Комп’ютерні курси для офісу (Word + Excel + PowerPoint)
Основною метою курсів ПК для офісу є: опанування основних офісних програм – MS Word, MS Excel, MS Power Point. Це головні програмні продукти на яких базується робота в офісі: стоврення, обробка та налаштування документів (MS Word), можливість проведення обчислень та їх автоматизація, побудова графіків, діаграм, таблиць (MS Excel) та подання інформації у вигляді презентації (MS Power Point) з використанням різних об’єктів (таблиць, діаграм, зображень, відео, SmartArt діаграм та інше), дана програма служить для презентування товару, послуги, звіту і т.д.
Що вивчають комп'ютерні курси для офісу
Програма для обробки текстових документів MS Word. На курсі вивчається: налаштування сторінки текстового документу (поля, колонтитули, орієнтація, розмір сторінки і т.д.), обробка тексту (налаштування шрифтів, абзацних відступів, варіанти накреслення, регістр, розташування тексту, інтервали), впорядкування текстового документу (розбиття на колонки, сортування, таблиці, нумерація рядків та сторінок, маркований та нумерований список, багаторівневий список) і ряд додаткових команд - SmartArt діаграми, гіперпосилання, виноски, автоматичний зміст, стилі заголовків, додавання зобржень та інше.
Програма автоматизації обчислень MS Excel. На курсі вивчається: створення таблиць та їх налаштування, варіанти умовного форматування даних таблиці, додавання та видалення рядків і стовпців, поняття комірка та діапазон, введення даних та видалення, основні правила обчислень в MS Excel, написання формул, виправлення формул, налаштування автоматизації обчислень, використання функцій – SUM, MIN, MAX, AVERAGE, IF. Використання інструментів та команд – сортування, пошук/заміна, проміжні підсумки, фільтр, зведені таблиці, консолідація та інше. Також на курсі вивчається побудова діаграм, графіків та їх налаштування.
Програма створення презентацій MS Power Point. На курсі вивчається: створення презентацій з використанням різноманітних об’єктів – тексту, зображень, відео, аудіо, діаграм, графіків, таблиць, фігур і т.д., розміщення об’єктів на слайді та їх налаштування. При вивченні програми MS Power Point також акцент робимо на правильність використання стилів оформлення презентації, використання кольорових схем і гармонійне поєднання кольорів, варіанти оформлення зразків слайдів та подання презентації, як кінцевого продукту (відео, pdf-файлом або презентацією з розширенням .pptx).
Як проходить навчання Microsoft Office
У нашому навчальному центрі курси Microsoft Office можна проходити очно, онлайн (у прямому ефірі), а також дистанційно (відео-уроки з підтримкою викладача). Заняття можуть відбуватися як у групах, так і індивідуально (один на один з викладачем).
Після закінчення та виконання необхідних завдань випускники отримують сертифікат про проходження курсів ПК для офісу.
Яку форму навчання Ви б не обрали - офлайн вивчення Word, Excel, PowerPoint в Києві, онлайн або відео-уроки, за відповідального підходу до процесу навчання Ви завжди можете розраховувати на отримання якісних знань та навичок у нашому навчальному центрі.
В групі - 24 години (1 місяць)
Індивідуально ~ 18 годин
В групі › дивитись ціни та групи
Індивідуально › уточнюйте у менеджерів
- Комфортні аудиторії
- Локації біля метро
- Сучасне комп'ютерне обладнання
- Актуальне програмне забезпечення
- Безкоштовні методичні матеріали
- Відео-уроки*
- Пробний урок*
- Сертифікат
* Лише для групового навчання
Для підприємств та підприємців ціна +10%
В групах - 20 годин (1 місяць)
Індивідуально ~ 18 годин
В групі › дивитись ціни та групи
Індивідуально › уточнюйте у менеджерів
- Навчання в будь-якій точці світу
- Заняття в прямому ефірі з викладачем
- Запис занять*
- Безкоштовні методичні матеріали
- Пробне заняття*
- Сертифікат
* Для групового навчання
Для підприємств та підприємців ціна +10%
6 місяців доступу до онлайн-порталу online.danco.com.ua
1800 грн/курс
- Навчання в будь-якій точці світу
- Вільний графік
- Підтримка викладача
- Безкоштовні методичні матеріали
- Сертифікат
Для підприємств та підприємців ціна +10%
Групи
або 2 платежі по 2772 ₴
або 2 платежі по 2772 ₴
або 2 платежі по 3080 ₴
або 2 платежі по 2772 ₴
або 2 платежі по 3080 ₴
або 2 платежі по 3080 ₴
або 2 платежі по 2772 ₴
Немає доступних курсів
Очні комп'ютерні курси для офісу у Києві
Курси Microsoft Office у Києві проходять в одній із 3 філій, які знаходяться у місцях з гарною транспортною розв'язкою (в безпосередній близькості від метро). Навчальні класи оснащені сучасним комп'ютерним обладнанням із встановленим оновленим програмним забезпеченням.
