Курси кадровика + 1С Зарплата та управління персоналом (ЗУП) 8.3 (Авторський курс Лучко В.В.)

Курсы кадровика и 1С ЗУП 8.3

Курси кадровика + 1С ЗУП 8.3:

Успішна та ефективна діяльність сучасних підприємств і організацій багато в чому залежить від добре організованої роботи кадрової служби підприємства. Знання чинного трудового законодавства, правил ведення кадрової документації, термінів і принципів подачі необхідної звітності забезпечує ефективну роботу підприємства (організації) і дозволяє уникнути стягнень і штрафів з боку державних контролюючих органів.

Як проходить навчання кадровиків?

Навчання проходить в невеликих групах (до 9 осіб). Учасники отримують методичні посібники та електронну підбірку необхідної кадрової документації. В процесі курсів по кадровій справі слухачі будуть розбирати конкретні приклади робочих ситуацій з кадрових питань, складати типові документи, а також зможуть отримати відповіді на свої питання з кадрової практики.

Для кого призначені курси кадрового діловодства?

  • Слухачі, які бажають освоїти нову професію, зможуть отримати комплексні знання і навички для роботи на підприємстві інспектором кадрів як самостійно, так і в складі окремого підрозділу – відділу кадрів;
  • Працюючі кадровики (інспектори кадрів, менеджери з персоналу) отримають можливість заповнити прогалини з питань кадрового діловодства, навчаться застосовувати норми трудового законодавства в нестандартних ситуаціях.

Курси кадровиків навчать Вас:

  • Вільно орієнтуватися в сучасному Трудовому законодавстві України;
  • Правильно оформляти нового співробітника на роботу;
  • Оформляти прийом на роботу нових співробітників, переклад, звільнення працівників;
  • Вести кадрову документацію – особисті картки, особисті справи, трудові книжки та іншу документацію;
  • Оформляти основні та додаткові відпустки працівникам;
  • Вести облік робочого часу, встановлювати на підприємстві графіки роботи;
  • Відправляти працівників у відрядження;
  • Готуватись до можливих перевірок і успішно проходити їх;
  • Проводити необхідні операції в програмі 1С ЗУП 8.3;
  • І багато чого іншого.
ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
26 годин
У групі
3300 грн/курс
Індивідуально
~20 годин
Індивідуально
300 грн/год
ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
22 години
У групі
1980 грн/курс
Індивідуально
~20 годин
Індивідуально
250 грн/год
Відео-уроки
6 місяців доступу
Відео-уроки
1200 грн
  • Група Плановий старт групи Графік Термін навчання Філія Ціна

    №1

    23.09.2020

    18:30 - 21:00

    Пн, Ср, Пт

    10 занять по 2,5 години

    м.Мінська

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №2

    25.09.2020

    18:30 - 21:00

    Пн, Ср

    10 занять по 2,5 години

    м. Святошин

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №3

    27.09.2020

    12:00 - 15:00

    Сб, Нд

    9 занять по 3 години

    м.Мінська

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №4

    27.09.2020

    09:00 - 12:00

    Сб, Нд

    9 занять по 3 години

    м. Деміївська

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №5

    29.09.2020

    10:00 - 13:00

    Вт, Чт

    9 занять по 3 години

    м. Святошин

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №6

    29.09.2020

    10:00 - 13:00

    Вт, Чт

    9 занять по 3 години

    м. Деміївська

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №7

    30.09.2020

    18:30 - 21:00

    Пн, Ср

    10 занять по 2,5 години

    м. Деміївська

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №8

    30.09.2020

    10:00 - 13:00

    Пн, Ср, Пт

    9 занять по 3 години

    м.Печерська/м.Дружби народів

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №9

    01.10.2020

    10:00 - 13:00

    Вт, Чт

    9 занять по 3 години

    м.Мінська

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №10

    01.10.2020

    10:00 - 13:00

    Вт, Чт

    9 занять по 3 години

    м. Лівобережна

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №11

    01.10.2020

    10:00 - 13:00

    Вт, Чт

    9 занять по 3 години

    м. Контрактова площа

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №12

    03.10.2020

    15:00 - 18:00

    Сб, Нд

    9 занять по 3 години

    м.Печерська/м.Дружби народів

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №13

    04.10.2020

    12:00 - 15:00

    Сб, Нд

    9 занять по 3 години

    м. Лівобережна

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №14

    04.10.2020

    15:00 - 18:00

    Сб, Нд

    9 занять по 3 години

    м. Контрактова площа

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №15

    04.10.2020

    12:00 - 15:00

    Сб, Нд

    7 занять по 3 години

    Онлайн-курс

    Дивитися на карті

    1980 грн.

