Курси кадровика + 1С Зарплата та управління персоналом (ЗУП) 8.3 (Авторський курс Лучко В.В.)

Курсы кадровика и 1С ЗУП 8.3

Курси кадровика + 1С ЗУП 8.3:

Успішна та ефективна діяльність сучасних підприємств і організацій багато в чому залежить від добре організованої роботи кадрової служби підприємства. Знання чинного трудового законодавства, правил ведення кадрової документації, термінів і принципів подачі необхідної звітності забезпечує ефективну роботу підприємства (організації) і дозволяє уникнути стягнень і штрафів з боку державних контролюючих органів.

Як проходить навчання кадровиків?

Навчання проходить в невеликих групах (до 9 осіб). Учасники отримують методичні посібники та електронну підбірку необхідної кадрової документації. В процесі курсів по кадровій справі слухачі будуть розбирати конкретні приклади робочих ситуацій з кадрових питань, складати типові документи, а також зможуть отримати відповіді на свої питання з кадрової практики.

Для кого призначені курси кадрового діловодства?

  • Слухачі, які бажають освоїти нову професію, зможуть отримати комплексні знання і навички для роботи на підприємстві інспектором кадрів як самостійно, так і в складі окремого підрозділу – відділу кадрів;
  • Працюючі кадровики (інспектори кадрів, менеджери з персоналу) отримають можливість заповнити прогалини з питань кадрового діловодства, навчаться застосовувати норми трудового законодавства в нестандартних ситуаціях.

Курси кадровиків навчать Вас:

  • Вільно орієнтуватися в сучасному Трудовому законодавстві України;
  • Правильно оформляти нового співробітника на роботу;
  • Оформляти прийом на роботу нових співробітників, переклад, звільнення працівників;
  • Вести кадрову документацію – особисті картки, особисті справи, трудові книжки та іншу документацію;
  • Оформляти основні та додаткові відпустки працівникам;
  • Вести облік робочого часу, встановлювати на підприємстві графіки роботи;
  • Відправляти працівників у відрядження;
  • Готуватись до можливих перевірок і успішно проходити їх;
  • Проводити необхідні операції в програмі 1С ЗУП 8.3;
  • І багато чого іншого.

Як проходять очні курси кадровика в Києві:

Заняття в нашій школі кадровиків проходять в одній з 6 філій, які знаходяться в місцях з хорошою транспортною розв’язкою на правому та лівому берегах Києва, в безпосередній близкості від метро. Навчальні класи оснащені сучасним комп’ютерним обладнанням з встановленим оновленим програмним забезпеченням. Методичні посібники складаються викладачами у відповідності до матеріалу та підтримуються актуальними згідно діючого законодавства.

Щоб зробити навчання більш ефективним, ми формуємо невеликі групи (в середньому 5 слухачів). Заняття побудовані таким чином, що в них відразу об’єднуються теоретичний матеріал з пратичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Слухачі, які бажають отримати максимум уваги від тренера, можуть пройти навчання індивідуально.

Чому курси бухгалтерського обліку краще проходити з викладачем? На заняттях теоретичний матеріал відразу підкріплюється практичними прикладами, які виконують усі студенти. Питання, які виникають в процесі навчання бухгалтерії, обговорюються відразу і дозволяють уникнути помилок у майбутньому.

ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
26 годин
У групі
3300 грн/курс
Індивідуально
~20 годин
Індивідуально
300 грн/год

Як проходять курси кадровика онлайн:

Курси кадровиків онлайн проходять в таких програмах як Skype, Teamviewer або Teams в залежності від обраної форми навчання (в групі або індивідуально). 

Слухачі приєднуються за посиланням, працюють разом з викладачем, спілкуючись в чаті або за допомогою мікрофону. На відміну від вебінарів, де заняття проходять переважно у формі монологу викладача, наші інтерактивні курси максимально схожі зі звичайними очними, так як ми формуємо невеликі міні-групи для продуктивного та цікавого діалогу з кожним слухачем. Звертаємо вашу увагу, що кожному слухачеві онлайн курсів надаються відео-уроки.

По завершенню навчання при умові успішного проходження контрольного тестування, випускники нагороджуються сертифікатом, який можна отримати в будь-якій з наших філій або за допомогою послуг Нової Пошти.

ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ (В ПРЯМОМУ ЕФІРІ)
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
22 години
У групі
1980 грн/курс
Індивідуально
~20 годин
Індивідуально
250 грн/год
ВІДЕО-УРОКИ
6 місяців доступу 1200 грн/курс

КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ

Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.