Щоб зробити навчання ефективнішим, ми формуємо невеликі групи (загалом по 5-7 слухачів). Заняття побудовані таким чином, що в них відразу поєднуються теоретичний матеріал із практичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Слухачі, які бажають отримати максимум уваги від тренера або потрібний нестандартний графік занять, можуть пройти навчання Microsoft Office індивідуально.
Після проходження щонайменше 90% обсягу заявленої програми слухачеві видається сертифікат про проходження комп'ютерних курсів для офісу (при необхідності відправляється Новою Поштою).
Курси Microsoft Office онлайн
Комп'ютерні курси онлайн проводяться в таких програмах як Skype, Zoom, Teams, Google Meet, TeamViewer в залежності від специфіки навчання.
Слухачі працюють разом з викладачем, спілкуються у чаті або за допомогою мікрофона, виконують різноманітні завдання. На відміну від вебінарів, де заняття проходять переважно у формі монологу викладача, наші інтерактивні курси максимально схожі зі звичайними очними, оскільки ми формуємо невеликі групи для продуктивного та цікавого діалогу з кожним слухачем.
Наші курси Microsoft Office онлайн не вимагають якихось специфічних навичок під час роботи з програмним забезпеченням. Все максимально доступне та легко. Однак для ефективного процесу дистанційного навчання в нашій онлайн-школі бухгалтера, звичайно, необхідно мати базові навички роботи з ПК.
Слухачам онлайн курсів безкоштовно видається сертифікат в електронному вигляді (за бажанням слухача за додаткову плату виготовляється друкований варіант).
Програма курсу
-
1.
Основи роботи в Microsoft Office Word. Аналіз вікна програми:
- Інтерфейс програми Microsoft Office Word (стрічка, вкладки, групи, інструменти)
- Налаштування Панелі Швидкого доступу
- Розгляд меню Файл (команди: створити, відкрити, зберегти). Робота з pdf-файлами
- Режими перегляду документа
- Налаштування параметрів сторінки (вкладка Макет): встановлення полів, орієнтація сторінки, переноси, розриви
- Введення і редагування тексту
- Перевірка правопису і виправлення помилок
- Пошук і заміна слів
- Вставка спеціальних символів
-
2.
Параметри та налаштування оформлення документів:
- Дії з текстом: переміщення і копіювання тексту, видалення, вставка
- Форматування шрифтів: вибір шрифту, використання накреслення, підкреслення, напівжирний, колір, заливка, інтервал, регістр
- Робота з абзацами
- Вирівнювання тексту, встановлення абзаців і відступу першого рядка
- Формат за зразком і очищення форматування
- Використання списків (нумеровані, марковані списки). Створення формату списку користувача
- Робота з колонтитулами і встановлення номерів сторінок
- Налаштування друку: кількість копій, діапазони сторінок, орієнтація, кілька сторінок на аркуші
-
3.
Робота з таблицями:
- Створення та редагування таблиць: вставка таблиці, налаштування розмірів (зміна ширини стовпців і висоти рядків)
- Оформлення таблиці: стилі таблиць, кордони, настройка користувальницького формату таблиці
- Додавання і видалення елементів таблиці (рядки, стовпці)
- Об'єднання і поділ осередків
-
4.
