Курси 1С Бухгалтерія 8.3 (редакція 2.0) для бухгалтера

Курси 1С Бухгалтерія 8.3

Курси 1С Бухгалтерія 8.3 (редакція 2.0) призначені для практикуючих бухгалтерів, головних бухгалтерів, які раніше не працювали з новою редакцією даної популярної конфігурації. Версія 2.0 істотно відрізняється від попередньої 1.2 в плані інтерфейсу, завдяки чому покращилась і прискорилася робота програми. Оновлення має свої особливості і можливості налаштування ведення обліку, додаткові модулі. Прибрані або перетворені застарілі структури, змінені іконки і система навігації. Тому перехід до нової редакції викликає складності і питання навіть у досвідчених користувачів.

Проходячи курси 1С Бухгалтерія, слухачі освоюють навички роботи з програмою і ведення документів на базі спеціально створеного середовища віртуального підприємства. Адже в сучасному світі неможливо уявити бухоблік без автоматизації. І чим досконаліше фахівець вміє поводитися з програмним забезпеченням, тим успішніше буде виконання його основних завдань. Попит на фахівців набагато вище і проходячи навчання програми 1С ви підвищуєте конкурентоспроможність на ринку праці. Природно, пропорційно зростає і оплата.

На курсах 1С наші компетентні викладачі пояснюють алгоритм роботи в 1С і діляться професійним досвідом. До моменту завершення курсу учні зможуть формувати звіти, автоматично створені на основі введених документів. Детально 1С навчання по всіх етапах описано в розділі «Програма».

КУРСИ 1С БУХГАЛТЕРІЯ 8.3 (РЕДАКЦІЯ 2.0):

Курси 1С в Києві проходить в групі або індивідуально. Слухачі можуть обрати найбільш зручний графік навчання. Для жителів інших міст і тих, хто вважає за краще займатися вдома, ми пропонуємо варіант віддалених занять. Курси 1С онлайн передбачають можливість зробити записи з уроку, щоб переглянути в зручний час, якщо потрібно повторити або уточнити незрозумілі моменти. А задати питання можна викладачеві безпосередньо на занятті в режимі реального часу. Ми набираємо невеликі групи, щоб було приділено максимально часу кожному слухачеві. Онлайн курси 1С проводяться за допомогою Skype, Team Viewer або MS Teams.

Незалежно від того, який варіант ви оберете (курси 1С в Києві або навчання 1С онлайн), впевнена робота з програмою автоматизованого бухгалтерського обліку дозволить вам знайти високооплачувану роботу і підвищити в колективі свою цінність як фахівця. Для запису на 1с курси звертайтеся до наших менеджерів.

ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
24 години
У групі
2940 грн/курс
Індивідуально
~15 годин
Індивідуально
350 грн/год
ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ (В ПРЯМОМУ ЕФІРІ)
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
20 годин
У групі
1800 грн/курс
Індивідуально
~ 15 годин
Індивідуально
300 грн/год

Викладачі  даного курсу

  • Дашко Вікторія Василівна

    Більше 15 років досвіду на різних комерційних підприємствах у сфері будівництва, оптової та роздрібної торгівлі, зовнішньоекономічної діяльності, надання аудиторських та страхових послуг на посаді головного бухгалтера, бухгалтера-консультанта, фінансового директора.

  • Шабаан Оксана Вікторівна

    Шабаан Оксана Вікторівна – досвідчений викладач-практик курсів бухгалтерського обліку та 1С різних конфігурацій (1С 8 и 1С 7.7). Більше 15 років досвіду у сфері бухгалтерського та податкового обліку підприємства на посаді головного бухгалтера.

  • Багрій Інна Олегівна

    Інна Олегівна – професіонал з великим досвідом роботи головним бухгалтером в різноманітних компаніях. Наразі викладає курс бухобліку для початківців, для ФОП та керівників, роботу з програмою 1С та іншими. Спокій та рівновага – її характерні риси, що успішно відображуються в викладацькій діяльності. Слухачі цінують уважність до кожного та детальне опрацювання курсу.

  • Гончаренко Юлія Олександрівна

    ТОВ “Комерс Інжиніринг” (виробництво) – головний бухгалтер;
    Група компаній “Промислові вентилятори” (Виробництво, торгівля) – головний бухгалтер;
    ТОВ “Укрторгбудматеріали” (роздрібна торгівля) – головний бухгалтер.

  • Ярко Юлія Іванівна

    Багатий досвід Юлії Іванівни отриманий у великих компаніях на посадах головного бухгалтера та фінансового директора. Тому на курсі бухобліку слухачі отримують максимум корисної практичної інформації. При цьому заняття проходять енергійно, підкріплюються багатьма прикладами із власного досвіду.

Шановні відвідувачі сайту та клієнти!
В січні 2021 року наш навчальний центр працює за звичайним графіком з урахуванням днів державних свят. Триває набір нових груп всіх напрямків очно та онлайн. Діяльність навчальних центрів не підпадає під дії карантинних обмежень відповідно до чинної постанови від 09.12.2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Отже, ми працюємо як і завжди (дотримуючись всіх необхідних протиепідемічних заходів).
Групи
Програма курсу:

1. Загальні налаштування в програмі 1С Бухгалтерія 8.3 (користувачі, права). Облікова політика підприємства;

2. Внесення даних про підприємство;

3. Облік статутного капіталу:

  • Внесення даних про засновників підприємства;
  • Формування статутного капіталу;
  • Внесення внесків в статутний капітал грошовими коштами;
  • Внесення внесків в статутний капітал основними засобам, малоцінними необоротними матеріальними активами;

