Курси 1С Бухгалтерія 8.3 (редакція 2.0)

Курсы 1С

Курси 1С Бухгалтерія 8.3 (редакція 2.0) призначені для практикуючих бухгалтерів, головних бухгалтерів, які раніше не працювали з новою редакцією даної популярної конфігурації. Версія 2.0 істотно відрізняється від попередньої 1.2 в плані інтерфейсу, завдяки чому покращилась і прискорилася робота програми. Оновлення має свої особливості і можливості налаштування ведення обліку, додаткові модулі. Прибрані або перетворені застарілі структури, змінені іконки і система навігації. Тому перехід до нової редакції викликає складності і питання навіть у досвідчених користувачів.

Проходячи курси 1С Бухгалтерія, слухачі освоюють навички роботи з програмою і ведення документів на базі спеціально створеного середовища віртуального підприємства. Адже в сучасному світі неможливо уявити бухоблік без автоматизації. І чим досконаліше фахівець вміє поводитися з програмним забезпеченням, тим успішніше буде виконання його основних завдань. Попит на фахівців набагато вище і проходячи навчання програми 1С ви підвищуєте конкурентоспроможність на ринку праці. Природно, пропорційно зростає і оплата.

На курсах 1С наші компетентні викладачі пояснюють алгоритм роботи в 1С і діляться професійним досвідом. До моменту завершення курсу учні зможуть формувати звіти, автоматично створені на основі введених документів. Детально 1С навчання по всіх етапах описано в розділі «Програма».

Незалежно від того, який варіант ви оберете (курси 1С в Києві або навчання 1С онлайн), впевнена робота з програмою автоматизованого бухгалтерського обліку дозволить вам знайти високооплачувану роботу і підвищити в колективі свою цінність як фахівця. Для запису на 1с курси звертайтеся до наших менеджерів.

Як проходять очні курси 1С в Києві:

Заняття в нашій школі бухгалтера проходять в одній з 6 філій, які знаходяться в місцях з хорошою транспортною розв’язкою на правому та лівому берегах Києва, в безпосередній близкості від метро. Навчальні класи оснащені сучасним комп’ютерним обладнанням з встановленим оновленим програмним забезпеченням. Методичні посібники складаються викладачами у відповідності до матеріалу та підтримуються актуальними згідно діючого законодавства.

Щоб зробити навчання більш ефективним, ми формуємо невеликі групи (в середньому 5 слухачів). Заняття побудовані таким чином, що в них відразу об’єднуються теоретичний матеріал з пратичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Слухачі, які бажають отримати максимум уваги від тренера, можуть пройти навчання індивідуально.

Чому 1С курси краще проходити з викладачем? На заняттях теоретичний матеріал відразу підкріплюється практичними прикладами, які виконують усі студенти. Питання, які виникають в процесі навчання бухгалтерії, обговорюються відразу і дозволяють уникнути помилок у майбутньому.

ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
Лише індивідуально
У групі
Лише індивідуально
Індивідуально
~15 годин
Індивідуально
400 грн/год

>Як проходять курси 1С онлайн:

Курси 1С Бухгалтерія 8.3 онлайн проходять в таких програмах як Skype, Teamviewer або Teams в залежності від обраної форми навчання (в групі або індивідуально). 

Слухачі приєднуються за посиланням, працюють разом з викладачем, спілкуючись в чаті або за допомогою мікрофону. На відміну від вебінарів, де заняття проходять переважно у формі монологу викладача, наші інтерактивні курси максимально схожі зі звичайними очними, так як ми формуємо невеликі міні-групи для продуктивного та цікавого діалогу з кожним слухачем. Звертаємо вашу увагу, що кожному слухачеві курсів онлайн  в групах надаються відео-уроки.

По завершенню вивчення 1С при умові успішного проходження контрольного тестування, випускники нагороджуються сертифікатом, який можна отримати в будь-якій з наших філій або за допомогою послуг Нової Пошти.

ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ (В ПРЯМОМУ ЕФІРІ)
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
Лише індивідуально
У групі
Лише індивідуально
Індивідуально
~ 15 годин
Індивідуально
350 грн/год

КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ

Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.