Викладачі  даного курсу

  • Лучко Василь Васильович

    Більше 10 років досвіду роботи в сфері HR менеджменту на комерційних підприємствах різного профілю на должностях- менеджер по персоналу, директор по персоналу. Навички побудови та організації роботи кадрової служби. Досвід організації навчання для співробітників компаній, проведення тренінгів, семінарів, майстер класів.

Групи
Група Плановий старт групи Графік Термін навчання Філія Ціна

№1

22.05.2021

12:00 - 15:00

Сб, Нд

26 годин

м.Мінська

Дивитися на карті

3300 грн.

№2

22.05.2021

12:00 - 15:00

Сб, Нд

22 години

Онлайн-курс

Дивитися на карті

1980 грн.

№3

23.05.2021

12:00 - 15:00

Сб, Нд

26 годин

м. Лівобережна

Дивитися на карті

3300 грн.

№4

23.05.2021

12:00 - 15:00

Сб, Нд

26 годин

м. Святошин

Дивитися на карті

3300 грн.

№5

24.05.2021

10:00 - 13:00

Пн, Ср, Пт

26 годин

м. Лівобережна

Дивитися на карті

3300 грн.

№6

24.05.2021

18:30 - 21:00

Пн, Ср, Пт

26 годин

м.Палац Спорту/пл. Л.Толстого

Дивитися на карті

3400 грн.

№7

26.05.2021

10:00 - 13:00

Пн, Ср, Пт

26 годин

м.Мінська

Дивитися на карті

3300 грн.

№8

26.05.2021

18:30 - 21:00

Пн, Ср, Пт

26 годин

м. Лівобережна

Дивитися на карті

3300 грн.

№9

26.05.2021

10:00 - 13:00

Пн, Ср, Пт

26 годин

м. Святошин

Дивитися на карті

3300 грн.

№10

26.05.2021

18:45 - 21:00

Пн, Ср, Пт

22 години

Онлайн-курс

Дивитися на карті

1980 грн.

№11

27.05.2021

18:30 - 21:00

Вт, Чт

26 годин

м. Контрактова площа

Дивитися на карті

3300 грн.

№12

27.05.2021

18:30 - 21:00

Вт, Чт

26 годин

м. Святошин

Дивитися на карті

3300 грн.

№13

28.05.2021

18:30 - 21:00

Пн, Ср, Пт

26 годин

м.Мінська

Дивитися на карті

3300 грн.

№14

29.05.2021

15:00 - 18:00

Сб, Нд

26 годин

м.Палац Спорту/пл. Л.Толстого

Дивитися на карті

3300 грн.

№15

30.05.2021

12:00 - 15:00

Сб, Нд

26 годин

м. Контрактова площа

Дивитися на карті

3300 грн.

№16

30.05.2021

09:00 - 12:00

Сб, Нд

26 годин

м. Деміївська

Дивитися на карті

3300 грн.

№17

31.05.2021

10:00 - 13:00

Пн, Ср, Пт

22 години

Онлайн-курс

Дивитися на карті

1980 грн.

№18

01.06.2021

18:30 - 21:00

Вт, Чт

26 годин

м. Деміївська

Дивитися на карті

3300 грн.

№19

03.06.2021

10:00 - 13:00

Вт, Чт

26 годин

м. Деміївська

Дивитися на карті

3300 грн.

№20

03.06.2021

10:00 - 13:00

Вт, Чт

26 годин

м. Контрактова площа

Дивитися на карті

3300 грн.

№21

03.06.2021

10:00 - 13:00

Вт, Чт

26 годин

м.Палац Спорту/пл. Л.Толстого

Дивитися на карті

3300 грн.

