Курси кадровика + 1С ЗУП 8.3 (Авторський курс Василя Лучко)
Кадрове діловодство - обов'язковий вид роботи на будь-якому підприємстві та установі незалежно від форми власності та виду діяльності. Необхідно оформлювати трудові відносини та враховувати роботу робітників, надавати відпустки різних видів та різним категоріям співробітників, вести облік персоналу та надавати обов'язкові звіти до органів державної влади.
Правильно побудована кадрова справа та організований кадровий документообіг на підприємстві, встановлений порядок роботи з кадровими документами дозволяє зробити роботу персоналу ефективнішою та уникнути багатьох проблем.
Що входить до навчання кадровика
На курсах кадрової справи та 1С ЗУП 8.3 Ви отримаєте знання з основних питань застосування норм трудового законодавства та ведення кадрового діловодства.
Ви вивчите особливості укладання трудових договорів та оформлення на роботу нових працівників, їх переведення та звільнення, надання відпусток, обліку робочого часу та багато інших питань.
Курси кадрового діловодства дозволять вам отримати знання про склад кадрової документації, особливості оформлення та обробки, зміст, зберігання обов'язкових кадрових документів. Ви дізнаєтесь, що таке колективний договір, посадові інструкції, штатний розпис, особисті картки та особисті справи та інші документи, на підставі яких нормативних вимог вони складаються та затверджуються. Навчіться готувати та оформлювати накази з кадрових питань.
Під час навчання кадровій справі Ви дізнаєтесь про всі останні зміни у трудовому законодавстві та веденні кадрового документообігу (з урахуванням особливостей трудових відносин в умовах військового стану), отримаєте поради щодо їх застосування на практиці.
Як проходять курси кадрової справи та 1С ЗУП 8.3
У нашому навчальному центрі навчання на кадровика можна проходити очно, онлайн (у прямому ефірі), а також дистанційно (відео-уроки з підтримкою викладача). Заняття можуть відбуватися як у групах, так і індивідуально (один на один з викладачем).
Після закінчення навчання та виконання необхідних завдань, випускники отримують сертифікат про проходження курсів кадрової справи та 1С ЗУП 8.3.
Який результат після курсів кадровиків
Після закінчення навчання кадровиків у наших випускників буде достатній багаж знань та навичок, необхідний для роботи у відділі кадрів (управлінні персоналом) інспектором з кадрів (кадровиком), помічником начальника відділу кадрів та самостійного ведення окремих ділянок кадрового обліку на комерційному підприємстві.
Студенти освоять тонкощі роботи з оформлення кадрової документації, підготовки наказів, розроблення та затвердження положень та інструкцій відповідно до існуючих норм; вмітимуть оформляти на роботу працівника, перевести, звільнити; дізнаються про особливості надання відпусток, обліку робочого часу, подання звітності до органів влади; будуть готові до перевірок на підприємстві інспекторами органів влади; навчаться здійснювати облік кадрів у програмі 1С ЗУП 8.3.
Під час навчання враховуються останні зміни до законодавства 2024 року (з урахуванням особливостей трудових відносин в умовах військового стану). Крім того, Ви навчитеся самостійно їх відслідковувати та застосовувати.
Яку форму навчання Ви б не обрали - навчання кадрової справи офлайн, курси кадровика онлайн або відео-уроки, при відповідальному підході до процесу навчання Ви завжди можете розраховувати на отримання якісних знань та навичок у нашому Навчальному центрі "ДАНКО".
Курси кадрової справи + 1С ЗУП 8.3 будуть корисні та цікаві:
- 1. Слухачам з нуля, хто планує стати співробітником кадрової служби
- 2. Практикуючим кадровикам (інспекторам з кадрів), які мають прогалини у знаннях
- 3. Бухгалтерам, менеджерам з персоналу, керівникам, підприємцям – усім тим, хто прямо чи опосередковано стикається з кадровим обліком на підприємстві.
