SMM курси

SMM курсы от "ДАНКО"

Курси SMM готують фахівців трендової професії серед маркетингових інтернет напрямків. У ній поєднується аналітика, творчість, уміння знаходити креативні рішення, сміливість кидати виклик ринку. Соціальні мережі давно перетворилися з місця дозвілля в площадку для реалізації різноманітних бізнес-ідей, розміщення різного типу реклами – платної та безкоштовної. І розуміння їх функціоналу дає можливість розкриватися будь-якому легальному бізнесу, а фахівцям в свою чергу – реалізовувати стратегії їх розвитку. Тому початкові зарплати стартують з вельми високого рівня, а затребуваність ринком фахівців не знижується.

Курси СММ:

Основна перевага навчання на курсах SMM в нашому навчальному центрі – найбільш повна програма, яку викладає практикуючий професіонал в сфері розкрутки соцмереж. У його багажі безліч успішних кейсів, отриманих у співпраці з компаніями різного рівня. Завдяки системному підходу при викладенні матеріалу, слухачі отримають цілісну картину про роботу і зможуть всебічно розглядати кожен новий проект.

Пройшовши курси SMM, ви навчитеся аналізувати цільову аудиторію, розробляти SMM-стратегію, складати на основі неї контент-план, управляти рекламним бюджетом, аналізувати результати. У програмі розглядається підготовка якісного контенту, прийоми і лайфхаки залучення аудиторії. Велика увага приділяється налаштуванням таргетованої реклами. Навчання просуванню соцмереж проходить на практичних прикладах, що значно прискорює запам’ятовування і сприяє виробленню правильних навичок роботи. Щоб максимально заглибитися в предмет, і до завершення курсу отримати власний кейс в портфоліо, можна відразу виконувати завдання на власному проекті. Нижче Ви можете ознайомитися з детальною програмою навчання.

Курси СММ можна пройти офлайн  в нашому навчальному центрі в Києві або онлайн, що дозволяє навчатися незалежно від місця проживання, в будь-якій точці світу, де є Інтернет.

Курси СММ підходять:

  • тим, хто хоче працювати віддалено або на фрілансі, адже ця професія дозволяє не прив’язуватися до місця;
  • маркетологам, які бажають освоїти новий напрямок або поглибити поверхневі знання в сфері соцмереж;
  • власникам малого бізнесу, щоб самостійно правильно просувати свої товари або послуги в соціальних мережах;
  • керівникам компаній, щоб контролювати підрядників, розбиратися в звітах і аналізувати результати;
  • а також всім, хто шукає для себе сучасну перспективну професію.

Як проходять очні SMM курси в Києві:

Заняття в нашій школі digital маркетингу проходять в одній з 6 філій, які знаходяться в місцях з хорошою транспортною розв’язкою на правому та лівому берегах Києва, в безпосередній близкості від метро.Навчальні класи оснащені сучасним комп’ютерним обладнанням з встановленим оновленим програмним забезпеченням. Методичні посібники складаються викладачами у відповідності до матеріалу та підтримуються актуальними.

Щоб зробити навчання більш ефективним, ми формуємо невеликі групи (в середньому 5 слухачів). Заняття побудовані таким чином, що в них відразу об’єднуються теоретичний матеріал з пратичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Слухачі, які бажають отримати максимум уваги від тренера, можуть пройти навчання індивідуально.

Чому курси СММ краще проходити з викладачем? На заняттях теоретичний матеріал відразу підкріплюється практичними прикладами, які виконують усі студенти. Питання, які виникають в процесі навчання бухгалтерії, обговорюються відразу і дозволяють уникнути помилок у майбутньому.

ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
21 година
У групі
Дивитись ціни
Індивідуально
~15 годин
Індивідуально
500 грн/год

Як проходять SMM навчання онлайн:

SMM курси онлайн проходять в таких програмах як Skype, Teamviewer або Teams в залежності від обраної форми навчання (в групі або індивідуально). 

Слухачі приєднуються за посиланням, працюють разом з викладачем, спілкуючись в чаті або за допомогою мікрофону. На відміну від вебінарів, де заняття проходять переважно у формі монологу викладача, наші інтерактивні курси максимально схожі зі звичайними очними, так як ми формуємо невеликі міні-групи для продуктивного та цікавого діалогу з кожним слухачем. Звертаємо вашу увагу, що кожному слухачеві онлайн курсів надаються відео-уроки.

По завершенню навчання при умові успішного проходження контрольного тестування, випускники нагороджуються сертифікатом, який можна отримати в будь-якій з наших філій або за допомогою послуг Нової Пошти.

ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ (В ПРЯМОМУ ЕФІРІ)
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
21 година
У групі
Дивитись ціни
Індивідуально
~15 годин
Індивідуально
450 грн/год

КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ

Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.

Викладачі  даного курсу

Групи
Група Плановий старт групи Графік Термін навчання Філія Знижка Ціна за курс

№1

Іде набір

19:00 - 21:00

Вт, Чт

21 час

м. Святошин

Дивитися на карті

10%

3640

3276 грн.