Викладачі  даного курсу

  • Шабаан Оксана Вікторівна

    Шабаан Оксана Вікторівна – досвідчений викладач-практик курсів бухгалтерського обліку та 1С різних конфігурацій (1С 8 и 1С 7.7). Більше 15 років досвіду у сфері бухгалтерського та податкового обліку підприємства на посаді головного бухгалтера.

  • Дашко Вікторія Василівна

    Член Української асоціації сертифікованих бухгалтерів і аудиторів, має міжнародну кваліфікацію CAP – Сертифікований бухгалтер-практик. Вища економічна, юридична та педагогічна освіта. 25 років досвіду в сфері бухгалтерського обліку. Обіймала посади головного бухгалтера , фінансового директора та голови наглядової ради в компаніях з іноземними інвестиціями. Більше десяти років займається проведенням внутрішнього аудиту та відновленням бухгалтерського обліку підприємств, бухгалтерським супроводом та консультуванням з питань оподаткування. Автор програм курсів «Бухгалтерський облік ЗЕД» та «Бухгалтерський облік для керівників».

  • Багрій Інна Олегівна

    Інна Олегівна – професіонал з великим досвідом роботи головним бухгалтером в різноманітних компаніях. Наразі викладає курс бухобліку для початківців, для ФОП та керівників, роботу з програмою 1С та іншими. Спокій та рівновага – її характерні риси, що успішно відображуються в викладацькій діяльності. Слухачі цінують уважність до кожного та детальне опрацювання курсу.

  • Бастун Вадим Юрійович

    Бастун Вадим Юрійович – викладач курсу програмування “1С Підприємство 8.3”, а також навчає користувачів працювати з різними конфігураціями 1С. Має великий досвід роботи в компаніях різного рівня та більш як 10-річний викладацький стаж. Доброзичливий та спокійний характер допомагає йому знаходити спільну мову з усіма слухачами. Навчить програмувати в 1С кожного, хто має бажання. 

  • Ярко Юлія Іванівна

    Багатий досвід Юлії Іванівни отриманий у великих компаніях на посадах головного бухгалтера та фінансового директора. Тому на курсі бухобліку слухачі отримують максимум корисної практичної інформації. При цьому заняття проходять енергійно, підкріплюються багатьма прикладами із власного досвіду.

Групи
Програма курсу:

1. Загальні налаштування в програмі 1С Бухгалтерія 8.3 (користувачі, права). Облікова політика підприємства;

2. Внесення даних про підприємство;

3. Облік статутного капіталу:

  • Внесення даних про засновників підприємства;
  • Формування статутного капіталу;
  • Внесення внесків в статутний капітал грошовими коштами;
  • Внесення внесків в статутний капітал основними засобам, малоцінними необоротними матеріальними активами;

4. Виконання робіт (надання послуг) замовникам:

  • Внесення даних про замовників;
  • Робота з документами : рахунки-фактури, акти виконаних робіт, послуг, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, отримання оплати від покупців, формування банківської виписки;
  • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ продаж. Перевірка сум зобов’язань по ПДВ;

5. Отримання робіт (послуг) від підрядників:

  • Внесення даних про підрядників;
  • Робота з документами : рахунки-фактури, акти виконаних робіт, послуг, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, складання платіжних доручень, формування банківської виписки;
  • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ придбань. Перевірка суми вхідного ПДВ;

6. Придбання товарно-матеріальних цінностей від постачальників (резидентів, нерезидентів). Валютні операцій:

  • Внесення даних про постачальників та ТМЦ підприємства;
  • Робота з документами при розрахунках з постачальниками-резидентами : рахунки-фактури, інвойс, накладні, довіреності, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, платіжне доручення, формування банківської виписки;
  • Придбання валюти для розрахунку з постачальниками-нерезидентами (заявка на покупку валюти, зарахування валюти на валютний рахунок підприємства). Складання платіжних доручень, формування банківської виписки по валютному рахунку, формування реєстру виданих отриманих податкових накладних;
  • Робота з документами при розрахунках з постачальниками-нерезидентами : рахунки-фактури, інвойс, накладні, довіреності, податкові накладні, митна декларація, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних;
  • Розрахунки з постачальниками з повернень ТМЦ, коригування податкового кредиту по ПДВ. Робота з документами : поворотні накладні, розрахунок коригування до податкової накладної;
  • формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ придбань. Перевірка суми вхідного ПДВ;
  • Звірка взаєморозрахунків з постачальниками;

