Курси бренд-менеджмента

Ви мрієте працювати бренд менеджером у великій чи маленькій компанії, яка продає продукти масового споживання чи продукт менеджером у фармацевтичній компанії? У Вас, можливо, навіть є профільна освіта та досвід, але Ви не впевнені у своїх знаннях, щоби піти на співбесіду?
У повсякденному житті здається, що маркетинг це щось складне і вимагає неймовірних зусиль для розуміння. Насправді все набагато простіше: чіткі структуровані правила, таблиці і формули + здоровий глузд і практика + креатив. Зрозуміє кожен, хто зрозуміє ці елементи і захоче дізнатися більше про маркетинг. Після цього курсу, ви впевненіше почуватиметеся в морі маркетингу і випливете, навіть на співбесіді.
Як проходить навчання бренд-менеджменту
У нашому навчальному центрі курси бренд-менеджменту можна проходити очно, онлайн (у прямому ефірі), а також дистанційно (відео-уроки з підтримкою викладача). Заняття можуть відбуватися як у групах, так і індивідуально (один на один з викладачем).
Після закінчення та виконання необхідних завдань випускники отримують сертифікат про проходження курсів бренд-менеджменту.
Який результат курсів бренд-маркетолога
Курс інтерактивний та базується на 30% теорії та 70% практики. Ми на кожному занятті разом практикуватимемо: писати брифи, робити аналіз ринку, розробляти нові продукти, складати плани.
Після курсу "Бренд-менеджмент":
- ви дізнаєтеся, що таке маркетинг у деталях і з чого складається маркетинговий мікс (4P, 5Р, 7Р);
- навчитеся професійному плануванню (бізнес та маркетинговий плани), планувати та оцінювати маркетингові кампанії;
- зрозумієте специфіку роботи сучасного маркетолога в іноземних та локальних компаніях та оволодієте практичними навичками роботи маркетологом;
- зможете написати різні брифи (на розробку креативної концепції, планування медіа кампанії, запуск нового продукту);
- дізнаєтеся, що таке Бренд та як зробити свій бренд сильним;
- зможете правильно та професійно скласти резюме та попрактикуєтеся у проходженні співбесіди на позицію маркетолога;
- отримайте чітку інструкцію, як шукати роботу.
Наші курси бренд-менеджменту будуть корисні та цікаві:
- 1. Всім бажаючим розпочати свою кар'єру у маркетингу;
- 2. Випускникам вузів, які хочуть знати більше про сучасний практичний маркетинг;
- 3. Співробітникам відділів маркетингу невеликих організацій.
На даний момент не проводиться
На даний момент не проводиться
- Комфортні аудиторії
- Локації біля метро
- Сучасне комп'ютерне обладнання
- Актуальне програмне забезпечення
- Сертифікат
Для підприємств та підприємців ціна +10%
На даний момент не проводиться
На даний момент не проводиться
- Навчання в будь-якій точці світу
- Заняття в прямому ефірі з викладачем
- Методичні матеріали
- Сертифікат
Для підприємств та підприємців ціна +10%
На даний момент не проводиться
На даний момент не проводиться
- Навчання в будь-якій точці світу
- Вільний графік
- Підтримка викладача
- Методичні матеріали
- Сертифікат
- Навчання в будь-якій точці світу
- Заняття в прямому ефірі
- Запис занять*
- Метичні матеріали в електронній формі
- Сертифікат в електронній формі
Групи
Немає доступних курсів
Програма курсу
-
1.
Сучасний маркетинг та бренд-менеджмент:
- Теорія маркетингу практично у великих компаніях, як і реально працює;
- З ким взаємодіє маркетолог. Внутрішні та зовнішні партнери;
- Вчимося писати запити та брифи на різні підрозділи;
-
2.
Маркетинговий мікс (4Р, 5Р, 7Р):
- PRODUCT (продукт) – матриця Ансофф, життєвий цикл продукту;
- PRICE (ціна) – як правильно сформувати ціну, націнка чи знижка;
- PLACE (місце продажу) – як правильно вибрати, де продавати;
- PROMOTION (просування, реклама) – канали комунікації, ГА;
- +3 Р - PEOPLE (люди), PROCESS (процес) та PHYSICAL EVIDENCE (фізичне оточення);
-
3.