№2

Іде набір

19:00 - 21:00

Вт, Чт

21 час

м. Контрактова площа

Дивитися на карті

5%

3640

3458 грн.

№3

18.10.2021

19:00 - 21:00

Пн, Ср

21 час

м. Лівобережна

Дивитися на карті

10%

3640

3276 грн.

№4

19.10.2021

19:00 - 21:00

Вт, Чт

21 час

Онлайн-курс

Дивитися на карті
-

2900 грн.

*Перша оплата здійснюється після першого пробного заняття, друга - перед другою половиною курсу.
Програма курсу:

1. ВСТУП В КУРС:

  • SMM як один з інструментів інтернет-маркетингу. Завдання, які можна вирішити за допомогою соцмереж;
  • Огляд існуючих активних в Україні соцмереж. Особливості роботи;
  • Facebook і Instagram – як найбільш популярні соцмережі в Україні. Особисті сторінки Facebook, групи, бізнес-сторінки – в чому відмінності функціоналу цих типів сторінок і особливості роботи з кожної;
  • Tik Tok – підліткова забава або новий інструмент для бізнесу?
  • Youtube як основна платформа поширення відеоконтенту. Рейтинги, плейлисти, опис відео та підбір ключових слів. Монетизація каналу;
  • Twitter, Linkedin, Pinterest та інші – короткий огляд;
  • Присутність бізнесу в соцмережах. Чи потрібно перебувати у всіх соц. мережах одночасно?

2. SMM-СТРАТЕГІЯ:

  • Аналіз конкурентів. Використання аналітичних методів та платних сервісів;
  • Визначення цільової аудиторії;
  • Tone of voice – інструмент, який виділяє бренд серед конкурентів;
  • Розробка SMM-стратегії: збір даних, аналіз цільової аудиторії, постановка цілей і розподіл завдань, визначення бюджету;

3. КОНТЕНТ:

  • Значимість контенту. Відмінності видів контенту і параметрів в залежності від місць розміщення і аудиторій;
  • Поняття контент-план. Співвідношення видів контенту. Складання контент-плану;
  • Платні та безкоштовні способи просування контенту. Поняття органічного просування;
  • Управління репутацією бренда. Робота зі зверненнями користувачів і аудиторією в цілому. Робота з негативом і троллінгом;
  • Заборонений контент. Недопущення блокувань аккаунта;
  • Складання ТЗ на розробку контенту (текстів, візуалізацій і т.д.). Важливість створення унікального контенту. Вимоги до банерів;
  • Використання сервісів для самостійного створення візуального контенту: Canva, Crello, InShot і інші;
  • Сторітеллінг як відокремлений жанр контенту і популярний маркетинговий прийом;
  • Відкладений автоматичний постинг. Використання Creator Studio і сторонніх сервісів;

4. РОБОТА З блогерами:

  • Цільові та нецільові блогери. Колаборації з блогерами та запуск рекламних кампаній;
  • Способи пошуку і підбору блогерів;
  • Сервіси для аналізу і підбору блогерів;
  • Складання медіаплану при роботі з блогерами;
  • Постановка і контроль виконання ТЗ блогерами. Аналіз результатів рекламних кампаній;

5. Месенджери:

  • Обмін повідомленнями як частина SMM-стратегії і окремий канал просування. Огляд популярних месенджерів і їх особливості;
  • Просування каналів і спільнот в месенджерах, нарощування аудиторії;
  • Установка і налаштування чат-ботів, автоматизація воронки продажів, збір лідів. Використання в рекламі Facebook;

6. таргетинг:

  • ADS-manager і Business Manager Facebook;
  • Створення БМ, настройка рекламних акаунтів, підключення оплати, забезпечення безпеки;
  • Робота з Бізнес-менеджером Facebook. 11 цілей рекламних кампаній. Плейсмент. Показники ефективності. Кампанії, групи оголошень, оголошення;
  • Заборонені теми і види контенту в рекламних оголошеннях. Блокування аккаунту. Служба технічної підтримки;
  • Тестування ефективності різних рекламних кампаній;
  • Піксель Facebook: установка, параметри;
  • Ретаргетинг – реклама для аудиторії, яка взаємодіяла з компанією;
  • Вимірювання результативності рекламної кампанії;

7. Взаємодія з підписниками:

  • Массфолловінг – чи актуально для використання на сьогоднішній день? Огляд платних і безкоштовних сервісів;
  • Робота з коментарями підписників і реакціями на Сторіс;
  • Основи скриптів для листування в Діректі. 10 правил продажів через соц. мережі;

8. АНАЛІТИКА:

  • Ключові показники ефективності рекламних кампаній в залежності від цілей;
  • Огляд сервісів аналітики;
  • Оптимізація налаштування реклами на основі отриманого аналізу;
  • Перегляд і оновлення стратегії при зміні умов роботи бізнесу та впливу зовнішніх факторів;
  • Інтеграція CRM-системи і соц. мереж.
Наші нагороди та відгуки

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.