Оберіть мову

Курси SEO

Курси SEO – це найкращий старт для тих, хто прагне отримати трендову професію.

SEO-фахівці відносяться до розряду тих професій, затребуваність яких постійно зростає, адже все більше компаній переходять в онлайн і практично не лишається тих, хто обходиться без власного сайту. Пошукове просування необхідне різним сферам бізнесу: оптовий та роздрібний продаж, послуги, виробництво та промисловість, інші. Для того, щоб забезпечити високі позиції сайту в пошуковій видачі, необхідна якісна індексація ключових слів пошуковими машинами. Тому так важливо зробити його SEO-оптимізацію.

При цьому підхід системи до SEO просування постійно змінюється, минулий рік був буквально переломним у цьому сенсі, і актуальні ще вчора знання необхідно регулярно поповнювати. Постійно змінюються алгоритми пошуку вимагають пристосування та внесення змін. Ми запрошуємо пройти курси слухачів сео, щоб освоїти цю предметну область.

Професія SEO-фахівець підійде людям, які мають системне мислення, вміють розглядати проект комплексно, як ланцюжок взаємопов'язаних процедур і заходів.

Навчання СЕО проходить за унікально розробленою методикою і містить усі актуальні теми з основ: поняття, термінологія SEO, оцінка роботи спеціаліста, принципи роботи пошукових роботів, роботу з семантикою, вибір ключових запитів, внутрішня оптимізація сайту, вимоги до seo-текстів, робота зі посиланнями, аналітика та багато іншого. Також ви навчитеся аналізувати сайти конкурентів, виділяти та адаптувати грамотні стратегії.

Як проходить навчання SEO

У нашому навчальному центрі курси реклами у соціальних мережах можна проходити очно або онлайн (у прямому ефірі). Заняття можуть відбуватися як у групах, так і індивідуально (один на один з викладачем).

Після закінчення та виконання необхідних завдань випускники отримують сертифікат про проходження курсів SEO.

Яку форму навчання Ви б не обрали - офлайн вивчення SEO в Києві або курси просування сайтів онлайн при відповідальному підході до процесу навчання Ви завжди можете розраховувати на отримання якісних знань та навичок у нашому навчальному центрі.

Курси SEO будуть корисні та цікаві:

  1. 1. Всім бажаючим отримати потрібну професію, для якої навіть початкова зарплата стартує з гідного рівня;
  2. 2. Керівникам підприємств, які хочуть розуміти принципи просування, говорити з підрядниками однією мовою та контролювати процеси;
  3. 3. Студентам, хто хоче починати заробляти, не перериваючи навчання та здобути паралельно другу професію;
  4. 4. Усім, хто шукає як отримати додатковий заробіток чи бажає працювати з дому на «віддаленні».
Очно
Тривалість:

В групі - 30 годин/курс (1,5 місяці)

Індивідуально ~ 25 годин

Вартість:

Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів

  • Комфортні аудиторії
  • Локації біля метро
  • Сучасне комп'ютерне обладнання
  • Актуальне програмне забезпечення
  • Пробне заняття*
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат

 

* Лише для групового навчання

Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Онлайн
Тривалість:

В групі - 30 годин/курс (1,5 місяці)

Індивідуально ~ 25 годин

Вартість:

Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Заняття в прямому ефірі з викладачем
  • Запис занять*
  • Пробне заняття*
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат

 

* Лише для групового навчання

Відео-уроки
Тривалість:

На даний момент не проводиться

Вартість:

На даний момент не проводиться

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Вільний графік
  • Підтримка викладача
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Очне навчання SEO у Києві

Курси SEO у Києві проходить в одній із 3 філій, які знаходяться у місцях з гарною транспортною розв'язкою (недалеко від метро). Навчальні класи оснащені сучасним комп'ютерним обладнанням із встановленим оновленим програмним забезпеченням.

Щоб зробити навчання ефективнішим, ми формуємо невеликі групи (загалом по 5-7 слухачів). Заняття побудовані таким чином, що в них відразу поєднуються теоретичний матеріал із практичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Слухачі, які бажають отримати максимум уваги від тренера або потрібний нестандартний графік занять, можуть пройти навчання по SEO індивідуально.

