Курси BAS Бухгалтерія

Як проходять очні курси BAS Бухгалтерія в Києві:

Заняття в нашому навчальному центрі проходять в одній з 6 філій, які знаходяться в місцях з хорошою транспортною розв’язкою на правому та лівому берегах Києва, в безпосередній близкості від метро. Навчальні класи оснащені сучасним комп’ютерним обладнанням з встановленим оновленим програмним забезпеченням. Методичні посібники складаються викладачами у відповідності до матеріалу та підтримуються актуальними згідно діючого законодавства.

Щоб зробити навчання більш ефективним, ми формуємо невеликі групи (в середньому 5 слухачів). Заняття побудовані таким чином, що в них відразу об’єднуються теоретичний матеріал з пратичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Слухачі, які бажають отримати максимум уваги від тренера, можуть пройти навчання індивідуально.

Чому курси BAS краще проходити з викладачем? На заняттях теоретичний матеріал відразу підкріплюється практичними прикладами, які виконують усі студенти. Питання, які виникають в процесі навчання бухгалтерії, обговорюються відразу і дозволяють уникнути помилок у майбутньому.

ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
18 годин
У групі
3000 грн/курс
Індивідуально
~15 годин
Індивідуально
350 грн/год

Як проходять курси BAS Бухгалтерія онлайн:

Курси BAS онлайн проходять в таких програмах як Skype, Teamviewer або Teams в залежності від обраної форми навчання (в групі або індивідуально). 

Слухачі приєднуються за посиланням, працюють разом з викладачем, спілкуючись в чаті або за допомогою мікрофону. На відміну від вебінарів, де заняття проходять переважно у формі монологу викладача, наші інтерактивні курси максимально схожі зі звичайними очними, так як ми формуємо невеликі міні-групи для продуктивного та цікавого діалогу з кожним слухачем. Звертаємо вашу увагу, що кожному слухачеві онлайн курсів надаються відео-уроки.

По завершенню навчання BAS при умові успішного проходження контрольного тестування, випускники нагороджуються сертифікатом, який можна отримати в будь-якій з наших філій або за допомогою послуг Нової Пошти.

ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ (В ПРЯМОМУ ЕФІРІ)
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
~16 годин
У групі
1900 грн/курс
Індивідуально
~15 годин
Індивідуально
300 грн/год

КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ

Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.

Викладачі  даного курсу

  • Дашко Вікторія Василівна

    Більше 15 років досвіду на різних комерційних підприємствах у сфері будівництва, оптової та роздрібної торгівлі, зовнішньоекономічної діяльності, надання аудиторських та страхових послуг на посаді головного бухгалтера, бухгалтера-консультанта, фінансового директора.

  • Шабаан Оксана Вікторівна

    Шабаан Оксана Вікторівна – досвідчений викладач-практик курсів бухгалтерського обліку та 1С різних конфігурацій (1С 8 и 1С 7.7). Більше 15 років досвіду у сфері бухгалтерського та податкового обліку підприємства на посаді головного бухгалтера.

  • Бастун Вадим Юрійович

    Бастун Вадим Юрійович – викладач курсу програмування “1С Підприємство 8.3”, а також навчає користувачів працювати з різними конфігураціями 1С. Має великий досвід роботи в компаніях різного рівня та більш як 10-річний викладацький стаж. Доброзичливий та спокійний характер допомагає йому знаходити спільну мову з усіма слухачами. Навчить програмувати в 1С кожного, хто має бажання. 

Групи
Група Плановий старт групи Графік Термін навчання Філія Ціна

№1

26.05.2021

10:00 - 13:00

Пн, Ср, Пт

18 часов

м. Святошин

Дивитися на карті

3000 грн.

№2

27.05.2021

10:00 - 13:00

Вт, Чт

18 часов

м. Левобережная

Дивитися на карті

3000 грн.

№3

30.05.2021

12:00 - 15:00

Сб, Вс

18 часов

м. Левобережная

Дивитися на карті

3000 грн.

№4

05.06.2021

09:00 - 12:00

Сб, Вс

18 часов

Онлайн-курс

Дивитися на карті

3000 грн.

№5

06.06.2021

15:00 - 18:00

Сб, Вс

18 часов

м.Дворец Спорта/пл. Л.Толстого

Дивитися на карті

3000 грн.

