Оберіть мову

Курси digital маркетингу

Курсы интернет маркетинга

Digital-маркетологи керують світом. Вся інформація, що сприймається нами з екрану комп'ютера створена за безпосередньої участі цих фахівців. Ви хочете стати одним з них, отримати професію інтернет-маркетолога, яка в рівній мірі поєднує творчість, аналітику, роботу з цифрами, де зі старту високий дохід зростає безпосередньо від отриманих результатів.

Що вивчають курси інтернет маркетингу

Digital marketing курси включають в себе найбільш повну програму всіх напрямків: від стратегії до аналізу ефективності. Робота з сайтом (семантика, SEО, контент), просування в соціальних мережах, основи створення сайтів, контекстна реклама та розсилки - все те, що потрібно компаніям для успішного залучення клієнтів через інтернет-канали. Після закінчення курсів по інтернет маркетингу ви зможете повноцінно працювати інтернет-маркетологом, контролювати роботу агентств і підрядних організацій, знаходити рішення щодо підвищення ефективності реалізації продукту компанії на ринку і задоволення попиту цільової аудиторії. Аналіз отриманих результатів, складання звітності та коригувальні дії також є складовою частиною цієї роботи.

Вже починаючи з першого заняття в нашій школі інтернет маркетингу, слухачі відпрацьовують теоретичний матеріал на практиці. Для цього кожен може створити власний навчальний проект або взяти існуючий. Працюємо в очному форматі і дистанційно (онлайн). Для другого випадку передбачається використання віддаленого доступу.

На курсах Діджитал маркетингу проводиться навчання усіх напрямках даної професії. Однак, при необхідності, ми пропонуємо курси з окремих розділів: SEО просування, налаштування контекстної реклами, просування каналів YouTube та інші. Дізнатися докладніше про навчання інтернет маркетингу і ознайомитися з програмами можна у відповідних розділах сайту.

Як проходить навчання Digital маркетингу

У нашому навчальному центрі курси діджитал маркетингу можна проходити очно або онлайн (у прямому ефірі). Заняття можуть відбуватися як у групах, так і індивідуально (один на один з викладачем).

Після закінчення та виконання необхідних завдань випускники отримують сертифікат про проходження курсів інтернет маркетингу.

Яку форму навчання Ви б не обрали – оффлайн вивчення digital маркетингу в Києві або курси інтернет реклами онлайн, при відповідальному підході до процесу навчання Ви завжди можете розраховувати на отримання якісних знань та навичок у нашому навчальному центрі.

Наші курси інтернет маркетингу будуть цікаві та корисні:

  1. 1. Всім, хто бажає отримати престижну сучасну професію
  2. 2. Маркетологам і менеджерам по рекламі, яким необхідні знання безпосередньо по інтернет напрямку
  3. 3. Керівникам бізнесу, охочих розуміти роботу підлеглих і підрядників, приймати правильні рішення щодо просування компанії в інтернеті
  4. 4. Фахівцям агентств, веб-студій, яким необхідно розширити свої компетенції суміжними напрямками діяльності
Очно
Тривалість:

В групі - 30 годин/курс (1,5 місяці)

Індивідуально ~ 25 годин

Вартість:

Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів

  • Комфортні аудиторії
  • Локації біля метро
  • Сучасне комп'ютерне обладнання
  • Актуальне програмне забезпечення
  • Методичні матеріали
  • Пробне заняття*
  • Сертифікат

* Лише для групового навчання

Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Онлайн
Тривалість:

В групі - 30 годин/курс (1,5 місяці)

Індивідуально ~ 25 годин

Вартість:

Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Заняття в прямому ефірі з викладачем
  • Запис занять*
  • Методичні матеріали
  • Пробне заняття*
  • Сертифікат

 

* Лише для групового навчання

Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Видео-уроки
Тривалість:

На даний момент не проводиться

Вартість:

На даний момент не проводиться

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Вільний графік
  • Підтримка викладача
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Очне навчання інтернет-маркетингу у Києві

Курси digital-маркетингу проходить в одній із 3 філій, які знаходяться в місцях з гарною транспортною розв'язкою на правому та лівому березі Києва, в безпосередній близькості до метро.

Щоб зробити навчання ефективнішим, ми формуємо невеликі групи (у середньому 5-7 слухачів). Заняття побудовані таким чином, що в них одразу поєднуються теоретичний матеріал із практичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Слухачі, які бажають отримати максимум уваги тренера, можуть пройти навчання індивідуально.

Після проходження щонайменше 90% обсягу заявленої програми слухачеві видається сертифікат про проходження курсів інтернет маркетингу (при необхідності відправляється Новою Поштою).

