Оберіть мову

Trud

На що чекають роботодавці від кандидата. Ключові навички та якості згідно з дослідженням Trud.com

У наш час знайти роботу в Україні не так складно, як раніше. Це робиться буквально за два кроки. Насамперед потрібно підібрати відповідну вакансію. Коли ми шукаємо роботу, звертаємо увагу на набір таких факторів:

  • Розмір заробітної плати
  • Місце розташування офісу чи робочого місця
  • Репутацію компанії, престижність роботи у ній
  • Можливість кар’єрного росту
  • Графік роботи
  • Складність та цікавість самої роботи
  • Соціальне страхування
  • Інші індивідуальні побажання та особливості професії

Погодьтеся, факторів не так уже й мало. Після того, як кілька пропозицій пройшли ваш вибір, справа за вами. Ви відправляєте в компанію своє резюме і чекаєте на відповідь. Але, як і шукачі, так і роботодавці мають свої вимоги до майбутнього співробітника. Портал з пошуку роботи Trud.com провів аналіз запитів великих компаній. Ми готові представити вам «топ 5 ключових навичок та якостей претендента».

  • Грамотне усне та письмове мовлення
  • Екстра-кваліфікація
  • Організованість та відповідальне ставлення до роботи
  • Досвід роботи та здатність до навчання
  • Кмітливість і порядність

До уваги бралися найпоширеніші та універсальні кваліфікації. Тепер детально розглянемо, що має на увазі кожен пункт нашого скромного топу.

1. Грамотна усна та письмова мова:

Тут без зайвих пояснень. Це базова навичка, яку повинна мати кожна людина. Всім зрозуміло, що вміємо ми говорити всі. Ось тільки не все однаково. Одному дано грамотно викласти свої думки та справити враження на співрозмовника. Від іншого вуха буквально в’януть, що слухати неможливо. Ось тільки ораторами не народжуються, цьому дуже легко навчитися. Від цього по суті залежить будуть до вас серйозно ставитись чи ні. Ваша письмова та усна мова показує чи поважаєте ви свого роботодавця.

Якщо ви раніше помічали за собою криву мову або розумієте, що не вмієте грамотно писати, виправте цей недолік задовго до співбесіди. Добре допомагає у цій справі читання книг, якісної літератури. Правильної мови також можна навчитися в домашніх умовах.

2. Екстра-кваліфікація:

Крім стандартної вищої освіти, роботодавці чекають від претендентів на додаткове навчання. Ні для кого не секрет, що сучасна система освіти не така ефективна і багато хто закінчує університет чисто для галочки. Інша ж справа-профільні курси. Якщо людина самостійно додатково виділила час, гроші та ресурси на підвищення своєї кваліфікації, користь від цього буде максимальною.

Також варто брати до уваги той факт, що такі спеціальності як бухгалтерський облік, програмування та маркетинг зараз активно розвиваються. Те, що ви дізналися вчора, не обов’язково буде актуальним завтра. Роботодавці оцінять таких співробітників, які йдуть у ногу з часом та бажають удосконалюватися.

Так що, якщо ви помітите на хорошу посаду в престижній компанії, варто подбати про це. Вам необхідно заздалегідь поповнити своє резюме списком пройдених вами профільних курсів. Чи не зайвим буде сертифікат іноземної мови.

3. Організованість та відповідальне ставлення до роботи:

Це збірне поняття. До нього входить ваша пунктуальність, вміння виконувати якісно роботу та ваше ставлення до життя. На співбесіді дуже легко відрізнити організовану людину від неорганізованої на вигляд. Важливо прийти вчасно з підготовленим резюме (та іншими необхідними документами) та бути охайно одягненим. Це саме те місце, де вас судитиме з одягу. Ніхто не вимагає, щоб ви одяглися у парадно-вихідний костюм зробили модну стрижку. Однак, бажано, щоб ваш одяг був не м’ятий, без плям, без зайвого пафосу, але і не домашні штани з футболкою. Також роботодавці звертають увагу на ваші руки, доглянуті вони чи ні.

4. Досвід роботи та здатність до навчання:

Незважаючи на те, що у вас вже повинен бути досвід роботи, роботодавець все ж таки хоче, щоб у вас було бажання і здатність навчатися чогось нового. В середньому, для великих компаній важливо, щоб ваш досвід роботи в цій сфері складатиме більше двох років. Втім, чим досвідченішим буде співробітник, тим краще. Нове місце роботи передбачає зміну діяльності. Це працює навіть, якщо це схожа сфера і можлива та сама посада, але в різних компаніях.

5. Звичайна кмітливість та порядність:

Людський чинник також має дуже важливу роль. Звичайно, це не так актуально для програмістів і тих, хто не повинен генерувати інноваційні ідеї. Але всім іншим, від менеджера з продажу про маркетолога важливо мати кмітливість. Для того, щоб перевірити це вам на співбесіді будуть задавати нестандартні питання на кшталт «а що б ви почали робити, якщо …». Вам потрібно запам’ятатися інтерв’юеру. Не обов’язково навіть відповідати правильно та раціонально. Навпаки, такими питаннями хочуть перевірити творчість вашого мислення. Відповідайте нестандартно, фантазуйте. Чим незвичайнішою буде ваша відповідь, тим більше у вас шансів запам’ятатися роботодавцю.

Щодо порядності, то це мрія кожного роботодавця. Усі хочуть, щоб основним мотивом вашої роботи були гроші, а щире бажання поліпшити відносини компанії. Відповідно, якщо ви керуєтеся такими намірами, то сумлінно виконуватимете всі доручення та ефективно

Питання та відповіді

Де відбувається очне навчання?

Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.

Які форми навчання пропонуємо?

Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.

Що слухач отримує після навчання?

Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;

Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.

Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

Автопідбір курсу Автопідбір курсу