    №16

    04.10.2020

    12:00 - 15:00

    Сб, Нд

    9 занять по 2,5 години

    м. Святошин

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №17

    05.10.2020

    18:30 - 21:00

    Пн, Ср, Пт

    10 занять по 2,5 години

    м.Печерська/м.Дружби народів

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №18

    06.10.2020

    18:30 - 21:00

    Вт, Чт

    10 занять по 2,5 години

    м. Контрактова площа

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    №19

    06.10.2020

    18:30 - 21:00

    Вт, Чт

    10 занять по 2,5 години

    м. Лівобережна

    Дивитися на карті

    3300 грн.

    *Вартість вказана при оплаті однією сумою (повністю). При частковому розрахунку ціна на 5% більше.
  • Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.
  • Кадровое дело

    Пройдите этот тест и определите – подойдут ли курсы кадрового дела для Вас.

    You must specify a text.
    You must specify a text.

Програма курсу:

Розділ 1. Кадрове діловодство:

1. Кадрове діловодство. Основні поняття:

  • Трудове законодавство України;
  • Власник, роботодавець, працівник, трудовий колектив;
  • Кадрова документація;
  • Завдання кадрової служби;

2. Внутрішні організаційно-нормативні документи підприємства та порядок ознайомлення з ними:

  • Колективний договір;
  • Правила внутрішнього трудового розпорядку;
  • Штатний розклад підприємства;
  • Посадові інструкції;

3. Трудовий договір. Прийом на роботу:

  • Поняття трудового договору. Сторони трудового договору;
  • Види трудових договорів;
  • Процедура прийому на роботу;
  • Випробувальний термін – правила оформлення;
  • Звільнення в зв’язку з не проходженням випробувального терміну;
  • Контрактна форма договору;
  • Особливості прийому на роботу сумісників;
  • Відмінності сумісництва від суміщення;
  • Прийом на роботу іноземних громадян;
  • Відмінності трудових договорів від договорів цивільно-правового характеру;
  • Нові види трудових договорів, передбачені в новому законі про працю 2020 року;

4. Працевлаштування осіб з інвалідністю на підприємстві:

  • Особливості прийому на роботу осіб з інвалідністю;
  • Норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю;

5. Переведення на іншу роботу, на роботу на інше підприємство:

  • Відмінність переведення від переміщення;
  • Види переведення;
  • Порядок оформлення переведення і переміщення;

6. Припинення трудового договору:

  • Підстави припинення трудових договорів;
  • Особливості звільнення за власним бажанням і за погодженням сторін;
  • Звільнення з ініціативи роботодавця;
  • Порядок оформлення звільнення в зв’язку з порушенням трудової дисципліни, невідповідністю займаній посаді, прогулом, появою на роботі в нетверезому стані і ін;
  • Порядок звільнення згідно вимог нового Законодавства про працю, «звільнення через втрату довіри»;
  • Загальні правила підготовки та оформлення документів при розірванні трудових договорів;
  • Очікувані зміни в законодавстві 2020 року- нові підстави і правила припинення трудових договорів;

7. Кадрова документація і звітність:

  • Розпорядчі документи з особового складу;
  • Наказ – основний розпорядчий документ по особовому складу підприємства;
  • Порядок підготовки, оформлення та реєстрації наказів по кадровому складу;
  • Документи з обліку особового складу підприємства;
  • Заповнення і ведення особової картки;
  • Оформлення та ведення особових справ;
  • Види документів та терміни їх зберігання;
  • Складання номенклатури справ;

8. Трудові книжки:

  • Порядок оформлення і ведення, внесення записів про роботу;
  • Внесення змін і виправлень до трудових книжок;
  • Оформлення і видача дубліката трудової книжки;
  • Облік руху трудових книжок і вкладишів до них;
  • Очікувані зміни 2020 року- робота з електронним реєстром трудових книжок;

