових систем для інтернет-ресурсів;
  • Аналіз тематики і конкурентів;
  • Тематичний аналіз топ-10 органічної видачі пошукових систем, аналіз сайтів-лідерів;
  • SEO-аудит свого сайту;
  • Основні стратегії, методи і способи просування веб-сайтів в пошукових системах;
  • Поширені помилки і помилки сео-оптимізаторів;

2. РОБОТА З семантикою:

  • Поняття семантичного ядра;
  • Аналіз ключових запитів по тематиці, проектам в інтернеті, словами і фразами;
  • Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту, висновки;
  • Формування і угрупування семантичного ядра (кластеризація) сайту, його подальша доробка і розширення;
  • Вибір основних напрямків просування і розкрутки;
  • Вивчення запитів користувачів;
  • Прогнозування списку запитів для подальшої розкрутки;
  • Частота і конкурентність запитів, розподіл на категорії;
  • Виняток нецільових запитів;
  • Інструментарій для складання семантичного ядра сайту;
  • Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner);
  • Аналіз частотності і конкурентності запитів;
  • Вибір підходящої структури сайту, створення логічної структури сайту;
  • Аналіз релевантності ключових запитів сторінок на сайті, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок;
  • Просування під запити;
  • Поняття трендових запитів, робота з генератором помилок;
  • Облік геозалежні пошукових запитів для різних регіонів;
  • Включення в семантичне ядро ​​україномовних і англомовних запитів;

3. ВНУТРІШНЯ ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ:

  • Робота з СЕО-тегами, особливості оформлення контенту сайту для SEO;
  • Поняття валідності коду;
  • Основні вимоги до кількості та якості контенту для пошукових систем;
  • Робота з картою сайту для людей і роботів;
  • Особливості написання SEO-текстів для сайту;
  • Основні поняття;
  • Копірайтинг та рерайтинг;
  • Особливості складання технічних завдань для копірайтерів;
  • Вимоги до SEO-тексту, його структуру і обсягом;
  • Поняття унікальності і нудоти, класична і академічна нудота;
  • Прихований семантичний показник в ключових словах (LSI);
  • Вибір з семантичного ядра запитів для просування статтями;
  • Самостійне написання статей, тонкощі складання грамотних текстів;
  • Методи «пожвавлення» і «олюднення» статей для сайтів, синонімізація;
  • Підбір заголовків і підзаголовків в текстах відповідно до ключових запитів, їх розстановка в тексті;
  • Поняття розмазування ключових слів по сторінці;
  • Інструменти для оцінки та написання SEO-текстів, використання програми Advego Plagiatus;
  • Що не потрібно писати на сео-текстах і як це може вплинути на ефективність просування;
  • Особливості складання ТЗ (технічне завдання) для копірайтерів і рерайтерів;
  • Захист текстів від злодійства;
  • Особливості ставлення пошукових систем до унікального контенту на сайті і плагіату;
  • Форми для скарг на злодійство контенту в пошукових системах;
  • Онлайн-сервіси для аналізу текстів і перевірки унікальності фотографій і відео;
  • Купівля унікальних текстів на статейних біржах, робота з біржами advego і textsale;
  • Особливості створення унікального фотоконтента, робота з програмою Adobe Photoshop;
  • Робота з фотобанками, придбання унікальних фотографій;
  • Унікалізація відео контенту, особливості роботи зі своїм каналом на відеохостингу Youtube;
  • Особливості складання ТЗ для дизайнерів;
  • Внутрішня перелінковка на сайті, перерозподіл посилального ваги;
  • Вимоги до кількості та якості посилань;
  • Поняття семантичності верстки;
  • Підтримка мікроформатів в семантичній розмітці Schema.org;
  • Мобільна версія сайту, адаптивність верстки;
  • Складання ТЗ програмісту;

4. ЗОВНІШНЯ ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ (ЛІНКБІЛДІНГ):