Запуск нового продукту:
- Як зрозуміти запустити продукт? Яка потреба ринку чи споживача?
- Пишемо чіткий бриф – отримуємо успішний продукт;
-
4.
Маркетингові дослідження:
- Ad hос та синдикативні дослідження;
- Кількісні – аудит продажів (Нільсон, Моріон), соціологічні дослідження;
- Якісні – фокус групи, глибинні інтерв'ю, он-лайн опитування, інші;
- Пишемо бриф на маркетингові дослідження;
-
5.
Бізнес планування:
- Види планів та їх особливості - бізнес, маркетинговий, медіа-плани тощо;
- Стратегічне та тактичне планування;
- Проводимо аудит;
- Зовнішнє оточення – ринок, конкуренти, PEST аналіз;
- Внутрішнє оточення – 5М, SWOT аналіз;
- Ставимо цілі за SMART – ROI, EBITDA, чистий прибуток;
-
6.
Аспекти роботи маркетолога:
Маркетинговий план, бюджет на його реалізацію та управління ним;
Медіа-план, показники ефективності каналів комунікації;
Цілі Маркетолога та їх оцінка;
-
7.
Бренд чи торгова марка?
Що таке бренд і яка його цінність?
Як стати сильним брендом? Скільки для цього потрібно інвестицій?
Вчимося визначати, де бренд, а де продукт;
-
8.
Як стати агентом?
- Як має виглядати резюме маркетолога та як пройти співбесіду?
- Як і де шукати роботу маркетолога?
- Робимо власний SWOT аналіз та визначаємо свої бажання та можливості.
- Розробляємо чіткий план дій, щоб досягти своєї мети.
Очне навчання бренд менеджменту у Києві
Навчання бренд менеджменту у Києві проходить в одній із 3 філій, які знаходяться у місцях з гарною транспортною розв'язкою (недалеко від метро). Навчальні класи оснащені сучасним комп'ютерним обладнанням із встановленим оновленим програмним забезпеченням.
Мінімальна тривалість одного заняття становить 2 години. Уроки відбуваються у комфортних аудиторіях, обладнаних усім необхідним обладнанням та програмним забезпеченням. Слухачеві немає необхідності носити з собою комп'ютер (ноутбук).
Після проходження щонайменше 90% обсягу заявленої програми слухачеві видається сертифікат про проходження курсів бренд менеджменту (при необхідності відправляється Новою Поштою).
Курси бренд менеджменту онлайн
Онлайн курси бренд менеджменту проводяться в таких програмах, як Skype, Zoom, Teams, Google Meet, TeamViewer в залежності від специфіки курсу.
Слухачі працюють разом з викладачем, спілкуються у чаті або за допомогою мікрофона, виконують різноманітні завдання. Враховуючи, що навчання проходить індивідуально, заняття мало чим відрізняються від звичайних очних уроків – йде повноцінний діалог із викладачем та обговорення матеріалу.
Навчання бренд менеджера онлайн не потребує жодних специфічних навичок під час роботи з програмним забезпеченням. Все максимально доступне та легко. Однак для ефективного процесу дистанційного навчання в нашій онлайн-школі, звичайно, необхідно мати базові навички роботи з ПК.
Слухачам онлайн курсів безкоштовно видається сертифікат в електронному вигляді (за бажанням слухача за додаткову плату виготовляється друкований варіант).
Яку форму навчання Ви б не обрали - офлайн вивчення бренд-менеджменту, онлайн чи відео-уроки, за відповідального підходу до процесу навчання Ви завжди можете розраховувати на отримання якісних знань та навичок у нашому навчальному центрі.
Питання та відповіді
Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.
Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.
Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;
Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.
Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.
Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.
Залишити заявку
Дякую за звернення. Ми вам передзвонимо найближчим часом
Залишити заявку
Дякуємо. Ми Вам зателефонуємо найближчим часом