9. Кадрова звітність:

  • Повідомлення про прийняття на роботу;
  • Звітність до органів статистики;
  • Звіт в державну службу зайнятості;
  • Звітність до Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю;
  • Нові форми звітів з 2020 року;

10. Робочий час і час відпочинку:

  • Тривалість робочого часу. Норма робочого часу;
  • Понаднормові роботи. Робота в нічний час. Порядок оформлення і компенсації;
  • Час відпочинку;
  • Види графіків роботи. Правила затвердження на підприємстві;
  • Змінні графіки роботи: порядок оформлення та обліку. Приклади розробки;
  • Підсумований облік робочого часу;
  • Оформлення та ведення табеля обліку робочого часу;

11. Надання та оформлення відпусток:

  • Види відпусток та їх тривалість
  • Види додаткових щорічних відпусток і порядок їх надання;
  • Документальне оформлення надання відпусток. Графіки відпусток і облік використаних відпусток працівниками;
  • Грошова компенсація невикористаної відпустки;
  • Порядок надання відпусток у зв’язку з вагітністю та пологами;
  • Соціальні відпустки;

12. Службові відрядження:

  • Документальне оформлення службових відряджень;

13. Соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності:

  • Визначення страхового стажу для оплати листка непрацездатності;
  • Довідки ОК-5 і ОК-7 і порядок їх отримання;
  • Порядок заповнення листка непрацездатності;

14. Забезпечення трудової дисципліни на підприємствах:

  • Поняття трудової дисципліни;
  • Види дисциплінарних стягнень. Порядок їх оформлення;
  • Порядок звільнення за порушення трудової дисципліни;

15. Матеріальна відповідальність працівників:

  • Види матеріальної відповідальності;
  • Визначення розміру заподіяної підприємству шкоди;
  • Порядок стягнення заподіяної підприємству шкоди;

16. Контроль за дотриманням законодавства про працю :

  • Компетенції органів державного нагляду за додержанням законодавства про працю;
  • Новий Порядок проведення та види перевірок органами Держнаглядпраці зі змінами 2020 року;
  • Права і обов’язки роботодавця;
  • Порядок оформлення результатів перевірок;

17. Відповідальність у сфері трудових правовідносин:

  • Види і заходи відповідальності за порушення в сфері трудових правовідносин;
  • Нові суми штрафів і порядок їх застосування з 2020 року;
  • Порядок притягнення до адміністративної відповідальності за результатами перевірок;
  • Порядок накладення штрафів;

Розділ 2. 1С Зарплата і управління персоналом (ЗУП) 8.3:

1. Знайомство з інтерфейсом:

  • Запуск і загальні налаштування програми;
  • Налаштування користувачів;

2. Введення даних про організацію

3. Регламентований виробничий календар:

  • Перенесення робочих, святкових, передсвяткових днів;
  • Налаштування графіків роботи;

4. Робота з довідниками «Підрозділи» і «Підрозділи організацій»:

  • Створення нових підрозділів

5. Довідники «Посади» і «Посади організацій»:

  • Створення нових посад;

6. Штатний розпис:

  • Звіти за штатним розписом;
  • Внесення змін до штатного розпису;
  • Створення нового штатного розпису;

7. Робота з довідником «Фізичні особи»:

  • Відомості про фізичних осіб;
  • Додавання нових фізичних осіб;
  • Угруповання фізичних осіб за певними критеріями;

8. Прийом на роботу:

  • Довідник «Співробітники»;
  • Додавання співробітника з довідника Фізичних осіб;
  • Додавання нового співробітника «з нуля»;
  • Особова картка працівника за формою П-2;
  • Довідник «Трудові договори»;
  • Створення наказу про прийом на роботу;
  • Наказ про переведення на іншу роботу;
  • Список працівників;

9. Наказ про звільнення з роботи;

10. Відпустки:

  • Формування графіка відпусток;
  • Наказ про надання відпустки;
  • Облік залишків відпусток;

11. Облік явок і відсутності на роботі:

  • Облік і оформлення відряджень;
  • Формування табеля обліку робочого часу;

12. Кадрова управлінська звітність.

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.