  • Поняття вихідних і вхідних зовнішніх посилань;
  • Типи посилань: посилання на ваш сайт в соціальних мережах, посилання від «поганих сусідів», контекстні посилання, посилання на неіснуючі сторінки (404-статус), посилання через 301-й редирект, обмінні посилання;
  • «Лінковка» сайтів;
  • Наскрізні посилання, особливості роботи з ними;
  • Робота з інструментами Screaming Frog, Ahrefs, Semrush, Serpstat, SimilarWeb;
  • Як працюють біржі посилань і статей, загальні принципи;
  • Поняття орендних і вічних посилань;
  • Робота з біржею посилань Sape, огляд режимів роботи біржі;
  • Реєстрація аккаунта, створення нового проекту, основні налаштування компанії;
  • Вимоги біржі sape, розміщення спеціальних кодів;
  • Підготовка окремих сторінок свого сайту до участі в біржі sape;
  • Інтерфейси для веб-майстра і оптимізатора, особливості;
  • Система оплати, налаштування;
  • Анкор, їх правильне складання;
  • Що потрібно для якісної закупівлі посилань?
  • Розподіл маси посилань на ключі-запити;
  • Параметри зовнішніх посилань;
  • Основні фактори оцінки цінності посилання;
  • Релевантний підбір майданчиків на біржі sape, складання фільтрів на відбір якісних сайтів-донорів;
  • Основні характеристики сторінок-донорів;
  • Вибір і купівля посилань, упорядкування та оптимізація куплених посилань, перевірка і контроль їх роботи, видалення неякісних посилань;
  • Купівля «вічних» посилань, постів і статей;
  • Блогове, статейне, постовое просування сайтів;
  • Огляд роботи з біржами GoGetLinks, Miralinks, Rotapost і Blogun;
  • Налаштування, пости, постові і розширені огляди, види посилань, контекстні та графічні посилання;
  • Огляд українських та зарубіжних бірж, рекомендації;

5. ДІАГНОСТИКА І СУПРОВІД СВОГО САЙТУ. ДОМЕННА ОПТИМІЗАЦІЯ:

  • Реєстраційні дані домену;
  • Вік домену, сайту, сторінки і термін реєстрації домену;
  • IP сайту, сусіди на одному IP. вплив IP на SEO;
  • Незалежність, різні власники і історія домену;
  • Аптайм хостера;
  • SSL-сертифікат, отримання та підключення, плюси і мінуси;
  • Налаштування реакції систем управління контентом (CMS) на неіснуючі сторінки – налаштування сторінки 404 (на прикладі використання різних CMS);
  • Управління роботою пошукових роботів;
  • Статистика входів;
  • Файл robots.txt – налаштування заборон на індексацію сторінок, папок і розділів сайту;
  • Робота з файлом .htaccess, огляд основних інструкцій;
  • Карта сайту Sitemap, особливості її створення для пошукових роботів і людей;
  • Налаштування редиректів, види редиректів;
  • Управління індексацією сайту;
  • Як прискорити появу сторінок в індексі пошукових машин;
  • Особливості розкрутки сайту через субдомени;
  • Пошукове позиціонування;
  • Відстеження і аналіз позицій сайтів в пошукових системах, групові і поодинокі операції;
  • Підключення і робота з системою Google Webmaster (Google Search Console), інтерфейс, можливості, інструменти та зв’язок з техподдержкой пошукових систем;

6. РОБОТА З аналітикою сайту:

  • Робота з системою моніторингу сайтів Google Analytics;
  • Особливості установки засобів діагностики (аналітики та метрики) на сайт;
  • Перевірка працездатності систем аналітики і метрики;
  • Налаштування цілей;
  • Основні групи та звіти системи Гугл Аналітики;
  • Відмінність користувачів (відвідувачів), сеансів (візитів) і переглядів;
  • Демографічні та географічні звіти, вивчення інтересів аудиторії сайту;
  • Комплексні параметри оцінки сайту: показник відмов, глибина перегляду, час проведений відвідувачами на сайті, повторні відвідування;
  • Оцінка поведінки потенційних клієнтів на сайті, виявлення проблемних місць сайту;
  • За якими запитами прийшли клієнти на сайт і звідки?
  • Які запити принесли більшу прибуток?
  • Що найбільше подобається або не подобається користувачам на вашому сайті?
  • Які розділи сайту найбільш популярні?
  • Яка частка мобільних відвідувачів?
  • Як працює реклама?
  • Оцінка роботи оптимізатора та інтернет-маркетолога (SMM-менеджера) сайту;
  • Підготовка до здачі сертифікованого іспиту на отримання сертифіката Google Analytics;

7. ЕФЕКТИВНА ВЗАЄМОДІЯ З АУДИТОРІЄЮ САЙТУ. ПОВЕДІНКОВІ ФАКТОРИ:

  • Функціональність сайту і потреби аудиторії;
  • Архітектура сайту, варіанти;
  • Принцип побудови грамотної архітектури на прикладі успішних сайтів;
  • Ергономіка сайту. Юзабіліті сайту, способи і методика оцінки;
  • Визначення ергономіки і зручності роботи з сайтом;
  • Основні принципи юзабіліті, способи поліпшення;
  • Поширені помилки та їх наслідки;
  • Поняття доступності ресурсу;
  • Вимоги до доступності ресурсу;
  • Проблеми більшості сучасних сайтів, дратівливі чинники, виявлення і усунення;
  • Проблеми пошуку інформації;
  • Необхідність і реалізація ефективного пошуку на сайті;
  • Типові помилки реалізації пошуку;
  • Адаптивна верстка і мобільна версія сайту, переваги і недоліки, перевірка доступності сайту на мобільних пристроях і планшетах;
  • Виявлення та усунення проблем сайту за допомогою інструментів Google Mobile Friendly і Google Page Insights;