Курси інтернет-маркетологів онлайн

Навчання на інтернет-маркетолога онлайн проводиться в таких програмах як Skype, Zoom, Google, Teamviewer або Teams залежно від специфіки навчання (у групі або індивідуально).

Слухачі підключаються за посиланням, працюють разом з викладачем, спілкуючись у чаті або мікрофоном. На відміну від вебінарів, де заняття проходять переважно у формі монологу викладача, наші інтерактивні курси максимально схожі зі звичайними очними, оскільки ми формуємо невеликі міні-групи для продуктивного та цікавого діалогу з кожним слухачем.

Наші курси реклами в інтернеті онлайн не вимагають якихось специфічних навичок під час роботи з програмним забезпеченням. Все максимально доступне та легко. Однак для ефективного процесу дистанційного навчання в нашій школі інтернет-маркетингу, звичайно, необхідно мати базові навички роботи з ПК.

Слухачам онлайн курсів безкоштовно видається сертифікат в електронному вигляді (за бажанням слухача за додаткову плату виготовляється друкований варіант).

Програма курсу

  1. 1.

    Введення, загальні питання і термінологія:

    • Поняття SMM, SMO, основна термінологія, оцінка результатів роботи інтернет-маркетолога;
    • Аналіз тематики і конкурентів (оцінюємо як сайти, так і соціальні мережі);
    • SMM-аудит свого сайту;
    • Поняття рекламних та медійних стратегій, розробка концепцій;
    • Види інтернет-проектів, управління ними;
    • Маркетингові методи просування сайтів;
    • Визначення цільової аудиторії сайту;
    • Особливості української аудиторії, поняття трендів;
    • Особливості написання бізнес-плану;
  2. 2.

    Робота з семантикою:

    • Що таке семантичне ядро;
    • Аналіз ключових запитів по тематиці, проектам в інтернеті, словами і фразами;
    • Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту і соц. мереж, висновки;
    • Формування та кластеризація семантичного ядра, його подальша доробка і розширення;
    • Вивчення запитів клієнтів;
    • Прогнозування списку запитів для подальшої роботи;
    • Аналіз частотності і конкурентності запитів, розподіл на категорії;
    • Виняток нецільових запитів;
    • Інструментарій для складання семантичного ядра сайту;
    • Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner);
    • Семантичне проектування сторінок сайту, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок;
    • SMM-просування під запити;
    • Поняття трендових запитів, робота з генератором помилок;
    • Облік геозалежні пошукових запитів для різних регіонів;
    • Включення в семантичне ядро ​​україномовних і англомовних запитів, а також LSI-слів;
  3. 3.

    Основи створення сайтів:

    • Що таке домен, хостинг, правила вибору;
    • Основи мови розмітки гіпертексту HTML, синтаксис, поняття тега, атрибута, значення;
    • Кодування документа;
    • Структура веб-документів;
    • Стилі, способи їх підключення, що таке CSS, розгляд різних версій;
    • Робота з браузерами, поняття кросбраузерності верстки;
    • Поняття CMS (систем управління сайтами);
    • Порівняльна характеристика основних CMS (WordPress, Joomla, Drupal, Bitrix, OpenCart, PrestaShop, Magenta, Tilda);
    • Особливості складання ТЗ розробникам на доопрацювання CMS (реальні приклади);
    • Функціональність сайту і потреби аудиторії;
    • Архітектура сайту, варіанти;
    • Принцип побудови грамотної архітектури на прикладі успішних сайтів;
    • Ергономіка сайту;
    • Аудит і оцінка зручності роботи з сайтом (юзабіліті-аудит) та технічний аудит сайту, способи і методика оцінки;
    • Визначення ергономіки і зручності роботи з сайтом;
    • Основні принципи юзабіліті, способи поліпшення;
    • Поширені помилки та їх наслідки;
    • Вимоги до доступності ресурсу;
    • Проблеми більшості сучасних сайтів, дратівливі чинники, виявлення і усунення;
    • Проблеми пошуку інформації;
    • Необхідність і реалізація ефективного пошуку на сайті;
    • Типові помилки реалізації пошуку;
  4. 4.

    Контент-маркетинг:

