Оберіть мову

Курси SMM (реклама в соціальних мережах)

Курсы SMM

Курси SMM готують спеціалістів трендової професії серед маркетингових інтернет-напрямків. У ній поєднується аналітика, творчість, уміння знаходити креативні рішення, сміливість кидати виклик ринку. Соціальні мережі давно перетворилися з місця дозвілля на майданчик для реалізації різноманітних бізнес-ідей, розміщення різного типу реклами – платної та безкоштовної. І розуміння їхнього функціоналу дозволяє розкриватися будь-якому легальному бізнесу, а спеціалістам у свою чергу – реалізовувати стратегії їхнього розвитку. Тому початкові зарплати стартують із дуже високого рівня, а затребуваність ринком фахівців не знижується.

Основна перевага навчання на курсах SMM у нашому навчальному центрі – найповніша програма, яку представляє практикуючий професіонал у сфері розкручування соцмереж. У його багажі безліч успішних кейсів, отриманих у співпраці з компаніями різного рівня.

Як проходить навчання SMM

У нашому навчальному центрі курси реклами у соціальних мережах можна проходити очно або онлайн (у прямому ефірі). Заняття можуть відбуватися як у групах, так і індивідуально (один на один з викладачем).

Після закінчення та виконання необхідних завдань випускники отримують сертифікат про проходження курсів SMM.

Яку форму навчання Ви б не обрали - офлайн вивчення SMM в Києві або курси смм онлайн при відповідальному підході до процесу навчання Ви завжди можете розраховувати на отримання якісних знань та навичок у нашому навчальному центрі.

Курси по SMM будуть цікаві та корисні:

  1. 1. Тим, хто хоче працювати віддалено чи на фрілансі, адже ця професія дозволяє не прив'язуватись до місця;
  2. 2. Маркетологам, які бажають освоїти новий напрям чи поглибити поверхневі знання у сфері соцмереж;
  3. 3. Власникам малого бізнесу, щоб самостійно правильно просувати свої товари чи послуги у соціальних мережах;
  4. 4. Керівникам компаній, щоб контролювати підрядників, розбиратися у звітах та аналізувати результати;
  5. 5. Усім, хто шукає для себе сучасну перспективну професію.
Очно
Тривалість:

В групі - 21 година/курс (3 тижні)

Індивідуально ~ 18 годин

Вартість:

В групі › дивитись ціни та групи

Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів

  • Комфортні аудиторії
  • Локації біля метро
  • Сучасне комп'ютерне обладнання
  • Актуальне програмне забезпечення
  • Методичні матеріали
  • Пробне заняття*
  • Сертифікат

 

* Лише для групового навчання

Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Онлайн
Тривалість:

В групі - 21 година/курс (3 тижні)

Індивідуально ~ 18 годин

Вартість:

В групі › дивитись ціни та групи

Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Заняття в прямому ефірі
  • Запис занять*
  • Пробне заняття*
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат

 

* Лише для групового навчання

Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Відео-уроки
Тривалість:

Термін навчання визначає сам слухач

6 місяців доступу до онлайн-ресурсів

Вартість:

2500 грн/курс

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Вільний графік
  • Підтримка викладача
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Групи

Група: №1 Гаряча група
Плановий старт групи:13.11.2024 Графік: 19:00 - 21:00 Пн, Ср Термін навчання:21 год. Філія:Онлайн курс
5250

або 2 платежі по 2888 ₴

Записатись
Група: №2
Плановий старт групи:17.11.2024 Графік: 09:00 - 11:00 Сб, Нд Термін навчання:21 год. Філія:Онлайн курс
5250

або 2 платежі по 2888 ₴

Записатись

Немає доступних курсів

Очне навчання SMM у Києві

Курси SMM у Києві проходить в одній із 3 філій, які знаходяться у місцях з гарною транспортною розв'язкою (недалеко від метро). Навчальні класи оснащені сучасним комп'ютерним обладнанням із встановленим оновленим програмним забезпеченням.

Щоб зробити навчання ефективнішим, ми формуємо невеликі групи (загалом по 5-7 слухачів). Заняття побудовані таким чином, що в них відразу поєднуються теоретичний матеріал із практичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Слухачі, які бажають отримати максимум уваги від тренера або потрібний нестандартний графік занять, можуть пройти навчання реклами в соцмережах (facebook, instagram, TikTok, ін.) індивідуально.

Після проходження щонайменше 90% обсягу заявленої програми слухачеві видається сертифікат про проходження курсів SMM (при необхідності відправляється Новою Поштою).

Курси SMM онлайн

Курси SMM онлайн (дистанційно, віддалено) проводяться в таких програмах як Skype, Zoom, Teams, Google Meet, TeamViewer в залежності від специфіки курсу навчання.

Слухачі працюють разом з викладачем, спілкуються у чаті або за допомогою мікрофона, виконують різноманітні завдання. На відміну від вебінарів, де заняття проходять переважно у формі монологу викладача, наші інтерактивні курси максимально схожі зі звичайними очними, оскільки ми формуємо невеликі групи для продуктивного та цікавого діалогу з кожним слухачем.

Навчання SMM онлайн не вимагає специфічних навичок під час роботи з програмним забезпеченням. Все максимально доступно та легко. Однак для ефективного процесу дистанційного навчання в нашому навчальному центрі, звичайно, необхідно мати базові навички роботи з ПК.

