Оберіть мову

HR як маркетолог

Hr як маркетолог

Незважаючи на те, що рівень безробіття не знижується, часто ейчарам доводиться докладати багато сил, щоб закрити деякі дуже конкурентні вакансії. Особливо це стосується ITсфери.

Вмотивовані рекрутери для цього освоюють навички маркетологів, наприклад такі:

Копірайтинг:

Вакансії, написані наче під копірку, викликають нудьгу.  Про «каву та печиво» в офісі писати в 2020 році зовсім не варто. Цікавий текст здатний зацікавити кандидата та утримати його увагу. І щоб він зачепив, починати потрібно зі складання портрета кандидата: визначити його цінності, чим він цікавиться, чим живе. Рівень освіти також має значення для стилю подачі опису вакансії. Текст має бути легким та зрозумілим, щоб кандидат бачив у ньому відображення  власних якостей та потреб і захотів відповісти.

E-mail маркетинг:

Вважається, що холодні розсилки мають невелику ефективність. Проте правильно побудована стратегія дозволить зачепити кандидата, адже як показує статистика, майже 99% активних користувачів Інтернет, перевіряють  електронну пошту мінімум 1 раз на день. Для цього важливі наступні речі: цікава тема листа, стисло викладений та обов’язково персоналізований зміст.

Розвиток бренду роботодавця:

9 з 10 кандидатів залишать заявку на вакансію в компанію, репутація якої всім відома і позитивна. Над цим працює не тільки маркетолог, а й рекрутер, який стане першим представником бренду, з яким познайомиться кандидат. Від першого контакту з рекрутером заочне враження або підтвердиться або знищіться. В першому випадку компанія отримує більше, ніж працівника – співробітники часто стають не просто частиною команди, а й амбасадорами бренду.

SEO та PPC:

Це може здаватись дивним, але обидва інструменти також використовуються прогресивними ейчарами. Тобто тексти вакансій складаються не тільки за змістом, але й з урахуванням вимог пошукових систем. А платні переходи в контекстній рекламі дають реальних кандидатів.

Отже, для  отримання найкращих результатів рекрутеру потрібно думати, як маркетолог, робити відповідні дії. Конкуренція на ринку праці досить велика, тому набуття ексклюзивних навичок, дозволить виділятись з-поміж інших ейчарів та заробити собі репутацію.

Питання та відповіді

Де відбувається очне навчання?

Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.

Які форми навчання пропонуємо?

Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.

Що слухач отримує після навчання?

Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;

Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.

Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

Автопідбір курсу Автопідбір курсу