8. ПОСТУП У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ, блогах і RSS-стрічках (SMM-ПРОСУВАННЯ):

  • Особливості просування сайту в соціальних мережах: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Linkedin ,;
  • Способи залучення цільової аудиторії в соціальних мережах;
  • Ведення спільнот, груп, розділів, сторінок, створення заходів;
  • Зв’язування сайту з соціальними мережами, робота з віджетами і плагінами;
  • Контроль трафіку з соціальних мереж за допомогою Google Analytics;
  • Наявність посилань на сайт і самих акаунтів компанії в важливих соціальних мережах;
  • Клікабельність кнопок соціальних мереж на сайті;
  • Наявність кнопок «Поділитися»;
  • Наявність актуальних контактних телефонів, email і фізичних адрес;
  • «Живі» соціальні мережі компанії, обговорення і коментарі;
  • Використання хештегов в постах;
  • Освітлення нового контенту на сайті в соціальних мережах;
  • Поняття Open Graph розмітки;
  • Загальна кількість передплатників / учасників спільноти;
  • Активність користувачів в групі / публічній сторінці;
  • Трафік і ваімодействіе користувачів на сайті і на соціальних платформах;
  • Таргетована реклама в соціальних мережах, робота з Ads Manager;
  • Робота з блогами, типи блогів;
  • Етапи створення і ведення блогу і мікроблогу;
  • Механіки просування за допомогою геосервісів;
  • E-mail маркетинг і використання RSS стрічок;
  • Механізми і сценарії використання RSS;
  • RSS канали;
  • Агрегатори RSS каналів;
  • Розсилка на дошки оголошень;
  • Ведення розсилки сайту;
  • Несанкціоновані розсилки (спам);
  • Додавання контенту;
  • Складання ТЗ SMM-фахівця;

9. САНКЦІЇ ПОШУКОВИХ СИСТЕМ. «ЧОРНИЙ» І «СІРИЙ» SEO»:

  • Типи штрафних санкцій;
  • Поняття фільтрації і бана;
  • Фільтри для сайтів і окремих сторінок;
  • За що можуть покарати пошукові системи;
  • Види фільтрів і їх наслідки;
  • Ефект пісочниці;
  • Фільтри Google: Пісочниця, Панда, Пінгвін, Флорида, Фред, Колібрі та інші;
  • Симптоми і лікування;
  • Види фільтрів в інших пошукових системах;
  • Як швидко виявити застосовані фільтри, основні симптоми, діагностика фільтрів;
  • Методи лікування і вихід з під фільтрів, терміни, особливості;
  • Як правильно просувати сайт і не потрапити під фільтри;
  • Ставлення пошукових систем до продажу посилань з сайту;
  • Основні стратегії виходу сайтів і сторінок з під фільтрів, повернення колишніх позицій;
  • Причини потрапляння сайту в чорний список пошукових систем, висновок сайту з під бана пошукових систем;
  • Основні методи «чорного» і «сірого» SEO, що можна і що не можна використовувати в сео-просуванні;
  • Поняття дорвея і клоакинга, як уникнути бана за це;
  • Особливості роботи сайтами-сателітами і дзеркалами, усунення дублів сайту і вмісту;

10.КОНТЕКСТНАЯ РЕКЛАМА В GOOGLE ADS:

  • Контекстна реклама і SEO, переваги та недоліки;
  • Зв’язок контекстної реклами і SEO;
  • Роль контекстної реклами: отримання цільової аудиторії;
  • Види контекстної реклами;
  • Рекламні оголошення та переходи на цільові сторінки;
  • Де показується контекстна реклама;
  • Способи оплати рекламної кампанії в Google Ads;
  • Приблизна вартість реклами;
  • Реєстрація, налаштування і таргетинг рекламних компаній;
  • Особливості написання оголошень рекламної кампанії;
  • Ставки за ключовими словами, стратегія показів оголошення;
  • Інструмент добору ключових слів;
  • Як домогтися привабливості оголошень;
  • Особливості геотаргетинга і часового таргетингу в контекстній рекламі;
  • Орієнтування на мобільні пристрої;
  • Особливості додавання графічних, медійних і відео оголошень;
  • Оцінка ефективності рекламних кампаній в Google Ads;
  • Оцінка якості ключових слів і оголошень, показник якості та інші фактори оцінювання;
  • Число показів і число переходів, що таке CTR;
  • Звіти по рекламним компаніям;
  • Банери і реклама на майданчиках;
  • Банерообмінні мережі;
  • Власні (внутрішні) банери;
  • Push-технології доставки контенту;
  • Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads.
Наші нагороди та відгуки

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.