Вмотивовані рекрутери для цього освоюють навички маркетологів, наприклад такі:
Копірайтинг:
Вакансії, написані наче під копірку, викликають нудьгу. Про «каву та печиво» в офісі писати в 2020 році зовсім не варто. Цікавий текст здатний зацікавити кандидата та утримати його увагу. І щоб він зачепив, починати потрібно зі складання портрета кандидата: визначити його цінності, чим він цікавиться, чим живе. Рівень освіти також має значення для стилю подачі опису вакансії. Текст має бути легким та зрозумілим, щоб кандидат бачив у ньому відображення власних якостей та потреб і захотів відповісти.
E-mail маркетинг:
Вважається, що холодні розсилки мають невелику ефективність. Проте правильно побудована стратегія дозволить зачепити кандидата, адже як показує статистика, майже 99% активних користувачів Інтернет, перевіряють електронну пошту мінімум 1 раз на день. Для цього важливі наступні речі: цікава тема листа, стисло викладений та обов’язково персоналізований зміст.
Розвиток бренду роботодавця:
9 з 10 кандидатів залишать заявку на вакансію в компанію, репутація якої всім відома і позитивна. Над цим працює не тільки маркетолог, а й рекрутер, який стане першим представником бренду, з яким познайомиться кандидат. Від першого контакту з рекрутером заочне враження або підтвердиться або знищіться. В першому випадку компанія отримує більше, ніж працівника – співробітники часто стають не просто частиною команди, а й амбасадорами бренду.
SEO та PPC:
Це може здаватись дивним, але обидва інструменти також використовуються прогресивними ейчарами. Тобто тексти вакансій складаються не тільки за змістом, але й з урахуванням вимог пошукових систем. А платні переходи в контекстній рекламі дають реальних кандидатів.
Отже, для отримання найкращих результатів рекрутеру потрібно думати, як маркетолог, робити відповідні дії. Конкуренція на ринку праці досить велика, тому набуття ексклюзивних навичок, дозволить виділятись з-поміж інших ейчарів та заробити собі репутацію.