Курси 1С Бухгалтерія 8.3 (редакція 2.0 або 1.2)

Рейтинг курса: 5/5

Курси 1С Бухгалтерія 8.3 розраховані для працюючих, практикуючих бухгалтерів, економістів, головних бухгалтерів та інших спеціалістів бухгалтерської та фінансової служби, які бажають навчитися вести бухгалтерський облік в програмі 1С Бухгалтерія 8.3.

Курси 1С будуть цікаві як бухгалтерам, які переходять з минулої версії 1С 7.7, так і слухачам, які ніколи не стикались з програмою 1С.

Як проходить процес навчання?

Навчання на курсах 1С Бухгалтерія 8.3 відбувається на базі віртуального підприємства, де слухачі проходять всі основні ділянки бухгалтерського обліку шляхом заповнення необхідних документів та довідників. В кінці курсів 1С Бухгалтерія навчання завершується переглядом виконаної роботи у вигляді автоматично сформованих звітів, які були побудовані на основі внесених документів.

Хто викладачі на курсах 1С ?

Викладачами курсів 1С 8 є практикуючі спеціалісти (переважно головні бухгалтери комерційних підприємств), які в процесі своїх практичної діяльності отримали неоціненний досвід, яким вони з радістю поділяться з Вами. Ознайомитись з резюме наших викладачів Ви можете на сторінці Викладачі.

1С Бухгалтерія 8.3
4 (80%) 1 голос[а]

1С Бухгалтерія 8.3

Тривалість
Індивідуально
15 годин
У групі
-
Вартість
Індивідуально
3750 грн/курс*
У групі
-

Індивідуально :

  • Мінімальна тривалість заняття – 2 години;
  • Графік занять погоджується індивідуально;

Корпоративне навчання (для підприємств) :

  • Вартість та графік навчання обговорюється індивідуально під вимоги замовника;

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.

Викладачі  даного курсу

  • Дашко Вікторія Василівна

    Більше 15 років досвіду на різних комерційних підприємствах у сфері будівництва, оптової та роздрібної торгівлі, зовнішньоекономічної діяльності, надання аудиторських та страхових послуг на посаді головного бухгалтера, бухгалтера-консультанта, фінансового директора.

  • Будаш Людмила Ивановна

    Людмила Ивановна – профессионал в области как отечественного и международного бухгалтерского и налогового учета, Работа в таких известных компаниях как D.D.Dalekovod (Хорватия) , Ericsson DP (Швеция), Marsh Europe S.A. (Бельгия).

  • Шабаан Оксана Вікторівна

    Шабаан Оксана Вікторівна – досвідчений викладач-практик курсів бухгалтерського обліку та 1С різних конфігурацій (1С 8 и 1С 7.7). Більше 15 років досвіду у сфері бухгалтерського та податкового обліку підприємства на посаді головного бухгалтера.

  • Бастун Вадим Юрьевич

    ЗАО “МВЦ”, ООО “Максимус аирлайнс”, ООО “Дарт” (Доработка и внедрение учетных систем 1с Предприятие);
    ООО “Тали” – главный бухгалтер;
    Авторизованный сервис-центре “Бош-сервис” – системный администратор.

  • Гончаренко Юлия Александровна

    ООО “Комерс Инжиниринг” (производство) – главный бухгалтер;
    Группа компаний “Промышленные вентиляторы” (Производство, торговля) – главный бухгалтер;
    ООО “Укрторгстройматериалы” (розничная торговля) – главный бухгалтер.

  • Скутельник Людмила Ивановна

    Главный бухгалтер (оптовая и розничная торговля, услуги, ВЭД, редакция периодических изданий, строительство) с 20 летним стажем в бухгалтерии. Опыт ведения учета по нескольким предприятиям с различными системами налогообложения, ФОП.

  • Багрий Инна Олеговна

    ЕДВУД – главный бухгалтер;
    Городисский и Партнеры – заместитель главного бухгалтера;
    Финансовый аналитик-Сервис – главный бухгалтер;
    НПП “Модуль” – помощник главного бухгалтера.

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

  • 1. Загальні налаштування в програмі 1С Бухгалтерія 8.3 (користувачі, права). Облікова політика підприємства;

    2. Внесення даних про підприємство;

    3. Облік статутного капіталу :

    • Внесення даних про засновників підприємства;
    • Формування статутного капіталу;
    • Внесення внесків в статутний капітал грошовими коштами;
    • Внесення внесків в статутний капітал основними засобам, малоцінними необоротними матеріальними активами;

    4. Виконання робіт (надання послуг) замовникам :

    • Внесення даних про замовників;
    • Робота з документами : рахунки-фактури, акти виконаних робіт, послуг, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, отримання оплати від покупців, формування банківської виписки;
    • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ продаж. Перевірка сум зобов’язань по ПДВ;

    5. Отримання робіт (послуг) від підрядників :

    • Внесення даних про підрядників;
    • Робота з документами : рахунки-фактури, акти виконаних робіт, послуг, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, складання платіжних доручень, формування банківської виписки;
    • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ придбань. Перевірка суми вхідного ПДВ;