*Вартість вказана при оплаті однією сумою (повністю). При частковому розрахунку ціна на 5% більше.
Програма курсу:

1. Заповнення реквізитів організації (коди, банківські рахунки, підрозділи, відповідальні особи та ін.);

2. Налаштування параметрів обліку;

3. Налаштування облікової політики;

4. Налаштування формування проводок (рахунок розрахунків з контрагентами, облік номенклатури, рахунки обліку (інші));

5. Введення початкових залишків, формування статутного капіталу;

6. Надання послуг:

  • 6.1. Нормативно-довідкова інформація (контрагенти, договори. номенклатура);
  • 6.2. Документальне відображення операцій по наданню послуг (рахунок на оплату покупцю, надходження на банківський рахунок, податкова накладна, акт про надання послуг);
  • 6.3. ОСВ, ОСВ по рахунку 311, 6432, 361. Проведення зобов’язань по ПДВ;

7. Послуги сторонніх організацій:

  • 7.1. Нормативно-довідкова інформація (контрагенти, договори, номенклатура);
  • 7.2. Документальне відображення операцій по отриманню послуг (рахунок на оплату постачальника, списання з банківського рахунку, реєстрація вхідного податкового документу, надходження товарів та послуг);
  • 7.3. ОСВ, ОСВ по рахунку 311, 6442, 631. Перевірка вхідного ПДВ;

8. Надходження ТМЦ від постачальників:

  • 8.1. Нормативно-довідкова інформація (контрагенти, договори, номенклатура);
  • 8.2. Документальне відображення операцій по надходженню ТМЦ (рахунок на оплату постачальника, списання з банківського рахунку, реєстрація вхідного податкового документу, надходження товарів та послуг, надходження дод. витрат, повернення товарів постачальнику);
  • 8.3. ОСВ, ОСВ по рахунку 311, 631, 6442, аналіз субконто Склад, Номенклатура. Перевірка вхідного ПДВ. Акт звірки взаєморозрахунків;

9. Надходження ТМЦ від постачальників-нерезидентів (імпорт):

  • 9.1. Нормативно-довідкова інформація (контрагенти, договори, номенклатура);
  • 9.2. Документальне відображення операцій по надходженню ТМЦ (Надходження товарів та послуг, ВМД по імпорту, надходження дод. витрат, списання з банківського рахунку);
  • 9.3. Документальне відображення операцій з покупки валюти (Заявка на купівлю-продаж валюти, списання гривні з банківського рахунку, покупка валюти, надходження валюти на банківський рахунок);
  • 9.4. ОСВ, ОСВ по рахунку 311, 333, 334, 312, 632, аналіз субконто Склад, Номенклатура. Імпортний ПДВ. Акт звірки взаєморозрахунків;

10. Реалізація товарів:

  • 10.1. Нормативно-довідкова інформація (контрагенти, договори, номенклатура);
  • 10.2. Документальне відображення операцій з продажу товарів (Рахунок на оплату покупцю, Надходження на банківський рахунок, Податкова накладна, Реалізація товарів та послуг, Повернення товарів від покупця);
  • 10.3. ОСВ, ОСВ по рахунку 311, 6332, 361, Аналіз субконто Склад, Номенклатура. Перевірка вихідного ПДВ. Акт звірки взаєморозрахунків;

11. Реалізація товарів на експорт:

  • 11.1. Нормативно-довідкова інформація (контрагенти, договори, валюти):
  • 11.2. Документальне відображення операцій з продажу товарів (рахунок на оплату покупцю, надходження на банківський рахунок, Податкова накладна, Реалізація товарів та послуг);
  • 11.3. Документальне відображення операцій з продажу валюти (Заявка на купівлю-продаж валюти, Списання валюти з банківського рахунку, Продаж валюти, Надходження гривні на банківський рахунок);
  • 11.4. ОСВ, ОСВ за рахунком 311, 334, 333, 312, 362, Аналіз субконто Склад, Номенклатура. Акт звірки взаєморозрахунків;

12. Комісійна торгівля:

  • 12.1. Нормативно-довідкова інформація (Контрагенти (комітенти і комісіонери), договору комісії);
  • 12.2. Документальне відображення операцій (Надходження товарів від комітента, Реалізація товарів комітента, Передача товарів комісіонеру, Реалізація товарів комісіонера, Розрахунки за товари та комісійну винагороду);
  • 12.3. ОСВ, ОСВ за рахунком 311, 301, 361,631, 6332,6442 Аналіз субконто Склад, Номенклатура. Перевірка вихідного, вхідного ПДВ;

13. Розрахунки з підзвітними особами:

