Комп'ютерні курси (Word + Excel + PowerPoint)

Компьютерные курсы (профессиональные) от Учебного центра "ДАНКО"
Користувач ПК для офісу (Word + Excel + PowerPoint)
Користувач ПК для офісу (Word + Excel + PowerPoint)
5 (100%) 1 голос[а]

Курси користувача ПК для офісу (Word + Excel + PowerPoint) орієнтовані для тих слухачів, знання яких обмежуються домашнім рівнем володіння комп’ютером. Навчальний центр “ДАНКО” ставить собі за мету удосконалити практичні навички для впевненої роботи в офісних умовах. Основною метою даного курсу є вдосконалення рівня знань і навичок невпевненого користувача ПК.

Основними складовими комп’ютерних курсів для офісу є три основні програми з пакету Microsoft Office – Word, Excel і PowerPoint.

Після закінчення навчання на курсах ПК для офісу слухач отримає навички роботи з комп’ютером не тільки в домашніх умовах, але і без проблем виконувати більш складні офісні функції, а саме: ведення баз даних, робота з документами, робота з електронною поштою, підготовка презентацій і багато інше.

Чому Навчальний центр “ДАНКО” :

  • Величезний досвід комп’ютерних курсів на ринку бізнес-освіти з 1996 року;
  • Перше заняття в групах – пробне та безкоштовне;
  • Найкращі викладачі-практики;
  • Ефективні методики навчання;
  • Безкоштовні методичні матеріали в групах;
  • Зручне місце навчання (всі філії біля метро);
  • Комфортні і сучасні навчальні аудиторії;
  • Сертифікат по завершенню комп’ютерних курсів;
  • Допомога в працевлаштуванні;
  • Лояльні ціни та гнучка система знижок.

Користувач ПК для офісу (Word + Excel + PowerPoint)

Тривалість
Індивідуально
~ 18 годин
У групі
22 години
Вартість
Індивідуально
280 грн/год
У групі
2330 грн/курс
  • Вартість для юридичних осіб на 10% більше;

В групі :

  • Тривалість курсу –  1 місяць (2-3 рази на тиждень)
  • Перше заняття пробне (оплата відбувається після першого заняття);
  • Методичні матеріали безкоштовно;
  • Кількість слухачів в групі – від 5 до 8 чол.

Індивідуально :

  • Мінімальна тривалість заняття – 2 години;
  • Графік занять погоджується індивідуально;

Корпоративне навчання (для підприємств) :

  • Вартість та графік навчання обговорюється індивідуально під вимоги замовника.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ГрупаСтарт групиГрафікТермін навчанняФіліяЦіна

№1

29.02.2020

15:00 - 18:00

Сб, Нд

8 занять по 3 години

м. Контрактова площа

Дивитися на карті

2330 грн.

№2

01.03.2020

15:00 - 18:00

Нд

8 занять по 3 години

м. Деміївська

Дивитися на карті

10%

2097 грн.

2330

№3

02.03.2020

10:00 - 13:00

Пн, Ср, Пт

8 занять по 3 години

м. Деміївська

Дивитися на карті

2330 грн.

№4

03.03.2020

10:00 - 13:00

Вт, Чт

8 занять по 3 години

м. Лівобережна

Дивитися на карті

2330 грн.

№5

04.03.2020

10:00 - 13:00

Пн, Ср, Пт

8 занять по 3 години

м. Контрактова площа

Дивитися на карті

2330 грн.

№6

04.03.2020

18:30 - 21:00

Пн, Ср

10 занять по 2,5 години

м.Печерська/м.Дружби народів

Дивитися на карті

2330 грн.

№7

04.03.2020

14:00 - 17:00

Пн, Ср, Пт

8 занять по 3 години

м. Святошин

Дивитися на карті

10%

2097 грн.

2330

№8

05.03.2020

10:00 - 13:00

Вт, Чт

8 занять по 3 години

м. Святошин

Дивитися на карті

2330 грн.

№9

05.03.2020

10:00 - 13:00

Вт, Чт

8 занять по 3 години

м.Печерська/м.Дружби народів

Дивитися на карті

2330 грн.

№10

10.03.2020

14:00 - 17:00

Вт, Чт

8 занять по 3 години

м. Лівобережна

Дивитися на карті

10%

2097 грн.

2330

№11

10.03.2020

18:30 - 21:00

Вт, Чт

10 занять по 2,5 години

м. Святошин

Дивитися на карті

2330 грн.

№12

10.03.2020

18:30 - 21:00

Вт, Чт

10 занять по 2,5 години

м. Контрактова площа

Дивитися на карті

2330 грн.

№13

11.03.2020

18:30 - 21:00

Пн, Ср, Пт

10 занять по 2,5 години

м. Лівобережна

Дивитися на карті

2330 грн.

№14

12.03.2020

18:30 - 21:00

Вт, Чт

10 занять по 2,5 години

м. Деміївська

Дивитися на карті

2330 грн.

№15

15.03.2020

15:00 - 18:00

Сб, Нд

8 занять по 3 години

м.Печерська/м.Дружби народів

Дивитися на карті

2330 грн.

№16

15.03.2020

15:00 - 18:00

Сб, Нд

8 занять по 3 години

м. Святошин

Дивитися на карті

10%

2097 грн.

2330

№17

15.03.2020

09:00 - 12:00

Сб, Нд

8 занять по 3 години

м. Лівобережна

Дивитися на карті

2330 грн.