4. Виконання робіт (надання послуг) замовникам:

  • Внесення даних про замовників;
  • Робота з документами : рахунки-фактури, акти виконаних робіт, послуг, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, отримання оплати від покупців, формування банківської виписки;
  • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ продаж. Перевірка сум зобов’язань по ПДВ;

5. Отримання робіт (послуг) від підрядників:

  • Внесення даних про підрядників;
  • Робота з документами : рахунки-фактури, акти виконаних робіт, послуг, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, складання платіжних доручень, формування банківської виписки;
  • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ придбань. Перевірка суми вхідного ПДВ;

6. Придбання товарно-матеріальних цінностей від постачальників (резидентів, нерезидентів). Валютні операцій:

  • Внесення даних про постачальників та ТМЦ підприємства;
  • Робота з документами при розрахунках з постачальниками-резидентами : рахунки-фактури, інвойс, накладні, довіреності, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, платіжне доручення, формування банківської виписки;
  • Придбання валюти для розрахунку з постачальниками-нерезидентами (заявка на покупку валюти, зарахування валюти на валютний рахунок підприємства). Складання платіжних доручень, формування банківської виписки по валютному рахунку, формування реєстру виданих отриманих податкових накладних;
  • Робота з документами при розрахунках з постачальниками-нерезидентами : рахунки-фактури, інвойс, накладні, довіреності, податкові накладні, митна декларація, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних;
  • Розрахунки з постачальниками з повернень ТМЦ, коригування податкового кредиту по ПДВ. Робота з документами : поворотні накладні, розрахунок коригування до податкової накладної;
  • формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ придбань. Перевірка суми вхідного ПДВ;
  • Звірка взаєморозрахунків з постачальниками;

7. Продаж товарно-матеріальних цінностей покупцям (резидентам, нерезидентам):

  • Внесення даних про покупців;
  • Робота з документами при розрахунках з покупцями-резидентами : рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних. Отримання оплати від покупця (резидента, нерезидента), формування банківської виписки;
  • Робота з документами при розрахунках з покупцями-нерезидентами : рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних. Отримання оплати від покупця (резидента, нерезидента), формування банківської виписки по валютному рахунку підприємства;
  • Продаж валюти, отриманої від покупця-нерезидента (заявка на продаж валюти, зарахування гривні на рахунку підприємства);
  • Розрахунки з покупцями з повернень ТМЦ, коригування податкових зобов’язань по ПДВ. Робота з документами : накладні на повернення, розрахунок коригування до податкової накладної;
  • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ продаж. Перевірка сум зобов’язань по ПДВ;
  • Звірка взаєморозрахунків з покупцями;

8. Розрахунки з підзвітними особами:

  • Зняття грошових коштів з розрахункового рахунку підприємства в касу на господарські потреби. Робота з документами : прибутковий касовий ордер, касова книга, формування банківської виписки;
  • Видача грошових коштів з каси підприємства підзвітній особі на господарські потреби. Робота з документами : видатковий касовий ордер, касова книга;
  • Повернення в касу невикористаних грошових коштів від підзвітної особи. Робота з документами : прибутковий касовий ордер, касова книга;
  • Здача готівкових грошових коштів з каси на розрахунковий рахунок підприємства. Робота з документами : видатковий касовий ордер, касова книга, формування банківської виписки;

9. Облік необоротних активів (основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів):

  • Придбання основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів у постачальників (в тому числі придбання основних засобів, МНМА для операцій, які не пов’язані з господарською діяльністю підприємства). Робота з документами : рахунки-фактури, накладна, довіреність, податкова накладна;
  • Введення в експлуатацію основних засобів;
  • Введення в експлуатацію малоцінних необоротних матеріальних активів. Нарахування амортизації на малоцінні необоротні матеріальні активи – 100% або 50% та 50%;
  • Придбання нематеріальних активів у постачальників. Робота з документами : рахунки-фактури, накладні, податкові накладні;
  • Введення в експлуатацію нематеріальних активів;
  • Ремонт основних засобів. 10% ліміт по ремонту. Робота з документами : акт виконаних робіт від постачальника, податкова накладна; акт відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів;
  • Списання основних засобів, МНМА;
  • Продаж основних засобів. Робота з документами : підготовка до передачі основного засобу, видаткова накладна, податкова накладна;

10. Облік заробітної плати за першу половину місяця:

  • Налаштування відображення заробітної плати в регламентованому обліку, ставок податків та внесків;
  • Розрахунок авансу та авансових платежів (ЄСВ,ПДФО) за першу половину місяця. Робота з документами : відомість нарахування ЗП (авансу);
  • Перерахування податків та внесків по фондах (авансові платежі). Формування платіжних доручень, банківської виписки;
  • Виплата авансу працівникам через касу та банк (карткові рахунки). Робота з документами по касі (прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, касова книга, платіжне доручення вихідне, формування банківської виписки);

11. Нарахування заробітної плати за звітний місяць. Формування відомості по нарахуванню заробітної плати, зведення відрахувань в фонди, розрахункові листки працівникам:

  • Перерахування податків та внесків (ЄСВ, ПДФО) (2 частина);
  • Виплата заробітної плати (2-га частина). Робота з документами : платіжні доручення по сплаті податків, перерахуванню ЗП на карткові рахунки, прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, касова книга, банківська виписка;

12. Закриття місяця. Нарахування амортизації на основні засоби та нематеріальні активи;

13. Визначення фінансового результату;

14. Регламентовані звіти. Вигрузка регламентованих звітів;

15. Збереження інформаційної бази.

Наші нагороди та відгуки
КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ
Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.