  • 13.1. Комісія за видачу готівки ДС в банку (Прибутковий касовий ордер, Списання з банківського рахунку відсотків за Розрахунково-касове обслуговування);
  • 13.2. Видача ДС в підзвіт (Видатковий касовий ордер або Переклад на особисту картку підзвітної особи);
  • 13.3. Авансовий звіт;
  • 13.4. ОСВ, ОСВ за рахунком 301, 3721,311, Касова книга;

14. Облік необоротних активів (Основні засоби, Об’єкти будівництва, Малоцінні необоротні матеріальні активи, НМА) і МБП:

  • 14.1. Нормативно-довідкова інформація (Контрагенти, договору, номенклатура, основні засоби, способи відображення витрат по амортизації);
  • 14.2. Інвестиції в ОС, МНМА (Придбання ОЗ, МНМА, НМА, Додаткові витрати на придбання, Передача обладнання в монтаж);
  • 14.3. Особливості обліку ПДВ;
  • 14.4. Введення в експлуатацію. Ремонт, модернізація. Списання. Продаж ОС;
  • 14.5. Нарахування амортизації. Закриття місяця;
  • 14.6. Передача в експлуатацію, Переміщення в експлуатації, Списання з експлуатації;

15. Зарплата і кадровий облік:

  • 15.1. Кадровий облік:
    • 15.1.1. Нормативно-довідкова інформація по кадрам (Фізичні особи, посади, Співробітники);
    • 15.1.2. Документи з кадрового обліку (Прийом на роботу, Кадрові переклади, Звільнення, відрядження;
    • 15.1.3. Звіти по кадрам (Особисті картки П-2, Особисті дані співробітників, Штатні, Звільнені співробітники);
  • 15.2. Зарплата
    • 15.2.1. Налаштування обліку зарплати (Виробничий календар, Графіки роботи, Мінімальна зарплата, прожитковий мінімум, Індекс інфляції, Способи відображення в обліку по організації, підрозділам, співробітникам, Податки і внески);
    • 15.2.2. Налаштування нарахувань і утримань;
    • 15.2.3. Зарплатні проекти;
    • 15.2.4. Параметри платіжних документів по податках;
    • 15.2.5. Нарахування зарплати за 1-у половину місяця;
    • 15.2.6. Відомості в банк, відомості в касу;
    • 15.2.7. Формування та перерахування податків за 1-у половину місяця;
    • 15.2.8. Виплата ЗП за 1-у половину місяця (Списання з банківського рахунку, Видатковий касовий ордер);
    • 15.2.9. Нарахування зарплати за місяць;
    • 15.2.10. Відомості в банк, відомості в касу;
    • 15.2.11. Формування та перерахування податків за місяць;
    • 15.2.12. Виплата ЗП за місяць (Списання з банківського рахунку, Видатковий касовий ордер);
    • 15.2.13. ОСВ, ОСВ за рахунком 661, 651, 6411, Розрахунково-платіжні відомості, П-6, П-7, Розрахункові листки, Звіт по внесках до фондів, Аналіз витрат на оплату, зарплати по працівникам і підрозділам і т.п .;

16. Облік виробництва:

  • 16.1. Нормативно-довідкова інформація (Матеріали, Готова продукція, Номенклатурні групи, Статті витрат, специфікації);
  • 16.2. Документальне відображення виробничих операцій (Приходование матеріалів, Списання матеріалів у виробництво, Випуск і реалізація готової продукції);
  • 16.3. ОСВ, ОСВ за рахунком 26, 231;

17. Складський облік:

  • 17.1. Нормативно-довідкова інформація (Номенклатура, Склади);
  • 17.2. Переміщення, Інвентаризація, Оприбуткування, Списання, Комплектація;
  • 17.3. ОСВ, ОСВ за рахунком 2. Аналіз субконто Склад, Номенклатура;

18. Завершення періоду:

  • 18.1. Підготовка до завершення періоду (Початковий введення даних, перепроведення документів за звітний період, Виправлення помилок, Повторне перепроведення документів звітного періоду для отримання правильних розрахункових даних):
    • 18.1.1. Закриття місяця (Нарахування амортизації, Переоцінка валюти, Розподіл ТЗВ, Коригування фактичної вартості номенклатури, Списання витрат майбутніх періодів, Розрахунок собівартості готової продукції);
  • 18.2. Довідки-розрахунки по Закриттю місяці;
  • 18.3. Визначення фінансових результатів;

19. Регламентована звітність (Формування регламентованих звітів, збереження і вивантаження, відправка в податкову);

20. Адміністрування інформаційної бази (Створення резервної копії, видалення позначених об’єктів, регламентні операції з базою, користувачі і т.п.).

Наші нагороди та відгуки

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.