Курси інтернет-маркетингу

Курсы интернет маркетинга от Учебного центра "ДАНКО"

Digital-маркетологи керують світом. Вся інформація, що сприймається нами з екрану комп’ютера створена за безпосередньої участі цих фахівців. Ви хочете стати одним з них, отримати професію інтернет-маркетолога, яка в рівній мірі поєднує творчість, аналітику, роботу з цифрами, де зі старту високий дохід зростає безпосередньо від отриманих результатів.

Наші курси інтернет-маркетингу розраховані на:

  • всіх, хто бажає отримати престижну сучасну професію;
  • маркетологів і менеджерів по рекламі, яким необхідні знання безпосередньо по інтернет напрямку;
  • керівників бізнесу, охочих розуміти роботу підлеглих і підрядників, приймати правильні рішення щодо просування компанії в інтернеті;
  • фахівців агентств, веб-студій, яким необхідно розширити свої компетенції суміжними напрямками діяльності.
ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
30 годин
У групі
5000 грн/курс
Індивідуально
22 години
Індивідуально
400 грн/год
ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
26 годин
У групі
4000 грн/курс
Індивідуально
22 години
Індивідуально
350 грн/год
Групи
Група Плановий старт групи Графік Термін навчання Філія Ціна

№1

01.11.2020

15:00 - 18:00

Сб, Нд

10 занять по 3 години

м. Святошин

Дивитися на карті

5000 грн.

№2

01.11.2020

12:00 - 15:00

Сб, Нд

10 занять по 3 години

м. Деміївська

Дивитися на карті

5000 грн.

№3

07.11.2020

09:00 - 12:00

Сб, Нд

10 занять по 3 години

м. Лівобережна

Дивитися на карті

5000 грн.

№4

08.11.2020

12:00 - 15:00

Сб, Нд

10 занять по 3 години

м. Контрактова площа

Дивитися на карті

5000 грн.

№5

08.11.2020

12:00 - 15:00

Сб, Нд

10 занять по 3 години

м.Мінська

Дивитися на карті

5000 грн.

*Вартість вказана при оплаті однією сумою (повністю). При частковому розрахунку ціна на 5% більше.
Програма курсу:

1. Введення, загальні питання і термінологія:

  • Поняття SMM, SMO, основна термінологія, оцінка результатів роботи інтернет-маркетолога;
  • Аналіз тематики і конкурентів (оцінюємо як сайти, так і соціальні мережі);
  • SMM-аудит свого сайту;
  • Поняття рекламних та медійних стратегій, розробка концепцій;
  • Види інтернет-проектів, управління ними;
  • Маркетингові методи просування сайтів;
  • Визначення цільової аудиторії сайту;
  • Особливості української аудиторії, поняття трендів;
  • Особливості написання бізнес-плану;

2. Робота з семантикою:

  • Що таке семантичне ядро;
  • Аналіз ключових запитів по тематиці, проектам в інтернеті, словами і фразами;
  • Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту і соц. мереж, висновки;
  • Формування та кластеризація семантичного ядра, його подальша доробка і розширення;
  • Вивчення запитів клієнтів;
  • Прогнозування списку запитів для подальшої роботи;
  • Аналіз частотності і конкурентності запитів, розподіл на категорії;
  • Виняток нецільових запитів;
  • Інструментарій для складання семантичного ядра сайту;
  • Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner);
  • Семантичне проектування сторінок сайту, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок;
  • SMM-просування під запити;
  • Поняття трендових запитів, робота з генератором помилок;
  • Облік геозалежні пошукових запитів для різних регіонів;
  • Включення в семантичне ядро ​​україномовних і англомовних запитів, а також LSI-слів;

3. Основи створення сайтів:

  • Що таке домен, хостинг, правила вибору;
  • Основи мови розмітки гіпертексту HTML, синтаксис, поняття тега, атрибута, значення;
  • Кодування документа;
  • Структура веб-документів;
  • Стилі, способи їх підключення, що таке CSS, розгляд різних версій;
  • Робота з браузерами, поняття кросбраузерності верстки;
  • Поняття CMS (систем управління сайтами);
  • Порівняльна характеристика основних CMS (WordPress, Joomla, Drupal, Bitrix, OpenCart, PrestaShop, Magenta, Tilda);
  • Особливості складання ТЗ розробникам на доопрацювання CMS (реальні приклади);
  • Функціональність сайту і потреби аудиторії;
  • Архітектура сайту, варіанти;
  • Принцип побудови грамотної архітектури на прикладі успішних сайтів;
  • Ергономіка сайту;
  • Аудит і оцінка зручності роботи з сайтом (юзабіліті-аудит) та технічний аудит сайту, способи і методика оцінки;
  • Визначення ергономіки і зручності роботи з сайтом;
  • Основні принципи юзабіліті, способи поліпшення;
  • Поширені помилки та їх наслідки;
  • Вимоги до доступності ресурсу;
  • Проблеми більшості сучасних сайтів, дратівливі чинники, виявлення і усунення;
  • Проблеми пошуку інформації;
  • Необхідність і реалізація ефективного пошуку на сайті;
  • Типові помилки реалізації пошуку;