*Вартість вказана при оплаті однією сумою (повністю). При частковому розрахунку ціна на 5% більше.
Програма курсу:

Розділ 1. Кадрове діловодство:

1. Кадрове діловодство. Основні поняття:

  • Трудове законодавство України;
  • Власник, роботодавець, працівник, трудовий колектив;
  • Кадрова документація;
  • Завдання кадрової служби;

2. Внутрішні організаційно-нормативні документи підприємства та порядок ознайомлення з ними:

  • Колективний договір;
  • Правила внутрішнього трудового розпорядку;
  • Штатний розклад підприємства;
  • Посадові інструкції;

3. Трудовий договір. Прийом на роботу:

  • Поняття трудового договору. Сторони трудового договору;
  • Види трудових договорів;
  • Законодавчі зміни 2021 року щодо укладання договорів про надомну/дистанційну роботу;
  • Процедура прийому на роботу;
  • Випробувальний термін – правила оформлення;
  • Звільнення в зв’язку з не проходженням випробувального терміну;
  • Контрактна форма договору;
  • Особливості прийому на роботу сумісників;
  • Відмінності сумісництва від суміщення;
  • Прийом на роботу іноземних громадян;
  • Відмінності трудових договорів від договорів цивільно-правового характеру;

4. Працевлаштування осіб з інвалідністю на підприємстві:

  • Особливості прийому на роботу осіб з інвалідністю; нова форма звітності з 2021 р.;
  • Норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю;

5. Переведення на іншу роботу, на роботу на інше підприємство:

  • Відмінність переведення від переміщення;
  • Види переведення;
  • Порядок оформлення переведення і переміщення;

6. Припинення трудового договору:

  • Підстави припинення трудових договорів;
  • Особливості звільнення за власним бажанням і за погодженням сторін;
  • Звільнення з ініціативи роботодавця;
  • Порядок оформлення звільнення в зв’язку з порушенням трудової дисципліни, невідповідністю займаній посаді, прогулом, появою на роботі в нетверезому стані і ін;
  • Загальні правила підготовки та оформлення документів при розірванні трудових договорів;

7. Кадрова документація і звітність:

  • Розпорядчі документи з особового складу;
  • Наказ – основний розпорядчий документ по особовому складу підприємства;
  • Порядок підготовки, оформлення та реєстрації наказів по кадровому складу;
  • Документи з обліку особового складу підприємства;
  • Заповнення і ведення особової картки;
  • Оформлення та ведення особових справ;
  • Види документів та терміни їх зберігання;
  • Складання номенклатури справ;

8. Трудові книжки:

  • Порядок оформлення і ведення, внесення записів про роботу;
  • Внесення змін і виправлень до трудових книжок;
  • Оформлення і видача дубліката трудової книжки;
  • Облік руху трудових книжок і вкладишів до них;
  • Очікувані зміни 2021 року- початок переходу з обліку паперових трудових книжок до електронного реєстру;

9. Кадрова звітність:

  • Повідомлення про прийняття на роботу;
  • Звітність до органів статистики;
  • Звіт в державну службу зайнятості;
  • Звітність до Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю;
  • Нові форми звітів з 2021 року;

10. Робочий час і час відпочинку:

  • Тривалість робочого часу. Норма робочого часу;
  • Понаднормові роботи. Робота в нічний час. Порядок оформлення і компенсації;
  • Час відпочинку;
  • Види графіків роботи. Правила затвердження на підприємстві;
  • Змінні графіки роботи: порядок оформлення та обліку. Приклади розробки;
  • Підсумований облік робочого часу;
  • Оформлення та ведення табеля обліку робочого часу;
  • Зміни 2021 року- врегульований порядок оформлення надомної і дистанційної роботи;

11. Надання та оформлення відпусток:

  • Види відпусток та їх тривалість
  • Види додаткових щорічних відпусток і порядок їх надання;
  • Документальне оформлення надання відпусток. Графіки відпусток і облік використаних відпусток працівниками;
  • Грошова компенсація невикористаної відпустки;
  • Порядок надання відпусток у зв’язку з вагітністю та пологами;
  • Соціальні відпустки;

12. Службові відрядження:

  • Документальне оформлення службових відряджень;

13. Соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності:

  • Визначення страхового стажу для оплати листка непрацездатності;
  • Довідки ОК-5, ОК-7, «Додаток 9. Дані про трудовий і страховий стаж» і порядок їх отримання;
  • Порядок заповнення листка непрацездатності;
  • Питання підготовки до впровадження електронних лікарняних у 2021 році;

14. Забезпечення трудової дисципліни на підприємствах:

  • Поняття трудової дисципліни;
  • Види дисциплінарних стягнень. Порядок їх оформлення;
  • Порядок звільнення за порушення трудової дисципліни;

15. Матеріальна відповідальність працівників:

  • Види матеріальної відповідальності;
  • Визначення розміру заподіяної підприємству шкоди;
  • Порядок стягнення заподіяної підприємству шкоди;

16. Контроль за дотриманням законодавства про працю :