В групі - 30 годин (1.5 місяці)
Індивідуально ~ 25 годин
В групі › дивитись ціни та групи
Індивідуально › уточнюйте у менеджерів
- Комфортні аудиторії
- Локації біля метро
- Сучасне комп'ютерне обладнання
- Актуальне програмне забезпечення
- Часткова оплата
- Методичні матеріали
- Доступ до 1С ЗУП 8.3 для домашньої роботи*
- Відео-уроки*
- Пробне заняття*
- Сертифікат
* Лише для групового навчання
Для підприємств та підприємців ціна +10%
В групі - 26 годин (1 місяць)
Індивідуально - 22 години
В групі › дивитись ціни та групи
Індивідуально › уточнюйте у менеджерів
- Навчання в будь-якій точці світу
- Заняття в прямому ефірі з викладачем
- Відео-уроки*
- Методичні матеріали
- Доступ до 1С ЗУП 8.3 для домашньої роботи*
- Пробне заняття*
- Сертифікат
* Лише для групового навчання
Для підприємств та підприємців ціна +10%
6 місяців доступу до онлайн-порталу online.danco.com.ua
2600 грн/курс
- Навчання в будь-якій точці світу
- Вільний графік
- Підтримка викладача
- Методичні матеріали
- Доступ до 1С ЗУП 8.3
- Сертифікат
Для підприємств та підприємців ціна +10%
Групи
або 2 платежі по 2860 ₴
або 2 платежі по 3850 ₴
або 2 платежі по 3850 ₴
або 2 платежі по 3850 ₴
або 2 платежі по 3850 ₴
або 2 платежі по 3850 ₴
або 2 платежі по 3465 ₴
або 2 платежі по 2860 ₴
або 2 платежі по 2860 ₴
або 2 платежі по 3850 ₴
або 2 платежі по 3850 ₴
Немає доступних курсів
Очне навчання кадровика у Києві
Курси кадровика проходять в одній із 3 філій, що знаходяться в місцях з гарною транспортною розв'язкою на правому та лівому березі Києва, в безпосередній близькості від метро.
Щоб зробити навчання ефективнішим, ми формуємо невеликі групи (у середньому 5-7 слухачів). Заняття побудовані таким чином, що в них одразу поєднуються теоретичний матеріал із практичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Слухачі, які бажають отримати максимум уваги тренера, можуть пройти навчання індивідуально.
Після проходження щонайменше 90% обсягу заявленої програми слухачеві видається сертифікат про проходження курсів кадрової справи та 1С ЗУП 8.3 (при необхідності відправляється Новою Поштою).
Курси кадровика онлайн
Навчання на кадровика онлайн проводиться в таких програмах як Skype, Zoom, Google Meet, Teamviewer або Microsoft Teams залежно від обраної форми навчання (у групі або індивідуально).
Слухачі підключаються за посиланням, працюють разом з викладачем, спілкуючись у чаті або за допомогою мікрофона. На відміну від вебінарів, де заняття відбуваються переважно у формі монологу викладача, наші інтерактивні курси максимально схожі зі звичайними очними, оскільки ми формуємо невеликі міні-групи для продуктивного та цікавого діалогу з кожним слухачем.
Наші дистанційні курси кадрової справи та 1С ЗУП 8.3 не вимагають якихось специфічних навичок під час роботи з програмним забезпеченням. Все максимально доступно та легко. Однак для ефективного процесу віддаленого навчання, звичайно, необхідно мати базові навички роботи з ПК.
Слухачам онлайн курсів безкоштовно видається сертифікат в електронному вигляді (за бажанням слухача за додаткову плату виготовляється друкований варіант).
Програма курсу
-
1.
Організація кадрового обліку на підприємстві. основні поняття:
- Структура Трудового законодавства України
- Визначення понять: Власник, роботодавець, працівник, трудовий колектив
- Основні завдання кадрової служби на підприємстві і напрямки роботи
- Побудова роботи Кадрової служби в організації
-
2.
Внутрішні організаційно-нормативні документи підприємства та порядок їх розробки та впровадження:
- Колективний договір
- Правила внутрішнього трудового розпорядку
- Штатний розпис підприємства і посадові інструкції; відбір професій і посад з врахуванням останніх зміни до Класифікатора професій ДК 003:2010; робота з реєстром Національної системи кваліфікацій; зміни щодо функціонування національної системи кваліфікацій- запровадження пріоритету професійних стандартів над кваліфікаційними характеристиками
- Посадові інструкції
- Положення про захист персональних даних (із врахуванням міжнародних вимог-Регламенту про захист даних (GDPR)
- Положення про підрозділи; інші внутрішні положення і інструкції
-
3.
Трудовий договір. Прийом на роботу:
- Поняття трудового договору. Сторони трудового договору
- Види трудових договорів
- Порядок укладання трудового договору. Процедура прийому на роботу; нова форма Повідомлення про прийняття на роботу
- Укладання договорів про надомну/дистанційну роботу
- Нові вимоги щодо роботи з трудовими книжками; робота з електронними трудовими книжками
- Випробувальний термін – вимоги щодо оформлення
- Порядок звільнення в зв’язку з не проходженням випробувального терміну
- Контрактна форма трудового договору- істотні особливості
- Особливості прийому на роботу сумісників; нове визначення роботи за сумісництвом і основної роботи
- Відмінності сумісництва від суміщення
- Прийом на роботу іноземних громадян
- Відмінності трудових договорів від договорів цивільно-правового характеру
-
4.