4. Контент-маркетинг:

  • Що таке контент, його види;
  • Звідки брати контент, особливості оформлення контенту;
  • Основні вимоги до кількості, структурі і якості контенту для пошукових систем;
  • Формування контент-плану проекту;
  • Копірайтинг та рерайтинг;
  • Поняття унікальності і нудоти, класична і академічна нудота;
  • Прихований семантичний показник в ключових словах (LSI);
  • Самостійне написання статей, тонкощі складання грамотних текстів;
  • Методи “пожвавлення” і “олюднення” інофрм-контенту для сайтів і соціальних мереж, синонімізація;
  • Поняття розмазування ключових слів;
  • Унікальність контенту, використання програми Advego Plagiatus;
  • Що не потрібно писати і як це може вплинути на ефективність просування;
  • Особливості складання ТЗ (технічне завдання) для копірайтерів і рерайтерів;
  • Захист контенту від крадіжок;
  • Ставлення пошукових систем до унікального контенту і плагіату;
  • Форми для скарг на злодійство контенту в пошукових системах;
  • Онлайн-сервіси для аналізу текстів і перевірки унікальності фотографій і відео;
  • Купівля унікальних текстів на статейних біржах, робота з біржами advego, textsale і miralinks;
  • Особливості створення унікального фотоконтентом, робота з програмою Adobe Photoshop;
  • Робота з фотобанками, придбання унікальних фотографій;
  • Унікалізація відео контенту, особливості роботи зі своїм каналом на відеохостингу Youtube;
  • Особливості складання ТЗ для дизайнерів;

5. Внутрішня SEO-оптимізація:

  • Фактори ранжирування від пошукових систем;
  • Поняття внутрішньої оптимізації ресурсу;
  • Робота з СЕО-тегами (мета-теги, заголовки, посилання, виділення, списки і т.д.);
  • Пошукова оптимізація, що робити і як;
  • Усунення дублів, сміття і битого інформації, посилань і графіки;
  • Поняття валідності коду;
  • Робота з картою сайту для людей і роботів;
  • Внутрішня перелінковка на сайті, перерозподіл посилального ваги;
  • Вимоги до кількості та якості внутрішніх посилань;
  • Штрафні тематичні санкції пошукових систем, визначення, лікування, обхід;
  • Поняття семантичності верстки;
  • Підтримка мікроформатів в семантичної розмітки Schema.org;
  • Адаптивна верстка і мобільна версія сайту, переваги і недоліки, перевірка доступності сайту на мобільних пристроях і планшетах;
  • Виявлення та усунення проблем сайту за допомогою інструментів Google Mobile Friendly і Google Page Insights;
  • Складання ТЗ програмісту;

6. Посилальна зовнішня оптимізація (лінкбілдінг):

  • Поняття вихідних і вхідних зовнішніх посилань;
  • Типи посилань: посилання на ваш сайт в соціальних мережах, посилання від «поганих сусідів», контекстні посилання, обмінні посилання;
  • “Лінковке” сайтів;
  • Наскрізні посилання, особливості роботи з ними;
  • Робота з інструментами Screaming Frog, Ahrefs, Semrush, Serpstat, SimilarWeb;
  • Як працюють біржі посилань і статей, загальні принципи;
  • Поняття орендних і вічних посилань;
  • Робота з посилальними біржами;
  • Правила якісної закупівлі посилань;
  • Розподіл маси посилань на куповані ключі-запити;
  • Параметри зовнішніх посилань; Основні фактори оцінки цінності посилання;
  • Вибір і покупка посилань, упорядкування та оптимізація куплених посилань, перевірка і контроль їх роботи, видалення неякісних посилань;
  • Штрафні посилальні санкції пошукових систем, методи діагностики, лікування і виходу;
  • Блогові, Статейное і постовое просування сайтів;
  • Огляд роботи з біржами Sape, GoGetLinks, Miralinks, Rotapost і Blogun;
  • Огляд українських та зарубіжних посилальних бірж, рекомендації;