    • Що таке контент, його види;
    • Звідки брати контент, особливості оформлення контенту;
    • Основні вимоги до кількості, структурі і якості контенту для пошукових систем;
    • Формування контент-плану проекту;
    • Копірайтинг та рерайтинг;
    • Поняття унікальності і нудоти, класична і академічна нудота;
    • Прихований семантичний показник в ключових словах (LSI);
    • Самостійне написання статей, тонкощі складання грамотних текстів;
    • Методи "пожвавлення" і "олюднення" інофрм-контенту для сайтів і соціальних мереж, синонімізація;
    • Поняття розмазування ключових слів;
    • Унікальність контенту, використання програми Advego Plagiatus;
    • Що не потрібно писати і як це може вплинути на ефективність просування;
    • Особливості складання ТЗ (технічне завдання) для копірайтерів і рерайтерів;
    • Захист контенту від крадіжок;
    • Ставлення пошукових систем до унікального контенту і плагіату;
    • Форми для скарг на злодійство контенту в пошукових системах;
    • Онлайн-сервіси для аналізу текстів і перевірки унікальності фотографій і відео;
    • Купівля унікальних текстів на статейних біржах, робота з біржами advego, textsale і miralinks;
    • Особливості створення унікального фотоконтентом, робота з програмою Adobe Photoshop;
    • Робота з фотобанками, придбання унікальних фотографій;
    • Унікалізація відео контенту, особливості роботи зі своїм каналом на відеохостингу Youtube;
    • Особливості складання ТЗ для дизайнерів;
  5. 5.

    Внутрішня SEO-оптимізація:

    • Фактори ранжирування від пошукових систем;
    • Поняття внутрішньої оптимізації ресурсу;
    • Робота з СЕО-тегами (мета-теги, заголовки, посилання, виділення, списки і т.д.);
    • Пошукова оптимізація, що робити і як;
    • Усунення дублів, сміття і битого інформації, посилань і графіки;
    • Поняття валідності коду;
    • Робота з картою сайту для людей і роботів;
    • Внутрішня перелінковка на сайті, перерозподіл посилального ваги;
    • Вимоги до кількості та якості внутрішніх посилань;
    • Штрафні тематичні санкції пошукових систем, визначення, лікування, обхід;
    • Поняття семантичності верстки;
    • Підтримка мікроформатів в семантичної розмітки Schema.org;
    • Адаптивна верстка і мобільна версія сайту, переваги і недоліки, перевірка доступності сайту на мобільних пристроях і планшетах;
    • Виявлення та усунення проблем сайту за допомогою інструментів Google Mobile Friendly і Google Page Insights;
    • Складання ТЗ програмісту;
  6. 6.

    Посилальна зовнішня оптимізація (лінкбілдінг):

    • Поняття вихідних і вхідних зовнішніх посилань;
    • Типи посилань: посилання на ваш сайт в соціальних мережах, посилання від «поганих сусідів», контекстні посилання, обмінні посилання;
    • "Лінковке" сайтів;
    • Наскрізні посилання, особливості роботи з ними;
    • Робота з інструментами Screaming Frog, Ahrefs, Semrush, Serpstat, SimilarWeb;
    • Як працюють біржі посилань і статей, загальні принципи;
    • Поняття орендних і вічних посилань;
    • Робота з посилальними біржами;
    • Правила якісної закупівлі посилань;
    • Розподіл маси посилань на куповані ключі-запити;
    • Параметри зовнішніх посилань; Основні фактори оцінки цінності посилання;
    • Вибір і покупка посилань, упорядкування та оптимізація куплених посилань, перевірка і контроль їх роботи, видалення неякісних посилань;
    • Штрафні посилальні санкції пошукових систем, методи діагностики, лікування і виходу;
    • Блогові, Статейное і постовое просування сайтів;
    • Огляд роботи з біржами Sape, GoGetLinks, Miralinks, Rotapost і Blogun;
    • Огляд українських та зарубіжних посилальних бірж, рекомендації;
  7. 7.

    SMM-просування (соціальні мережі і Youtube):

    • Особливості використання соціальних мереж в Україні;
    • Пошук своєї соціальної мережі і цільової аудиторії;
    • Формування бюджету і стратегій просування в різних соціальних мережах;
    • Особливості SMM просування в соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Linkedin;
    • Способи залучення цільової аудиторії в соціальних мережах;
    • Ведення спільнот, груп, розділів, сторінок, створення заходів;
    • Зв'язування сайту з соціальними мережами, робота з віджетами, плагінами, додатками і компонентами з соціальних мереж;
    • Контроль трафіку з соціальних мереж за допомогою Google Analytics;
    • Вимірювання показників ефективності SMM;
    • Наявність посилань на сайт і самих акаунтів компанії в важливих соціальних мережах;
    • Клікабельність кнопок соціальних мереж на сайті;
    • Наявність кнопок «Поділитися»;
    • Наявність актуальних контактних телефонів, email і фізичних адрес;
    • «Живі» соціальні мережі компанії, обговорення і коментарі;
    • Використання хештегов в постах;
    • Освітлення нового контенту на сайті в соціальних мережах;
    • Поняття Open Graph розмітки;
    • Загальна кількість передплатників / учасників спільноти;
    • Активність користувачів в групі / публічній сторінці;
    • Трафік і взаємодія користувачів на сайті і на соціальних платформах;
    • Таргетована реклама в соціальних мережах, настройка рекламних компаній, робота з Ads Manager, поняття рекламного пікселя;
    • Реклама сайту, груп, спільнот і постів;
    • Що таке SMO (Social Media Optimization), інтеграція сайту і SMM;
    • Формування настрою клієнтів, підвищення довіри до вашого сайту за допомогою відкликання з соціальних мереж;
    • Аналіз ефективності інвестицій в SMO;
    • Особливості створення та ведення свого каналу на відеохостингу Youtube, додавання і опис контенту;
    • Встановлення каналів, його оформлення, створення плей-листів, анотацій та підказок;
    • Робота з менеджером відео і відео-аналітикою;
    • Крауд-маркетинг в Youtube;
    • Розміщення реклами, монетизація каналу;
  8. 8.