  • Компетенції органів державного нагляду за додержанням законодавства про працю;
  • Порядок проведення та види перевірок органами Держнаглядпраці;
  • Законодавчі зміни 2021 року щодо здійснення контролю з праці;
  • Права і обов’язки роботодавця;
  • Порядок оформлення результатів перевірок, нові форми бланків документів;

17. Відповідальність у сфері трудових правовідносин:

  • Види і заходи відповідальності за порушення в сфері трудових правовідносин;
  • Суми штрафів і порядок їх застосування;
  • Порядок притягнення до адміністративної відповідальності за результатами перевірок;
  • Порядок оскарження рішень Держпраці про притягнення до відповідальності, приклади судових рішень на користь роботодавців.

Розділ 2. 1С Зарплата і управління персоналом (ЗУП) 8.3:

1. Знайомство з інтерфейсом:

  • Запуск і загальні налаштування програми;
  • Налаштування користувачів;

2. Введення даних про організацію

3. Регламентований виробничий календар:

  • Перенесення робочих, святкових, передсвяткових днів;
  • Налаштування графіків роботи;

4. Робота з довідниками «Підрозділи» і «Підрозділи організацій»:

  • Створення нових підрозділів

5. Довідники «Посади» і «Посади організацій»:

  • Створення нових посад;

6. Штатний розпис:

  • Звіти за штатним розписом;
  • Внесення змін до штатного розпису;
  • Створення нового штатного розпису;

7. Робота з довідником «Фізичні особи»:

  • Відомості про фізичних осіб;
  • Додавання нових фізичних осіб;
  • Угруповання фізичних осіб за певними критеріями;

8. Прийом на роботу:

  • Довідник «Співробітники»;
  • Додавання співробітника з довідника Фізичних осіб;
  • Додавання нового співробітника «з нуля»;
  • Особова картка працівника за формою П-2;
  • Довідник «Трудові договори»;
  • Створення наказу про прийом на роботу;
  • Наказ про переведення на іншу роботу;
  • Список працівників;

9. Наказ про звільнення з роботи;

10. Відпустки:

  • Формування графіка відпусток;
  • Наказ про надання відпустки;
  • Облік залишків відпусток;

11. Облік явок і відсутності на роботі:

  • Облік і оформлення відряджень;
  • Формування табеля обліку робочого часу;

12. Кадрова управлінська звітність.

Наші нагороди та відгуки
Тести

Кадровое дело

Пройдите этот тест и определите – подойдут ли курсы кадрового дела для Вас.

You must specify a text.
You must specify a text.

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
  1. Я дуже вдячна Василю Васильовичу за курс кадрової справи. Викладач дуже чітко і без зайвої інформації виклав все. Отримала вилике задоволення від курсу.

    Федоренко Олександра

    2021-03-28 15:27:07
  2. Дуже вдячна навчальному центру "ДАНКО" та викладачу Лучко В.В. за якісне, цікаве та грунтовне навчання. Інформація подається легко, цікаво, без зайвої "води". На курсі отримала всі необхідні навички. Успіхів Вам! І величезне дякую.

    Гунько Наталія Миколаївна

    2021-03-28 15:26:00
  3. Прослухавши курс "Кадрова справа + 1С ЗУП", хочу висловити вдячніть викладачу за доступну та зрозумілу здатність донести інформацію так, щоб це було зрозуміло та цікаво. За можливістю з радістю відвідаю ще один курс. Дякую

    Лопата В.В.

    2021-03-28 15:24:02
  4. Курс сподобався. Отримала великий досвід роботи з програмою 1С та найважливіше знання. Викладач дуже компетентний у цій сфері, викладав доступно та грамотно. Цікавий підхід до викладання, завжди було цікаво слухати, пояснював, розжовував. Залишилася задоволеною!

    Точона Альона Сергіївна

    2021-03-28 15:20:55
  5. Василь Васильович, чудовий викладач! Лекції були цікаві, інформативні. Відчуваю певний фундамент, основу для подальшого освоєння даної професії.

    Кутова А.А.

    2021-03-28 15:17:14
  6. Рекомендую курс "Кадрова справа". Курс змістовний, надано багато корисної інформації. Розглянули багато випадків на практиці. Особлива подяка викладачу Лучко В.В. за подачу інформації - сприймалось легко, цікаво.

    Ксенія

    2020-10-28 14:04:19
Переглянути всі відгуки
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.