Слухачам онлайн курсів безкоштовно видається сертифікат в електронному вигляді (за бажанням слухача за додаткову плату виготовляється друкований варіант).

Програма курсу

  1. 1.

    Вступ в курс:

    • SMM як один з інструментів інтернет-маркетингу. Завдання, які можна вирішити за допомогою соцмереж;
    • Огляд існуючих активних в Україні соцмереж. Особливості роботи;
    • Бренд і позиціонування;
    • Facebook і Instagram - як найбільш популярні соцмережі в Україні. Особисті сторінки Facebook, групи, бізнес-сторінки - в чому відмінності функціоналу цих типів сторінок і особливості роботи з кожної;
    • Tik Tok - підліткова забава або новий інструмент для бізнесу?
    • Youtube як основна платформа поширення відеоконтенту. Рейтинги, плейлисти, опис відео та підбір ключових слів. Монетизація каналу;
    • Twitter, Linkedin, Pinterest та інші - короткий огляд;
    • Присутність бізнесу в соцмережах. Чи потрібно перебувати у всіх соц. мережах одночасно?
  2. 2.

    SMM стратегія:

    • Що таке візальна концепція;
    • Коло Іттена та приклади поєднання кольорів;
    • Види шрифтів. Highlights. Аватарка та шапка профілю;
    • Основні цілі при просуванні. Що таке залученість та лояльність;
    • Рубрикатор та його значення. Співвідношення видів контенту;
    • Tone of voice - інструмент, який виділяє бренд серед конкурентів;
    • Аналіз конкурентів. Використання аналітичних методів та платних сервісів;
    • Визначення цільової аудиторії;
    • Складання контент-плану;
    • Постановка основних KPis для стратегії;
  3. 3.

    Контент:

    • Відмінності видів контенту і параметрів в залежності від місць розміщення і аудиторій;
    • Використання сервісів для самостійного створення візуального контенту: Canva, VN, InShot, VideoLeap;
    • Розробка сторітейлу для Instagram. Підготовка сторіс;
    • Алгоритми Reels. Підготовка ролику та його публікація;
    • Підготовка текстів та підбір хештегів;
    • TikTok – вимоги до контенту, особливості просування, алгоритми роботи;
    • Складання ТЗ на розробку контенту (текстів, візуалізацій і т.д.). Важливість створення унікального контенту. Вимоги до банерів;
    • Підготовка до зйомки: вибір референсів, підготовка технічного завдання та сценарію;
    • Огляд нейромереж. Особливості та приклади роботи з нейромережею;
  4. 4.

    Таргетинг:

    • ADS-manager і Business Manager Facebook;
    • Створення БМ, настройка рекламних акаунтів, підключення оплати, забезпечення безпеки;
    • Робота з Бізнес-менеджером Facebook. 11 цілей рекламних кампаній. Плейсмент. Показники ефективності. Кампанії, групи оголошень, оголошення;
    • Блокування аккаунту. Служба технічної підтримки;
    • Вимоги до контенту;
    • Що таке utm мітки і як їх налаштувати;
    • Тестування ефективності різних рекламних кампаній;
    • Піксель Facebook: установка, параметри;
    • Ретаргетинг - реклама для аудиторії, яка взаємодіяла з компанією;
    • Вимірювання результативності рекламної кампанії;
    • Ключові показники ефективності рекламних кампаній в залежності від цілей;
  5. 5.

    Linkedin:

    • Особливості роботи в соціальній мережі;
    • Налаштування автоматичної воронки генерації лідів;
  6. 6.

    Робота з блогерами:

    • Цільові та нецільові блогери. Колаборації з блогерами та запуск рекламних кампаній;
    • Способи пошуку, підбору та аналізу блогерів;
    • Складання медіаплану при роботі з блогерами;
    • Постановка і контроль виконання ТЗ блогерами. Аналіз результатів рекламних кампаній;
  7. 7.

    Telegram канал:

    • Особливості просування Telegram каналів;
    • Розробка воронок для збільшення підписників;
    • Розробка контент-плану та підготовка контенту;
    • Огляд способів просування каналу;
  8. 8.

    Чат-боти:

    • Огляд інструменту для розробки чат-ботів.
    • Розробка чат-боти в Telegram;
  9. 9.

    Огляд платіжних систем та CRM системи для соціальних мереж;

  10. 10.

    Пошук клієнтів:

    • Список каналів де можна шукати клієнтів;
    • Особливості підготовки резюме та портфоліо;
    • Комунікація з клієнтом та підготовка тестового завдання.

Наші нагороди

Наталія 2024-05-11
Курси SMM (реклама в соціальних мережах)

Курс SMM виявився дійсно цікавим і корисним досвідом для мене. Найбільше мені сподобалась робота з застосунками для відео і фотографій. Велика кількість інформації, що була представлена на заняттях, допомогла зрозуміти, як ефективно використовувати ці інструменти у практичній діяльності. Також корисним був розбір профілю в Instagram, який дав змогу поглибити розуміння механік просування в цій популярній соціальній мережі. Рекомендую цей курс всім, хто хоче поглибити свої знання в сфері SMM!

Тетяна 2024-05-13
Курси SMM (реклама в соціальних мережах)

Все сподобалось. Рекомендую!

Питання та відповіді

Де відбувається очне навчання?

Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.

Які форми навчання пропонуємо?

Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.

Що слухач отримує після навчання?

Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;

Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.

Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

Автопідбір курсу Автопідбір курсу