7. SMM-просування (соціальні мережі і Youtube):

  • Особливості використання соціальних мереж в Україні;
  • Пошук своєї соціальної мережі і цільової аудиторії;
  • Формування бюджету і стратегій просування в різних соціальних мережах;
  • Особливості SMM просування в соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Linkedin;
  • Способи залучення цільової аудиторії в соціальних мережах;
  • Ведення спільнот, груп, розділів, сторінок, створення заходів;
  • Зв’язування сайту з соціальними мережами, робота з віджетами, плагінами, додатками і компонентами з соціальних мереж;
  • Контроль трафіку з соціальних мереж за допомогою Google Analytics;
  • Вимірювання показників ефективності SMM;
  • Наявність посилань на сайт і самих акаунтів компанії в важливих соціальних мережах;
  • Клікабельність кнопок соціальних мереж на сайті;
  • Наявність кнопок «Поділитися»;
  • Наявність актуальних контактних телефонів, email і фізичних адрес;
  • «Живі» соціальні мережі компанії, обговорення і коментарі;
  • Використання хештегов в постах;
  • Освітлення нового контенту на сайті в соціальних мережах;
  • Поняття Open Graph розмітки;
  • Загальна кількість передплатників / учасників спільноти;
  • Активність користувачів в групі / публічній сторінці;
  • Трафік і взаємодія користувачів на сайті і на соціальних платформах;
  • Таргетована реклама в соціальних мережах, настройка рекламних компаній, робота з Ads Manager, поняття рекламного пікселя;
  • Реклама сайту, груп, спільнот і постів;
  • Що таке SMO (Social Media Optimization), інтеграція сайту і SMM;
  • Формування настрою клієнтів, підвищення довіри до вашого сайту за допомогою відкликання з соціальних мереж;
  • Аналіз ефективності інвестицій в SMO;
  • Особливості створення та ведення свого каналу на відеохостингу Youtube, додавання і опис контенту;
  • Встановлення каналів, його оформлення, створення плей-листів, анотацій та підказок;
  • Робота з менеджером відео і відео-аналітикою;
  • Крауд-маркетинг в Youtube;
  • Розміщення реклами, монетизація каналу;

8. Контекстна реклама в Google Ads:

  • Поняття PPC, оплата за клік;
  • Роль контекстної реклами: отримання цільової аудиторії;
  • Види контекстної реклами, можливі місця показу;
  • Оцінка конкурентів по рекламної видачі;
  • Структура рекламного аккаунта Google Ads, особливості створення та налаштування рекламних компаній, груп і оголошень;
  • Варіанти оплати за клік і за покази;
  • Приблизна вартість реклами;
  • Ставки за ключовими словами, стратегія показів оголошення;
  • Аналіз сезонності, вибір потрібних ключових слів (інструмент Google Keyword Tool), поняття типів відповідності ключових слів, стоп-слова;
  • Як домогтися привабливості оголошень;
  • Особливості геотаргетинга і часового таргетингу в контекстній рекламі;
  • Орієнтування на мобільні пристрої;
  • Особливості додавання динамічних, графічних, медійних і відео оголошень, робота з контекстно-медійними мережами (КМС);
  • Оцінка якості ключових слів і оголошень, показник якості та інші фактори оцінювання контекстної реклами;
  • Число показів і число переходів, що таке CTR;
  • Налаштування ремаркетингу, робота з GTM;
  • Звіти по рекламним компаніям;
  • Особливості роботи і спілкування з агентствами контекстної реклами, приклади ТЗ;
  • Банери і реклама на майданчиках;
  • Банерообмінні мережі;
  • Власні (внутрішні) банери;
  • Push-технології доставки контенту;
  • Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads;

9. Email-маркетинг, блоги і RSS-стрічки:

  • Цілі email-маркетингу, види і категорії розсилок;
  • Огляд можливостей сервісів популярних поштових розсилок MailChimp, GetResponse, Campaign Monitor, UniSender і eSputnik;
  • Збір бази клієнтів для розсилки, використання анкетування, форми на сайті, соціальні мережі;
  • Розробка стратегії стратегії email маркетингу і структури email листів;
  • Ведення розсилки сайту;
  • Частота ведення розсилки;
  • Вивозили листів, тестування розсильних компаній;
  • Несанкціоновані розсилки (спам);
  • Показники ефективності в email маркетингу;
  • Робота з блогами, типи блогів;
  • Етапи створення і ведення блогу і мікроблога;
  • Механіки просування за допомогою геосервісів;
  • Механізми і сценарії використання RSS;
  • RSS канали; Агрегатори RSS каналів;
  • Розсилка на дошки оголошень;

10. Робота з аналітикою і статистикою:

  • Створення облікового запису та налаштування системи Google Analytics, установка кодів відстеження на сайті;
  • Зв’язування акаунтів Google Ads та Google Analytics;
  • Налаштування цілей аналітики, складання карти цілей, робота з UTM-мітками;
  • Основні звіти в Google Analytics;
  • Вивчення поведінкових факторів, аналіз точок входу сайту і шляхів користувачів;
  • Підрахунок числа контактів (онлайн-заявки);
  • Комплексні параметри оцінки сайту: показник відмов, глибина перегляду, час проведений відвідувачами на сайті, повторні відвідування;
  • Оцінка поведінки потенційних клієнтів на сайті, виявлення проблемних місць сайту;
  • За якими запитами прийшли клієнти на сайт і звідки?
  • Які запити принесли більшу прибуток?
  • Що найбільше подобається або не подобається користувачам на вашому сайті?
  • Які розділи сайту найбільш популярні?
  • Яка частка мобільних відвідувачів?
  • Як працює реклама?
  • Робота з Google Tag Manager, формування груп ремаркетингу;
  • Створення власних фільтрів, звітів і повідомлень в Google Analytics;
  • Підготовка до здачі сертифікованого іспиту на отримання сертифіката Google Analytics;

11. Комплексне тестування студентів з пройденого матеріалу.

Відгуки

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/dancocom/public_html/wp-content/themes/main/includes/course-child.php on line 204
КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ
Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.