  • 1. MICROSOFT WORD:

    1.1. Основи роботи в Microsoft Office Word. Аналіз вікна програми:

    • Інтерфейс програми Microsoft Office Word (стрічка, вкладки, групи, інструменти);
    • Налаштування Панелі Швидкого доступу;
    • Розгляд меню Файл (команди: створити, відкрити, зберегти). Робота з pdf-файлами;
    • Режими перегляду документа;
    • Налаштування параметрів сторінки (вкладка Макет): встановлення полів, орієнтація сторінки, переноси, розриви;
    • Введення і редагування тексту;
    • Перевірка правопису і виправлення помилок;
    • Пошук і заміна слів;
    • Вставка спеціальних символів;

    1.2. Параметри та налаштування оформлення документів:

    • Дії з текстом: переміщення і копіювання тексту, видалення, вставка;
    • Форматування шрифтів: вибір шрифту, використання накреслення, підкреслення, напівжирний, колір, заливка, інтервал, регістр;
    • Робота з абзацами;
    • Вирівнювання тексту, встановлення абзаців і відступу першого рядка;
    • Формат за зразком і очищення форматування;
    • Використання списків (нумеровані, марковані списки). Створення формату списку користувача;
    • Робота з колонтитулами і встановлення номерів сторінок;
    • Налаштування друку: кількість копій, діапазони сторінок, орієнтація, кілька сторінок на аркуші;

    1.3. Робота з таблицями:

    • Створення та редагування таблиць: вставка таблиці, налаштування розмірів (зміна ширини стовпців і висоти рядків);
    • Оформлення таблиці: стилі таблиць, кордони, настройка користувальницького формату таблиці;
    • Додавання і видалення елементів таблиці (рядки, стовпці);
    • Об’єднання і поділ осередків;

    1.4. Вставка і робота з графічними об’єктами в Microsoft Office Word:

    • Вставка зображень з різних джерел;
    • Вставка автофігур і написів. Інструменти для роботи з графікою, форматування;
    • Оформлення документів за допомогою об’єктів WordArt;
    • Групування і розгрупування графічних об’єктів;
    • Вставка гіперпосилання;
    • Майстер створення резюме. Знайомство з бібліотекою стилів і шаблонами, їх призначення та принципи використання;
    • Рецензування документів;

    2. MICROSOFT EXCEL:

    2.1. Основи роботи в Excel, пристрій інтерфейсу програми:

    • Головні елементи вікна програми (робоча область, меню, панелі);
    • Елементи робочої області (смуги прокрутки, координати комірок);
    • Відображення інформації в рядку стану системи;
    • Введення даних в таблицю і їх редагування;
    • Здійснення операцій вставки і копіювання з різними об’єктами (комірки, стовпці, рядки);

    2.2. Зовнішній вигляд таблиці:

    • Шрифт і формат комірок, вирівнювання тексту;
    • Обрамлення і заливка комірок таблиці;
    • Використання вбудованих форматів даних Excel;
    • Оформлення проектів за допомогою спеціальних інструментів;

    2.3. Порядок введення даних в таблиці:

    • Робота з базою даних, створеної в Excel;
    • Операції з записами в базах даних: введення нових записів, видалення, зміна, пошук даних;
    • Використання перевірки даних в комірці;

    2.4. Застосування функцій і формул в таблицях Excel:

    • Для чого потрібні формули і функції, як вони діють;
    • Тонкощі роботи з формулами: фіксовані і плаваючі імена комірок та їх поведінка при копіюванні і переміщенні записів;
    • Робота з майстром створення функцій;
    • Використання стандартних функцій (SUM, MIN, MAX, AVERAGE, COUNT);
    • Логічна функція IF;

    2.5. Побудова графіків та діаграм:

    • Використання майстра діаграм;
    • Автоматичне і ручне форматування і редагування;
    • Розміщення графічних об’єктів на аркуші з таблицею, їх прив’язка і поведінка при друку;

    2.6. Excel як засіб аналізу даних:

    • Консолідація;
    • Проміжні висновки;
    • Сортування даних (сортування по одному стовпцю; багаторівневе сортування);
    • Фільтрація даних;
    • Робота зі зведеними таблицями.

    3. MICROSOFT POWERPOINT:

    3.1. Створення презентації. Робота з шаблоном. Групи інструментів Power Point:

    • Інструменти роботи з Power Point – меню, контекстне меню, панель (малювання, анімації, стандартна, форматування);
    • Аналіз структури шаблону;
    • Алгоритм роботи зі створення слайдів;
    • Параметри налаштування відображення слайда: вид фону, колір фону, вид переходу, звук, ефекти анімації;
    • Редагування макетних полів;
    • Створення макета користувача;
    • Використання графіки, як елементів дизайну;

    3.2. Основні об’єкти презентації (текст, анімація, графіка). Оформлення слайда. Колірна композиція презентації:

    • Робота з текстом: оптимізація, налаштування, оформлення;
    • Додавання тексту на слайд (напис, фігура, заповнювач). Налаштування, оформлення, використання;
    • Використання різних видів шрифтів в презентації;
    • Заголовок слайда: використання в різних форматах;
    • Візуалізація даних. Перетворення тексту в схеми, таблиці і діаграми;
    • Робота з графічним елементом SmartArt в Power Point;
    • Використання таблиць в середовищі PowerPoint;
    • Імпорт таблиць з MS Excel (імпорт, створення зв’язку);
    • Вигляд подання інформації в табличній формі;
    • Використання діаграм Excel в Power Point, впровадження і зв’язок.

    3.3. Правила створення ефективної презентації:

    • Основні правила представлення інформації, використання акцентів для привернення уваги;
    • Рекомендації по грамотної візуалізації;
    • Найчастіші помилки при створенні презентації;
    • Експорт презентації в PDF-формат.
  • Для записи на курс “Пользователь ПК для офиса” необходимо пройти следующий тест :

    You must specify a text.
    You must specify a text.

Цьому курсу Навчилися

➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 5-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

У групі, індивідуально, корпоративно, дистанційно.

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.