Вставка і робота з графічними об'єктами в Microsoft Office Word:
- Вставка зображень з різних джерел
- Вставка автофігур і написів. Інструменти для роботи з графікою, форматування
- Оформлення документів за допомогою об'єктів WordArt
- Групування і розгрупування графічних об'єктів
- Вставка гіперпосилання
- Майстер створення резюме. Знайомство з бібліотекою стилів і шаблонами, їх призначення та принципи використання
- Рецензування документів
-
5.
Основи роботи в Excel, пристрій інтерфейсу програми:
- Головні елементи вікна програми (робоча область, меню, панелі)
- Елементи робочої області (смуги прокрутки, координати комірок)
- Відображення інформації в рядку стану системи
- Введення даних в таблицю і їх редагування
- Здійснення операцій вставки і копіювання з різними об'єктами (комірки, стовпці, рядки)
-
6.
Зовнішній вигляд таблиці:
- Шрифт і формат комірок, вирівнювання тексту
- Обрамлення і заливка комірок таблиці
- Використання вбудованих форматів даних Excel
- Оформлення проектів за допомогою спеціальних інструментів
-
7.
Порядок введення даних в таблиці:
- Робота з базою даних, створеної в Excel
- Операції з записами в базах даних: введення нових записів, видалення, зміна, пошук даних
- Використання перевірки даних в комірці
-
8.
Застосування функцій і формул в таблицях Excel:
- Для чого потрібні формули і функції, як вони діють
- Тонкощі роботи з формулами: фіксовані і плаваючі імена комірок та їх поведінка при копіюванні і переміщенні записів
- Робота з майстром створення функцій
- Використання стандартних функцій (SUM, MIN, MAX, AVERAGE, COUNT)
- Логічна функція IF
-
9.
Побудова графіків та діаграм:
- Використання майстра діаграм
- Автоматичне і ручне форматування і редагування
- Розміщення графічних об'єктів на аркуші з таблицею, їх прив'язка і поведінка при друку
-
10.
Excel як засіб аналізу даних:
- Консолідація
- Проміжні висновки
- Сортування даних (сортування по одному стовпцю; багаторівневе сортування)
- Фільтрація даних
- Робота зі зведеними таблицями
-
11.
Створення презентації. Робота з шаблоном. Групи інструментів Power Point:
- Інструменти роботи з Power Point - меню, контекстне меню, панель (малювання, анімації, стандартна, форматування)
- Аналіз структури шаблону
- Алгоритм роботи зі створення слайдів
- Параметри налаштування відображення слайда: вид фону, колір фону, вид переходу, звук, ефекти анімації
- Редагування макетних полів
- Створення макета користувача
- Використання графіки, як елементів дизайну
-
12.
Основні об'єкти презентації (текст, анімація, графіка). Оформлення слайда. Колірна композиція презентації:
- Робота з текстом: оптимізація, налаштування, оформлення
- Додавання тексту на слайд (напис, фігура, заповнювач). Налаштування, оформлення, використання
- Використання різних видів шрифтів в презентації
- Заголовок слайда: використання в різних форматах
- Візуалізація даних. Перетворення тексту в схеми, таблиці і діаграми
- Робота з графічним елементом SmartArt в Power Point
- Використання таблиць в середовищі PowerPoint
- Імпорт таблиць з MS Excel (імпорт, створення зв'язку)
- Вигляд подання інформації в табличній формі
- Використання діаграм Excel в Power Point, впровадження і зв'язок
-
13.
Правила створення ефективної презентації:
- Основні правила представлення інформації, використання акцентів для привернення уваги
- Рекомендації по грамотної візуалізації
- Найчастіші помилки при створенні презентації
- Експорт презентації в PDF-формат
Тестування
Для запису на курс “Користувач ПК для офісу (Word + Excel + Powerpoint)” необхідно пройти попереднє тестування. По завершенню Ви отримаєте рекомендації щодо вибору курсу.
Питання та відповіді
Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.
Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.
Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;
Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.
Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.
Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.
Залишити заявку
Дякую за звернення. Ми вам передзвонимо найближчим часом
Залишити заявку
Дякуємо. Ми Вам зателефонуємо найближчим часом