Працевлаштування осіб з інвалідністю на підприємстві:
- Особливості прийому на роботу осіб з інвалідністю
- Норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю
-
5.
Переведення на іншу роботу, на роботу на інше підприємство:
- Відмінність переведення від переміщення
- Види переведення
- Порядок оформлення переведення і переміщення
-
6.
Припинення трудового договору:
- Підстави припинення трудових договорів
- Особливості звільнення за власним бажанням і за погодженням сторін
- Звільнення з ініціативи роботодавця
- Порядок дисциплінарного звільнення- в зв’язку з порушенням трудової дисципліни, прогулом, появою на роботі в нетверезому стані і ін.
- Загальні правила підготовки та оформлення документів при розірванні трудових договорів
- Особливості звільнення підчас воєнного стану;
- Призупинення дії трудового договору під час воєнного стану - як застосувати?
-
7.
Кадрова документація та діловодство:
- Законодавчі норми з загального діловодства
- Застосування норм Національного стандарту ДСТУ 4163:2020 в кадровому діловодстві (складання заяв, наказів, протоколів, актів та ін.);
- Розпорядчі документи з особового складу
- Наказ – основний розпорядчий документ по особовому складу підприємства
- Порядок та особливості підготовки, оформлення та реєстрації наказів з кадрових і особовому складу
- Документи з обліку особового складу підприємства
- Заповнення і ведення особових карток П-2
- Оформлення та ведення особових справ
- Види документів та строки їх зберігання
- Складання номенклатури справ
-
8.
Робота з трудовими книжками під час перехідного періоду- нові вимоги:
- Особливості перехідного періоду в роботі з паперовими трудовими книжками і облік трудової діяльності в електронній формі; робота з електронними трудовими книжками на порталі ПФУ
- Порядок і черговість подання відомостей (сканованих копій) для створення електронних трудових книжок в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- Зміни до Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі (Постанова правління ПФУ № 8-3)
- Внутрішній аудит трудових книжок; внесення записів про трудову діяльність, внесення змін і виправлень до трудових книжок
- Облік руху трудових книжок і вкладишів до них
-
9.
Кадрова звітність:
- Порядок Повідомлення про прийняття на роботу
- Звітність до органів статистики; особливості розрахунку статистичних показників кількості працівників підприємства
- Звіти в Державну службу зайнятості
-
10.
Порядок організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних на підприємстві:
- Законодавчі вимоги і зміни; Порядок організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів № 1487- правила використання
- Основні заходи, облікові форми, списки і журнали з військового обліку на підприємстві
- Подання звітних форм до ТЦК і СП, звіряння відомостей і перевірки
- Правила і порядок бронювання військовозобов’язаних працівників підприємства під час воєнного стану
-
11.
Робочий час і час відпочинку:
- Тривалість робочого часу; види робочого часу
- Застосування вимог щодо норми робочого часу, понаднормових робіт, роботи в нічний час - порядок оформлення і компенсації
- Види графіків роботи. Правила створення, затвердження і впровадження
- Особливості розробки змінних графіків роботи: порядок оформлення та обліку - приклади
- Підсумований облік робочого часу- особливості застосування
- Оформлення та ведення табеля обліку робочого часу
- Зміни законодавства про порядок оформлення надомної і дистанційної роботи, гнучкого графіку роботи
-
12.
Надання та оформлення відпусток:
- Види відпусток та їх тривалість
- Види додаткових щорічних відпусток і порядок їх надання
- Соціальні відпустки: законодавчі зміни щодо надання «дитячої» відпустки, відпустки по догляду за дитиною; відпустка батькам при народженні дитини
- Останні зміни стосовно обчислення стажу роботи, що дає право на щорічну відпустку (2024 рік)
- Документальне оформлення відпусток. Графіки відпусток і облік використаних відпусток працівниками
- Підрахунок кількості днів невикористаної відпустки
- Порядок надання відпусток у зв’язку з вагітністю та пологами
- Інші додаткові відпустки
-
13.
Службові відрядження:
- Вимоги щодо організації відрядження
- Документальне оформлення службових відрядження
-
14.
Соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності:
- Визначення страхового стажу для оплати листка непрацездатності
- Довідки ОК-5, ОК-7, «Додаток 9. Дані про трудовий і страховий стаж» і порядок їх отримання
- Порядок роботи з електронними листками тимчасової непрацездатності
-
15.
Забезпечення трудової дисципліни на підприємствах:
- Поняття трудової дисципліни
- Види дисциплінарних стягнень. Порядок їх оформлення
- Порядок звільнення за порушення трудової дисципліни
-
16.
Матеріальна відповідальність працівників:
- Види матеріальної відповідальності
- Визначення розміру заподіяної підприємству шкоди
- Порядок стягнення заподіяної підприємству шкоди
- Особливості укладання договорів про повну матеріальну відповідальність
-
17.
Контроль за дотриманням законодавства про працю:
- Компетенції органів державного нагляду за додержанням законодавства про працю
- Порядок проведення та види перевірок органами Держаної служби з питань праці України; Законодавчі зміни щодо здійснення заходів контролю з праці
- Права і обов’язки роботодавця
- Порядок оформлення результатів перевірок, нові форми бланків документів
- Порядок оскарження рішень Держпраці
- Типові питання під час перевірок
- Особливості проведення заходів контролю під час воєнного стану
-
18.
Відповідальність у сфері трудових відносин:
- Види відповідальності за порушення в сфері трудових правовідносин
- Суми штрафів і порядок їх застосування
- Порядок притягнення до адміністративної відповідальності за результатами перевірок
- Порядок оскарження рішень Держпраці про притягнення до відповідальності, приклади судових рішень на користь роботодавців
-
19.
Особливості трудових відносин в умовах воєнного стану:
- Порядок застосування Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» № 2136-ІХ і Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо оптимізації трудових відносин»
- Особливості укладання трудових відносин
- Додаткові підстави припинення трудового договору
- Нова норма закону- призупинення дії трудового договору, порядок її застосування
- Порядок надання відпусток в умовах воєнного стану
- Особливий порядок ознайомлення працівників з наказами (розпорядженнями), повідомленнями, іншими документами роботодавця з використанням визначених у трудовому договорі засобів електронних комунікаційних мереж або альтернативними способами
- Зміни стосовно робочого часу- порядок регламентації робочого часу та часу відпочинку у період дії воєнного часу (тривалість роботи, залучення певних категорій до роботи вночі)
- Особливості ведення кадрового діловодства в умовах воєнного стану
-
20.
Знайомство з інтерфейсом 1С ЗУП 8.3:
- Запуск і загальні налаштування програми
- Налаштування користувачів
-
21.
Введення даних про організацію в 1С ЗУП 8.3;
-
22.
Регламентований виробничний календар в 1С ЗУП 8.3:
- Перенесення робочих, святкових, передсвяткових днів
- Налаштування графіків роботи
-
23.
Робота з довідниками «підрозділи» і «підрозділи організацій»:
- Створення нових підрозділів
-
24.
Довідники «посади» і «посади організацій»:
- Створення нових посад
-
25.
Штатний розпис в 1С ЗУП 8.3:
- Звіти за штатним розписом
- Внесення змін до штатного розпису
- Створення нового штатного розпису
-
26.
Робота з довідником "Фізичні особи":
- Відомості про фізичних осіб
- Додавання нових фізичних осіб
- Угруповання фізичних осіб за певними критеріями
-
27.
Прийом на роботу в 1С ЗУП 8.3:
- Довідник «Співробітники»
- Додавання співробітника з довідника Фізичних осіб
- Додавання нового співробітника «з нуля»
- Особова картка працівника за формою П-2
- Довідник «Трудові договори»
- Створення наказу про прийом на роботу
- Наказ про переведення на іншу роботу
- Список працівників
-
28.
Наказ про звільнення з роботи;
-
29.
Відпустки в 1С ЗУП 8.3:
- Формування графіка відпусток
- Наказ про надання відпустки
- Облік залишків відпусток
-
30.
Облік робочого часу та відсутності на роботі в 1С ЗУП 8.3:
- Облік і оформлення відрядження
- Формування табеля обліку робочого часу
-
31.
Кадрова управлінська звітність в 1С ЗУП 8.3;
-
32.
Основні налаштування програми.
Фінішне тестування
Для отримання сертифікату по курсу “Кадрова справа + 1С ЗУП 8.3” необхідно пройти тестування:
Питання та відповіді
Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.
Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.
Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;
Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.
Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.
Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.
Залишити заявку
Дякую за звернення. Ми вам передзвонимо найближчим часом
Залишити заявку
Дякуємо. Ми Вам зателефонуємо найближчим часом