Курси контекстної реклами в Google Ads

Курсы контекстной рекламы от Учебного центра "ДАНКО"

Курси контекстної реклами зараз дуже затребувані, оскільки професія відносно нова, а фахівців у цій сфері поки мало. Основний потік клієнтів в більшості компаній йде саме через пошукову систему Google, а верхні рядки пошуку займають рекламні оголошення. І для правильного їх запуску і налаштування необхідно пройти навчання контекстній рекламі.

Слухачі наших курсів записуються на google adwords навчання з метою:

  • навчитися самостійно налаштовувати рекламу і розширити професійне поле діяльності;
  • розібратися в роботі та налаштування системи, щоб продуктивніше співпрацювати з PPC-фахівцями;
  • керівникам ці знання потрібні для контролю роботи підрядників, маркетингових агентств, а також для кращого розуміння своєї цільової аудиторії та ефективного розподілу рекламного бюджету.
ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
15 годин
У групі
2500 грн/курс
Індивідуально
~10 годин
Індивідуально
400 грн/год
ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
-
У групі
-
Індивідуально
~10 годин
Індивідуально
350 грн/год
Групи
Група Плановий старт групи Графік Термін навчання Філія Ціна

№1

24.10.2020

12:00 - 15:00

Сб, Нд

5 занять по 3 години

м. Лівобережна

Дивитися на карті

2500 грн.

№2

31.10.2020

15:00 - 18:00

Сб, Нд

5 занять по 3 години

м. Деміївська

Дивитися на карті

2500 грн.

№3

01.11.2020

09:00 - 12:00

Сб, Нд

5 занять по 3 години

м. Святошин

Дивитися на карті

2500 грн.

№4

01.11.2020

09:00 - 12:00

Сб, Нд

5 занять по 3 години

м.Мінська

Дивитися на карті

2500 грн.

№5

07.11.2020

09:00 - 12:00

Сб, Нд

5 занять по 3 години

м. Контрактова площа

Дивитися на карті

2500 грн.

*Вартість вказана при оплаті однією сумою (повністю). При частковому розрахунку ціна на 5% більше.
Програма курсу:

1. Введення, загальні питання і термінологія:

  • Поняття PPC, основна термінологія, терміни, оцінка результатів роботи PPC-фахівця;
  • Основні переваги і недоліки контекстної реклами;
  • Поняття рекламного ранжирування і рекламної видачі результатів;
  • Види і форми контекстної реклами;
  • Структура рекламного аккаунту в Google Ads;
  • Зв`язок аккаунтів Google Analitics і Google Ads;
  • Основні вимоги до реклами, модерація реклами. Налаштування платежів, способи і форми оплати;

2. Робота з семантикою:

  • Поняття семантичного ядра. Аналіз ключових запитів по тематиці, проектам в інтернеті, словами і фразами;
  • Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту, висновки;
  • Формування і угрупування семантичного ядра реклами (кластеризація), його подальша доробка і розширення;
  • Вибір основних напрямків для показу реклами;
  • Частота і конкурентність запитів, розподіл на категорії;
  • Виняток нецільових запитів, використання стоп-слів;
  • Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner);
  • Оператори відповідності ключових слів;
  • Аналіз релевантності ключових запитів сторінок на сайті, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок;

3. Робота з рекламною аналітикою:

  • Підключення і налаштування системи моніторингу сайтів Google Analytics;
  • Перевірка працездатності роботи системи;
  • Налаштування цілей;
  • Передача цілей в акаунт Google Ads;
  • Як працює реклама?
  • Оцінка роботи оптимізатора та інтернет-маркетолога (SMM-менеджера) сайту;
  • Використання Google Analytics для підвищення ефективності роботи рекламної компанії;
  • UTM-мітки, використання їх в рекламі;
  • Налаштування, установка коду відстеження за допомогою Google Tag Manager;

4. Створення рекламних компаній в Google Ads:

  • Види і типи рекламних кампаній в Google Ads;
  • Створення та управління кампаніями і групами оголошень;
  • Огляд форматів оголошень;
  • Методи створення ефективних оголошень;
  • Як правильно складати оголошення;
  • Поняття ремаркетингу і ретаргетінга;
  • Націлювання в Ads;
  • Орієнтування на мобільні пристрої;
  • Управління ставками за ключовими словами і бюджетом в Ads;
  • Типи розширення оголошень для пошукової мережі;
  • Як домогтися привабливості оголошень;
  • Створення та налаштування ставок і бюджету в Google Ads;
  • Стратегія показів оголошень;
  • Робота з програмою Google Ads Editor – інструментом швидкого створення рекламних кампаній;

5. Робота з контекстно-медійними мережами (КМС):

  • Налаштування, переваги і недоліки КМС;
  • Принципи орієнтування в КМС;
  • Ввиди ремаркетингу;
  • Вибір місця і часу показів;
  • Інструменти підбору місць розміщення в Медійній мережі (КМС) Google;
  • Поняття геотаргетинга;
  • Типи рекламних майданчиків;
  • Торгова компанія в Google Ads;
  • Організація рекламних компаній в Google Shopping;

6. Оптимізація роботи Google Ads:

  • Оптимізація існуючих рекламних кампаній;
  • Оптимізація цільових сторінок під оголошення контекстної реклами;
  • Поняття CTR, як підвищити клікабельність оголошень;
  • Якість ключових слів;
  • Конверсії, їх налаштування;
  • Особливості додавання графічних, медійних і відео оголошень;
  • Банерна реклама;
  • Основні обмеження на банери в Ads;
  • Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads;

7. Комплексне тестування студентів з пройденого матеріалу.

Відгуки

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/dancocom/public_html/wp-content/themes/main/includes/course-child.php on line 204
КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ
Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.