Курси офіс-менеджера (адміністратора офісу)

Курсы офис-менеджера от Учебного центра "ДАНКО"

Прослухавши курси офіс-менеджерів Ві дізнаєтесь:

  • які існують сучасні вимоги до роботи офіс-менеджера;
  • що потрібно знати для ефективного спілкування в діловому середовищі;
  • як скласти правильний кадровий документ так, щоб він витримав будь-яку перевірку;
  • як уникнути помилок в роботі, які можуть призвести до проблем та штрафів;
  • як ефективно планувати свій робочий час і час керівника;
  • як створити сприятливий психологічний клімат в колективі;
  • отримаєте знання про основи комп’ютерної грамотності;
  • також Ви отримаєте відповіді на питання, які часто виникають в роботі офіс-менеджера.

Унікальність курсу полягає в тому, що навчання побудоване за принципом міні-тренінгів. Вся теорія закріплена практичними завданнями, кейсами, рольовими та діловими іграми. Більш детально про зміст курсу Ви можете дізнатися у програмі курсу «Офіс-менеджер».

ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
-
У групі
-
Індивідуально
~18 годин
Індивідуально
300 грн/год
ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
-
У групі
-
Індивідуально
~18 годин
Індивідуально
250 грн/год
  • В сучасних умовах, на ринку роботи, в першу чергу ціниться професіоналізм та багатофункціональність працівника. Якщо говорити про професію офіс-менеджера, то цінність працівника полягає в умінні відмінно справлятись з безліччю різноманітних функцій. Офіс-менеджер повинен бути як помічником керівника, вміти ефективно вести документообіг, так і вміти працювати з людьми – як персоналом, так і з відвідувачами. Адже саме за професіоналізмом офіс-менеджера судять і про компанію в цілому.

    Своєю роботою, манерами, культурою спілкування офіс-менеджер відображає корпоративну культуру і ефективність роботи компанії. Успішна робота адміністратора офісу (секратеря) – це успішна робота компанії.

  • Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.

Програма курсу:

1. Сучасні вимоги до функціонального напрямку офісу-менеджменту:

  • Професійна класифікація офісних працівників;
  • Організація роботи служби;
  • Імідж професіонала (портрет ідеального помічника керівника);
  • Принципи нормування робіт “офісного” типу;

2. Культура усного та письмового ділового спілкування:

  • Правила ділового спілкування;
  • Психологічні закономірності ділового спілкування;
  • Усні переговори;
  • Мистецтво телефонного спілкування;
  • Правила складання ділових листів;
  • Правила листування;
  • Складаємо листи з проблемних ситуацій;
  • Правила публічних виступів;

3. Основи ділового етикету та ділового спілкування:

  • Норми ділового етикету та їх значення в бізнесі;
  • Корпоративний стиль;
  • Організація ділових заходів: переговори, презентації, ділові прийоми, фуршети;
  • Офіційний діловий протокол. Ділові подарунки;
  • Мовний етикет;

4. Організація роботи:

  • Організація робочого часу, самоорганізація;
  • Визначення та розстановка цілей та пріоритетів, делегування;
  • Організація робочого місця;
  • Норми, модель і паспорт робочого місця;

5. Психологічний настрій і саморегулювання:

  • Управління емоційним станом;
  • Впевнений, непевний і агресивне поводження;
  • Методи саморегулювання;
  • Основи конфліктології;
  • Технологія управління конфліктом;
  • Реакція в стресі;
  • Методи реагування на критику (конструктивні і неконтруктивні);

6. Загальне діловодство:

  • Нормативно-правові акти, які регламентують ведення діловодства на підприємстві;
  • Функції служби документального забезпечення;
  • Вимоги до змісту й розташування реквізитів документів;
  • Основні вимоги до оформлення бланків документів;
  • Правила затвердження і узгодження документів;
  • Оформлення копій документів;
  • Оформлення додатків до документів;

7. Правила складання службових документів:

  • Реєстрація службових документів. Форми реєстрації. Виконання документів. Службові відмітки на документах;
  • Організаційні документи (положення, статути, інструкції);
  • Договори. Їх види та оформлення;
  • Інформаційні документи (ділові листи, службові телеграми, телефонограми, довідки, доповідні записки);

8. Номенклатура справ і передача справ до архіву:

  • Формування номенклатури справ;
  • Формування та оформлення справ;
  • Підготовка справ до архівного зберігання;
  • Передача справ до архіву;

9. Документація по кадрам:

  • Первинна кадрова документація: шаблони, практика складання;
  • Наказ як основний розпорядчий документ;
  • Накази з основної діяльності, з загальних питань та кадрам, їх відмінність;
  • Особливості оформлення й складання наказів. Кадровий наказ: побудова, юридичний фундамент, робота з кадровим наказом. Реєстрація наказів;
  • Організаційні документи в кадровій роботі (порядок оформлення);

10. Комп’ютерна грамотність:

  • Основи роботи з Mіcrosoft Word; Excel; Power Poіnt; Outlook.

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

Цьому курсу Навчилися

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.