7. Продаж товарно-матеріальних цінностей покупцям (резидентам, нерезидентам):

  • Внесення даних про покупців;
  • Робота з документами при розрахунках з покупцями-резидентами : рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних. Отримання оплати від покупця (резидента, нерезидента), формування банківської виписки;
  • Робота з документами при розрахунках з покупцями-нерезидентами : рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних. Отримання оплати від покупця (резидента, нерезидента), формування банківської виписки по валютному рахунку підприємства;
  • Продаж валюти, отриманої від покупця-нерезидента (заявка на продаж валюти, зарахування гривні на рахунку підприємства);
  • Розрахунки з покупцями з повернень ТМЦ, коригування податкових зобов’язань по ПДВ. Робота з документами : накладні на повернення, розрахунок коригування до податкової накладної;
  • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ продаж. Перевірка сум зобов’язань по ПДВ;
  • Звірка взаєморозрахунків з покупцями;

8. Розрахунки з підзвітними особами:

  • Зняття грошових коштів з розрахункового рахунку підприємства в касу на господарські потреби. Робота з документами : прибутковий касовий ордер, касова книга, формування банківської виписки;
  • Видача грошових коштів з каси підприємства підзвітній особі на господарські потреби. Робота з документами : видатковий касовий ордер, касова книга;
  • Повернення в касу невикористаних грошових коштів від підзвітної особи. Робота з документами : прибутковий касовий ордер, касова книга;
  • Здача готівкових грошових коштів з каси на розрахунковий рахунок підприємства. Робота з документами : видатковий касовий ордер, касова книга, формування банківської виписки;

9. Облік необоротних активів (основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів):

  • Придбання основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів у постачальників (в тому числі придбання основних засобів, МНМА для операцій, які не пов’язані з господарською діяльністю підприємства). Робота з документами : рахунки-фактури, накладна, довіреність, податкова накладна;
  • Введення в експлуатацію основних засобів;
  • Введення в експлуатацію малоцінних необоротних матеріальних активів. Нарахування амортизації на малоцінні необоротні матеріальні активи – 100% або 50% та 50%;
  • Придбання нематеріальних активів у постачальників. Робота з документами : рахунки-фактури, накладні, податкові накладні;
  • Введення в експлуатацію нематеріальних активів;
  • Ремонт основних засобів. 10% ліміт по ремонту. Робота з документами : акт виконаних робіт від постачальника, податкова накладна; акт відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів;
  • Списання основних засобів, МНМА;
  • Продаж основних засобів. Робота з документами : підготовка до передачі основного засобу, видаткова накладна, податкова накладна;

10. Облік заробітної плати за першу половину місяця:

  • Налаштування відображення заробітної плати в регламентованому обліку, ставок податків та внесків;
  • Розрахунок авансу та авансових платежів (ЄСВ,ПДФО) за першу половину місяця. Робота з документами : відомість нарахування ЗП (авансу);
  • Перерахування податків та внесків по фондах (авансові платежі). Формування платіжних доручень, банківської виписки;
  • Виплата авансу працівникам через касу та банк (карткові рахунки). Робота з документами по касі (прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, касова книга, платіжне доручення вихідне, формування банківської виписки);

11. Нарахування заробітної плати за звітний місяць. Формування відомості по нарахуванню заробітної плати, зведення відрахувань в фонди, розрахункові листки працівникам:

  • Перерахування податків та внесків (ЄСВ, ПДФО) (2 частина);
  • Виплата заробітної плати (2-га частина). Робота з документами : платіжні доручення по сплаті податків, перерахуванню ЗП на карткові рахунки, прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, касова книга, банківська виписка;

12. Закриття місяця. Нарахування амортизації на основні засоби та нематеріальні активи;

13. Визначення фінансового результату;

14. Регламентовані звіти. Вигрузка регламентованих звітів;

15. Збереження інформаційної бази.

Наші нагороди та відгуки

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.