Після проходження щонайменше 90% обсягу заявленої програми слухачеві видається сертифікат про проходження курсів SEO (при необхідності відправляється Новою Поштою).

Курси SEO онлайн

Курси SEO онлайн (дистанційно, віддалено) проводяться в таких програмах як Skype, Zoom, Teams, Google Meet, TeamViewer в залежності від специфіки курсу навчання.

Слухачі працюють разом з викладачем, спілкуються у чаті або за допомогою мікрофона, виконують різноманітні завдання. На відміну від вебінарів, де заняття проходять переважно у формі монологу викладача, наші інтерактивні курси максимально схожі зі звичайними очними, оскільки ми формуємо невеликі групи для продуктивного та цікавого діалогу з кожним слухачем.

Навчання SEO онлайн не вимагає специфічних навичок під час роботи з програмним забезпеченням. Все максимально доступно та легко. Однак для ефективного процесу дистанційного навчання в нашому навчальному центрі, звичайно, необхідно мати базові навички роботи з ПК.

Слухачам онлайн курсів безкоштовно видається сертифікат в електронному вигляді (за бажанням слухача за додаткову плату виготовляється друкований варіант).

Програма курсу

  1. 1.

    Вступ, загальні питання і термінологія: Поняття SEO, основна термінологія, терміни, оцінка результатів роботи SEO-оптимізатора; Механізм пошукових систем, принцип їх роботи;

    • Поняття ранжирування і видачі результатів (органічна, рекламна, графічна та інші види видач);
    • Пошукові роботи, їх види та принцип дії;
    • Поняття індексації та апдейта, управління індексацією, способи прискорення; Регіональний пошук і персоналізація пошуку на прикладі пошукових систем Google і Bing;
    • Можливості пошуку;
    • Розширений пошук; Мова пошукових запитів;
    • Рекомендації пошукових систем для інтернет-ресурсів;
    • Аналіз тематики і конкурентів;
    • Тематичний аналіз топ-10 органічної видачі пошукових систем, аналіз сайтів-лідерів;
    • SEO-аудит свого сайту;
    • Основні стратегії, методи і способи просування веб-сайтів в пошукових системах;
    • Поширені помилки і помилки сео-оптимізаторів;
  2. 2.

    Робота з семантикою:

    • Поняття семантичного ядра;
    • Аналіз ключових запитів по тематиці, проектам в інтернеті, словами і фразами;
    • Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту, висновки;
    • Формування і угрупування семантичного ядра (кластеризація) сайту, його подальша доробка і розширення;
    • Вибір основних напрямків просування і розкрутки;
    • Вивчення запитів користувачів;
    • Прогнозування списку запитів для подальшої розкрутки;
    • Частота і конкурентність запитів, розподіл на категорії;
    • Виняток нецільових запитів;
    • Інструментарій для складання семантичного ядра сайту;
    • Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner);
    • Аналіз частотності і конкурентності запитів;
    • Вибір підходящої структури сайту, створення логічної структури сайту;
    • Аналіз релевантності ключових запитів сторінок на сайті, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок;
    • Просування під запити;
    • Поняття трендових запитів, робота з генератором помилок;
    • Облік геозалежні пошукових запитів для різних регіонів;
    • Включення в семантичне ядро ​​україномовних і англомовних запитів;
  3. 3.

    Внутрішня оптимізація сайту:

    • Робота з СЕО-тегами, особливості оформлення контенту сайту для SEO;
    • Поняття валідності коду;
    • Основні вимоги до кількості та якості контенту для пошукових систем;
    • Робота з картою сайту для людей і роботів;
    • Особливості написання SEO-текстів для сайту;
    • Основні поняття;
    • Копірайтинг та рерайтинг;
    • Особливості складання технічних завдань для копірайтерів;
    • Вимоги до SEO-тексту, його структуру і обсягом;
    • Поняття унікальності і нудоти, класична і академічна нудота;
    • Прихований семантичний показник в ключових словах (LSI);
    • Вибір з семантичного ядра запитів для просування статтями;
    • Самостійне написання статей, тонкощі складання грамотних текстів;
    • Методи «пожвавлення» і «олюднення» статей для сайтів, синонімізація;
    • Підбір заголовків і підзаголовків в текстах відповідно до ключових запитів, їх розстановка в тексті;
    • Поняття розмазування ключових слів по сторінці;
    • Інструменти для оцінки та написання SEO-текстів, використання програми Advego Plagiatus;
    • Що не потрібно писати на сео-текстах і як це може вплинути на ефективність просування;
    • Особливості складання ТЗ (технічне завдання) для копірайтерів і рерайтерів;
    • Захист текстів від злодійства;
    • Особливості ставлення пошукових систем до унікального контенту на сайті і плагіату;
    • Форми для скарг на злодійство контенту в пошукових системах;
    • Онлайн-сервіси для аналізу текстів і перевірки унікальності фотографій і відео;
    • Купівля унікальних текстів на статейних біржах, робота з біржами advego і textsale;
    • Особливості створення унікального фотоконтента, робота з програмою Adobe Photoshop;
    • Робота з фотобанками, придбання унікальних фотографій;
    • Унікалізація відео контенту, особливості роботи зі своїм каналом на відеохостингу Youtube;
    • Особливості складання ТЗ для дизайнерів;
    • Внутрішня перелінковка на сайті, перерозподіл посилального ваги;
    • Вимоги до кількості та якості посилань;
    • Поняття семантичності верстки;
    • Підтримка мікроформатів в семантичній розмітці Schema.org;
    • Мобільна версія сайту, адаптивність верстки;
    • Складання ТЗ програмісту;
  4. 4.

    Зовнішня оптимізація сайту (лінкбілдінг):

    • Поняття вихідних і вхідних зовнішніх посилань;
    • Типи посилань: посилання на ваш сайт в соціальних мережах, посилання від «поганих сусідів», контекстні посилання, посилання на неіснуючі сторінки (404-статус), посилання через 301-й редирект, обмінні посилання;
    • «Лінковка» сайтів;
    • Наскрізні посилання, особливості роботи з ними;
    • Робота з інструментами Screaming Frog, Ahrefs, Semrush, Serpstat, SimilarWeb;
    • Як працюють біржі посилань і статей, загальні принципи;
    • Поняття орендних і вічних посилань;
    • Робота з біржею посилань Sape, огляд режимів роботи біржі;
    • Реєстрація аккаунта, створення нового проекту, основні налаштування компанії;
    • Вимоги біржі sape, розміщення спеціальних кодів;
    • Підготовка окремих сторінок свого сайту до участі в біржі sape;
    • Інтерфейси для веб-майстра і оптимізатора, особливості;
    • Система оплати, налаштування;
    • Анкор, їх правильне складання;
    • Що потрібно для якісної закупівлі посилань?
    • Розподіл маси посилань на ключі-запити;
    • Параметри зовнішніх посилань;
    • Основні фактори оцінки цінності посилання;
    • Релевантний підбір майданчиків на біржі sape, складання фільтрів на відбір якісних сайтів-донорів;
    • Основні характеристики сторінок-донорів;
    • Вибір і купівля посилань, упорядкування та оптимізація куплених посилань, перевірка і контроль їх роботи, видалення неякісних посилань;
    • Купівля «вічних» посилань, постів і статей;
    • Блогове, статейне, постовое просування сайтів;
    • Огляд роботи з біржами GoGetLinks, Miralinks, Rotapost і Blogun;
    • Налаштування, пости, постові і розширені огляди, види посилань, контекстні та графічні посилання;
    • Огляд українських та зарубіжних бірж, рекомендації;
  5. 5.

    Діагностика та супровід свого сайту. Доменна оптимізація:

    • Реєстраційні дані домену;
    • Вік домену, сайту, сторінки і термін реєстрації домену;
    • IP сайту, сусіди на одному IP. вплив IP на SEO;
    • Незалежність, різні власники і історія домену;
    • Аптайм хостера;
    • SSL-сертифікат, отримання та підключення, плюси і мінуси;
    • Налаштування реакції систем управління контентом (CMS) на неіснуючі сторінки - налаштування сторінки 404 (на прикладі використання різних CMS);
    • Управління роботою пошукових роботів;
    • Статистика входів;
    • Файл robots.txt - налаштування заборон на індексацію сторінок, папок і розділів сайту;
    • Робота з файлом .htaccess, огляд основних інструкцій;
    • Карта сайту Sitemap, особливості її створення для пошукових роботів і людей;
    • Налаштування редиректів, види редиректів;
    • Управління індексацією сайту;
    • Як прискорити появу сторінок в індексі пошукових машин;
    • Особливості розкрутки сайту через субдомени;
    • Пошукове позиціонування;
    • Відстеження і аналіз позицій сайтів в пошукових системах, групові і поодинокі операції;
    • Підключення і робота з системою Google Webmaster (Google Search Console), інтерфейс, можливості, інструменти та зв'язок з техподдержкой пошукових систем;
  6. 6.

    Робота з аналітикою сайту:

    • Робота з системою моніторингу сайтів Google Analytics;
    • Особливості установки засобів діагностики (аналітики та метрики) на сайт;
    • Перевірка працездатності систем аналітики і метрики;
    • Налаштування цілей;
    • Основні групи та звіти системи Гугл Аналітики;
    • Відмінність користувачів (відвідувачів), сеансів (візитів) і переглядів;
    • Демографічні та географічні звіти, вивчення інтересів аудиторії сайту;
    • Комплексні параметри оцінки сайту: показник відмов, глибина перегляду, час проведений відвідувачами на сайті, повторні відвідування;
    • Оцінка поведінки потенційних клієнтів на сайті, виявлення проблемних місць сайту;
    • За якими запитами прийшли клієнти на сайт і звідки?
    • Які запити принесли більшу прибуток?
    • Що найбільше подобається або не подобається користувачам на вашому сайті?
    • Які розділи сайту найбільш популярні?
    • Яка частка мобільних відвідувачів?
    • Як працює реклама?
    • Оцінка роботи оптимізатора та інтернет-маркетолога (SMM-менеджера) сайту;
    • Підготовка до здачі сертифікованого іспиту на отримання сертифіката Google Analytics;
  7. 7.

    Ефективна взаємодія з аудиторією сайту. Повіденкові фактори:

    • Функціональність сайту і потреби аудиторії;
    • Архітектура сайту, варіанти;
    • Принцип побудови грамотної архітектури на прикладі успішних сайтів;
    • Ергономіка сайту. Юзабіліті сайту, способи і методика оцінки;
    • Визначення ергономіки і зручності роботи з сайтом;
    • Основні принципи юзабіліті, способи поліпшення;
    • Поширені помилки та їх наслідки;
    • Поняття доступності ресурсу;
    • Вимоги до доступності ресурсу;
    • Проблеми більшості сучасних сайтів, дратівливі чинники, виявлення і усунення;
    • Проблеми пошуку інформації;
    • Необхідність і реалізація ефективного пошуку на сайті;
    • Типові помилки реалізації пошуку;
    • Адаптивна верстка і мобільна версія сайту, переваги і недоліки, перевірка доступності сайту на мобільних пристроях і планшетах;
    • Виявлення та усунення проблем сайту за допомогою інструментів Google Mobile Friendly і Google Page Insights;
  8. 8.

    Пости у соціальних мережах, блогах (SMM просування):

    • Особливості просування сайту в соціальних мережах: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Linkedin ,;
    • Способи залучення цільової аудиторії в соціальних мережах;
    • Ведення спільнот, груп, розділів, сторінок, створення заходів;
    • Зв'язування сайту з соціальними мережами, робота з віджетами і плагінами;
    • Контроль трафіку з соціальних мереж за допомогою Google Analytics;
    • Наявність посилань на сайт і самих акаунтів компанії в важливих соціальних мережах;
    • Клікабельність кнопок соціальних мереж на сайті;
    • Наявність кнопок «Поділитися»;
    • Наявність актуальних контактних телефонів, email і фізичних адрес;
    • «Живі» соціальні мережі компанії, обговорення і коментарі;
    • Використання хештегов в постах;
    • Освітлення нового контенту на сайті в соціальних мережах;
    • Поняття Open Graph розмітки;
    • Загальна кількість передплатників / учасників спільноти;
    • Активність користувачів в групі / публічній сторінці;
    • Трафік і ваімодействіе користувачів на сайті і на соціальних платформах;
    • Таргетована реклама в соціальних мережах, робота з Ads Manager;
    • Робота з блогами, типи блогів;
    • Етапи створення і ведення блогу і мікроблогу;
    • Механіки просування за допомогою геосервісів;
    • E-mail маркетинг і використання RSS стрічок;
    • Механізми і сценарії використання RSS;
    • RSS канали;
    • Агрегатори RSS каналів;
    • Розсилка на дошки оголошень;
    • Ведення розсилки сайту;
    • Несанкціоновані розсилки (спам);
    • Додавання контенту;
    • Складання ТЗ SMM-фахівця;
  9. 9.