    6. Придбання товарно-матеріальних цінностей від постачальників (резидентів, нерезидентів). Валютні операцій :

    • Внесення даних про постачальників та ТМЦ підприємства;
    • Робота з документами при розрахунках з постачальниками-резидентами : рахунки-фактури, інвойс, накладні, довіреності, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, платіжне доручення, формування банківської виписки;
    • Придбання валюти для розрахунку з постачальниками-нерезидентами (заявка на покупку валюти, зарахування валюти на валютний рахунок підприємства). Складання платіжних доручень, формування банківської виписки по валютному рахунку, формування реєстру виданих отриманих податкових накладних;
    • Робота з документами при розрахунках з постачальниками-нерезидентами : рахунки-фактури, інвойс, накладні, довіреності, податкові накладні, митна декларація, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних;
    • Розрахунки з постачальниками з повернень ТМЦ, коригування податкового кредиту по ПДВ. Робота з документами : поворотні накладні, розрахунок коригування до податкової накладної;
    • формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ придбань. Перевірка суми вхідного ПДВ;
    • Звірка взаєморозрахунків з постачальниками;

    7. Продаж товарно-матеріальних цінностей покупцям (резидентам, нерезидентам) :

    • Внесення даних про покупців;
    • Робота з документами при розрахунках з покупцями-резидентами : рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних. Отримання оплати від покупця (резидента, нерезидента), формування банківської виписки;
    • Робота з документами при розрахунках з покупцями-нерезидентами : рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних. Отримання оплати від покупця (резидента, нерезидента), формування банківської виписки по валютному рахунку підприємства;
    • Продаж валюти, отриманої від покупця-нерезидента (заявка на продаж валюти, зарахування гривні на рахунку підприємства);
    • Розрахунки з покупцями з повернень ТМЦ, коригування податкових зобов’язань по ПДВ. Робота з документами : накладні на повернення, розрахунок коригування до податкової накладної;
    • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ продаж. Перевірка сум зобов’язань по ПДВ;
    • Звірка взаєморозрахунків з покупцями;

    8. Розрахунки з підзвітними особами :

    • Зняття грошових коштів з розрахункового рахунку підприємства в касу на господарські потреби. Робота з документами : прибутковий касовий ордер, касова книга, формування банківської виписки;
    • Видача грошових коштів з каси підприємства підзвітній особі на господарські потреби. Робота з документами : видатковий касовий ордер, касова книга;
    • Повернення в касу невикористаних грошових коштів від підзвітної особи. Робота з документами : прибутковий касовий ордер, касова книга;
    • Здача готівкових грошових коштів з каси на розрахунковий рахунок підприємства. Робота з документами : видатковий касовий ордер, касова книга, формування банківської виписки;

    9. Облік необоротних активів (основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів) :

    • Придбання основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів у постачальників (в тому числі придбання основних засобів, МНМА для операцій, які не пов’язані з господарською діяльністю підприємства). Робота з документами : рахунки-фактури, накладна, довіреність, податкова накладна;
    • Введення в експлуатацію основних засобів;
    • Введення в експлуатацію малоцінних необоротних матеріальних активів. Нарахування амортизації на малоцінні необоротні матеріальні активи – 100% або 50% та 50%;
    • Придбання нематеріальних активів у постачальників. Робота з документами : рахунки-фактури, накладні, податкові накладні;
    • Введення в експлуатацію нематеріальних активів;
    • Ремонт основних засобів. 10% ліміт по ремонту. Робота з документами : акт виконаних робіт від постачальника, податкова накладна; акт відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів;
    • Списання основних засобів, МНМА;
    • Продаж основних засобів. Робота з документами : підготовка до передачі основного засобу, видаткова накладна, податкова накладна;

    10. Облік заробітної плати за першу половину місяця :

    • Налаштування відображення заробітної плати в регламентованому обліку, ставок податків та внесків;
    • Розрахунок авансу та авансових платежів (ЄСВ,ПДФО) за першу половину місяця. Робота з документами : відомість нарахування ЗП (авансу);
    • Перерахування податків та внесків по фондах (авансові платежі). Формування платіжних доручень, банківської виписки;
    • Виплата авансу працівникам через касу та банк (карткові рахунки). Робота з документами по касі (прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, касова книга, платіжне доручення вихідне, формування банківської виписки);

    11. Нарахування заробітної плати за звітний місяць. Формування відомості по нарахуванню заробітної плати, зведення відрахувань в фонди, розрахункові листки працівникам :

    • Перерахування податків та внесків (ЄСВ, ПДФО) (2 частина);
    • Виплата заробітної плати (2-га частина). Робота з документами : платіжні доручення по сплаті податків, перерахуванню ЗП на карткові рахунки, прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, касова книга, банківська виписка;

    12. Закриття місяця. Нарахування амортизації на основні засоби та нематеріальні активи;

    13. Визначення фінансового результату;

    14. Регламентовані звіти. Вигрузка регламентованих звітів;

    15. Збереження інформаційної бази.