    Контекстна реклама в Google Ads:

    • Поняття PPC, оплата за клік;
    • Роль контекстної реклами: отримання цільової аудиторії;
    • Види контекстної реклами, можливі місця показу;
    • Оцінка конкурентів по рекламної видачі;
    • Структура рекламного аккаунта Google Ads, особливості створення та налаштування рекламних компаній, груп і оголошень;
    • Варіанти оплати за клік і за покази;
    • Приблизна вартість реклами;
    • Ставки за ключовими словами, стратегія показів оголошення;
    • Аналіз сезонності, вибір потрібних ключових слів (інструмент Google Keyword Tool), поняття типів відповідності ключових слів, стоп-слова;
    • Як домогтися привабливості оголошень;
    • Особливості геотаргетинга і часового таргетингу в контекстній рекламі;
    • Орієнтування на мобільні пристрої;
    • Особливості додавання динамічних, графічних, медійних і відео оголошень, робота з контекстно-медійними мережами (КМС);
    • Оцінка якості ключових слів і оголошень, показник якості та інші фактори оцінювання контекстної реклами;
    • Число показів і число переходів, що таке CTR;
    • Налаштування ремаркетингу, робота з GTM;
    • Звіти по рекламним компаніям;
    • Особливості роботи і спілкування з агентствами контекстної реклами, приклади ТЗ;
    • Банери і реклама на майданчиках;
    • Банерообмінні мережі;
    • Власні (внутрішні) банери;
    • Push-технології доставки контенту;
    • Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads;
  9. 9.

    Email-маркетинг, блоги і RSS-стрічки:

    • Цілі email-маркетингу, види і категорії розсилок;
    • Огляд можливостей сервісів популярних поштових розсилок MailChimp, GetResponse, Campaign Monitor, UniSender і eSputnik;
    • Збір бази клієнтів для розсилки, використання анкетування, форми на сайті, соціальні мережі;
    • Розробка стратегії стратегії email маркетингу і структури email листів;
    • Ведення розсилки сайту;
    • Частота ведення розсилки;
    • Вивозили листів, тестування розсильних компаній;
    • Несанкціоновані розсилки (спам);
    • Показники ефективності в email маркетингу;
    • Робота з блогами, типи блогів;
    • Етапи створення і ведення блогу і мікроблога;
    • Механіки просування за допомогою геосервісів;
    • Механізми і сценарії використання RSS;
    • RSS канали; Агрегатори RSS каналів;
    • Розсилка на дошки оголошень;
  10. 10.

    Робота з аналітикою і статистикою:

    • Створення облікового запису та налаштування системи Google Analytics, установка кодів відстеження на сайті;
    • Зв'язування акаунтів Google Ads та Google Analytics;
    • Налаштування цілей аналітики, складання карти цілей, робота з UTM-мітками;
    • Основні звіти в Google Analytics;
    • Вивчення поведінкових факторів, аналіз точок входу сайту і шляхів користувачів;
    • Підрахунок числа контактів (онлайн-заявки);
    • Комплексні параметри оцінки сайту: показник відмов, глибина перегляду, час проведений відвідувачами на сайті, повторні відвідування;
    • Оцінка поведінки потенційних клієнтів на сайті, виявлення проблемних місць сайту;
    • За якими запитами прийшли клієнти на сайт і звідки?
    • Які запити принесли більшу прибуток?
    • Що найбільше подобається або не подобається користувачам на вашому сайті?
    • Які розділи сайту найбільш популярні?
    • Яка частка мобільних відвідувачів?
    • Як працює реклама?
    • Робота з Google Tag Manager, формування груп ремаркетингу;
    • Створення власних фільтрів, звітів і повідомлень в Google Analytics;
    • Підготовка до здачі сертифікованого іспиту на отримання сертифіката Google Analytics;

Наші нагороди

Питання та відповіді

Де відбувається очне навчання?

Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.

Які форми навчання пропонуємо?

Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.

Що слухач отримує після навчання?

Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;

Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.

Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

Автопідбір курсу Автопідбір курсу