    Санкції пошукових систем. "Чорний" і "сірий" SEO:

    • Типи штрафних санкцій;
    • Поняття фільтрації і бана;
    • Фільтри для сайтів і окремих сторінок;
    • За що можуть покарати пошукові системи;
    • Види фільтрів і їх наслідки;
    • Ефект пісочниці;
    • Фільтри Google: Пісочниця, Панда, Пінгвін, Флорида, Фред, Колібрі та інші;
    • Симптоми і лікування;
    • Види фільтрів в інших пошукових системах;
    • Як швидко виявити застосовані фільтри, основні симптоми, діагностика фільтрів;
    • Методи лікування і вихід з під фільтрів, терміни, особливості;
    • Як правильно просувати сайт і не потрапити під фільтри;
    • Ставлення пошукових систем до продажу посилань з сайту;
    • Основні стратегії виходу сайтів і сторінок з під фільтрів, повернення колишніх позицій;
    • Причини потрапляння сайту в чорний список пошукових систем, висновок сайту з під бана пошукових систем;
    • Основні методи «чорного» і «сірого» SEO, що можна і що не можна використовувати в сео-просуванні;
    • Поняття дорвея і клоакинга, як уникнути бана за це;
    • Особливості роботи сайтами-сателітами і дзеркалами, усунення дублів сайту і вмісту;
  10. 10.

    Контекстна реклама в Google Ads:

    • Контекстна реклама і SEO, переваги та недоліки;
    • Зв'язок контекстної реклами і SEO;
    • Роль контекстної реклами: отримання цільової аудиторії;
    • Види контекстної реклами;
    • Рекламні оголошення та переходи на цільові сторінки;
    • Де показується контекстна реклама;
    • Способи оплати рекламної кампанії в Google Ads;
    • Приблизна вартість реклами;
    • Реєстрація, налаштування і таргетинг рекламних компаній;
    • Особливості написання оголошень рекламної кампанії;
    • Ставки за ключовими словами, стратегія показів оголошення;
    • Інструмент добору ключових слів;
    • Як домогтися привабливості оголошень;
    • Особливості геотаргетинга і часового таргетингу в контекстній рекламі;
    • Орієнтування на мобільні пристрої;
    • Особливості додавання графічних, медійних і відео оголошень;
    • Оцінка ефективності рекламних кампаній в Google Ads;
    • Оцінка якості ключових слів і оголошень, показник якості та інші фактори оцінювання;
    • Число показів і число переходів, що таке CTR;
    • Звіти по рекламним компаніям;
    • Банери і реклама на майданчиках;
    • Банерообмінні мережі;
    • Власні (внутрішні) банери;
    • Push-технології доставки контенту;
    • Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads.

Наші нагороди

Відгук Наталья
Наталья 2017-09-06
Курси SEO

Большое спасибо за предоставленную возможность глубже изучить SEO продвижение сайта с преподавателем Дианой. Очень удобно нашла Ваш учебный центр через интернет. Очень быстро и доступно решили вопросы о времени занятий. Также не маловажное замечание, что полный порядок в бухгалтерских документах. И самое главное впечатление о занятиях! Индивидуальное обучение-это самый верный способ донести до «учащейся» всю необходимую информацию. Отдельную благодарность хочу передать Диане. На занятиях я узнала очень много нового и интересного. Буду рекомендовать Вас всем своим знакомым и друзьям.

Питання та відповіді

Де відбувається очне навчання?

Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.

Які форми навчання пропонуємо?

Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.

Що слухач отримує після навчання?

Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;

Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.

Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

Автопідбір курсу Автопідбір курсу