Курси digital маркетингу
Digital-маркетологи керують світом. Вся інформація, що сприймається нами з екрану комп'ютера створена за безпосередньої участі цих фахівців. Ви хочете стати одним з них, отримати професію інтернет-маркетолога, яка в рівній мірі поєднує творчість, аналітику, роботу з цифрами, де зі старту високий дохід зростає безпосередньо від отриманих результатів.
Що вивчають курси інтернет маркетингу
Digital marketing курси включають в себе найбільш повну програму всіх напрямків: від стратегії до аналізу ефективності. Робота з сайтом (семантика, SEО, контент), просування в соціальних мережах, основи створення сайтів, контекстна реклама та розсилки - все те, що потрібно компаніям для успішного залучення клієнтів через інтернет-канали. Після закінчення курсів по інтернет маркетингу ви зможете повноцінно працювати інтернет-маркетологом, контролювати роботу агентств і підрядних організацій, знаходити рішення щодо підвищення ефективності реалізації продукту компанії на ринку і задоволення попиту цільової аудиторії. Аналіз отриманих результатів, складання звітності та коригувальні дії також є складовою частиною цієї роботи.
Вже починаючи з першого заняття в нашій школі інтернет маркетингу, слухачі відпрацьовують теоретичний матеріал на практиці. Для цього кожен може створити власний навчальний проект або взяти існуючий. Працюємо в очному форматі і дистанційно (онлайн). Для другого випадку передбачається використання віддаленого доступу.
На курсах Діджитал маркетингу проводиться навчання усіх напрямках даної професії. Однак, при необхідності, ми пропонуємо курси з окремих розділів: SEО просування, налаштування контекстної реклами, просування каналів YouTube та інші. Дізнатися докладніше про навчання інтернет маркетингу і ознайомитися з програмами можна у відповідних розділах сайту.
Як проходить навчання Digital маркетингу
У нашому навчальному центрі курси діджитал маркетингу можна проходити очно або онлайн (у прямому ефірі). Заняття можуть відбуватися як у групах, так і індивідуально (один на один з викладачем).
Після закінчення та виконання необхідних завдань випускники отримують сертифікат про проходження курсів інтернет маркетингу.
Яку форму навчання Ви б не обрали – оффлайн вивчення digital маркетингу в Києві або курси інтернет реклами онлайн, при відповідальному підході до процесу навчання Ви завжди можете розраховувати на отримання якісних знань та навичок у нашому навчальному центрі.
Наші курси інтернет маркетингу будуть цікаві та корисні:
- 1. Всім, хто бажає отримати престижну сучасну професію
- 2. Маркетологам і менеджерам по рекламі, яким необхідні знання безпосередньо по інтернет напрямку
- 3. Керівникам бізнесу, охочих розуміти роботу підлеглих і підрядників, приймати правильні рішення щодо просування компанії в інтернеті
- 4. Фахівцям агентств, веб-студій, яким необхідно розширити свої компетенції суміжними напрямками діяльності
В групі - 30 годин/курс (1,5 місяці)
Індивідуально ~ 25 годин
Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів
- Комфортні аудиторії
- Локації біля метро
- Сучасне комп'ютерне обладнання
- Актуальне програмне забезпечення
- Методичні матеріали
- Пробне заняття*
- Сертифікат
* Лише для групового навчання
Для підприємств та підприємців ціна +10%
В групі - 30 годин/курс (1,5 місяці)
Індивідуально ~ 25 годин
Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів
- Навчання в будь-якій точці світу
- Заняття в прямому ефірі з викладачем
- Запис занять*
- Методичні матеріали
- Пробне заняття*
- Сертифікат
* Лише для групового навчання
Для підприємств та підприємців ціна +10%
На даний момент не проводиться
На даний момент не проводиться
- Навчання в будь-якій точці світу
- Вільний графік
- Підтримка викладача
- Методичні матеріали
- Сертифікат
Для підприємств та підприємців ціна +10%
Очне навчання інтернет-маркетингу у Києві
Курси digital-маркетингу проходить в одній із 3 філій, які знаходяться в місцях з гарною транспортною розв'язкою на правому та лівому березі Києва, в безпосередній близькості до метро.
Щоб зробити навчання ефективнішим, ми формуємо невеликі групи (у середньому 5-7 слухачів). Заняття побудовані таким чином, що в них одразу поєднуються теоретичний матеріал із практичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Слухачі, які бажають отримати максимум уваги тренера, можуть пройти навчання індивідуально.
Після проходження щонайменше 90% обсягу заявленої програми слухачеві видається сертифікат про проходження курсів інтернет маркетингу (при необхідності відправляється Новою Поштою).
Курси інтернет-маркетологів онлайн
Навчання на інтернет-маркетолога онлайн проводиться в таких програмах як Skype, Zoom, Google, Teamviewer або Teams залежно від специфіки навчання (у групі або індивідуально).
Слухачі підключаються за посиланням, працюють разом з викладачем, спілкуючись у чаті або мікрофоном. На відміну від вебінарів, де заняття проходять переважно у формі монологу викладача, наші інтерактивні курси максимально схожі зі звичайними очними, оскільки ми формуємо невеликі міні-групи для продуктивного та цікавого діалогу з кожним слухачем.
Наші курси реклами в інтернеті онлайн не вимагають якихось специфічних навичок під час роботи з програмним забезпеченням. Все максимально доступне та легко. Однак для ефективного процесу дистанційного навчання в нашій школі інтернет-маркетингу, звичайно, необхідно мати базові навички роботи з ПК.
Слухачам онлайн курсів безкоштовно видається сертифікат в електронному вигляді (за бажанням слухача за додаткову плату виготовляється друкований варіант).
Програма курсу
-
1.
Введення, загальні питання і термінологія:
- Поняття SMM, SMO, основна термінологія, оцінка результатів роботи інтернет-маркетолога;
- Аналіз тематики і конкурентів (оцінюємо як сайти, так і соціальні мережі);
- SMM-аудит свого сайту;
- Поняття рекламних та медійних стратегій, розробка концепцій;
- Види інтернет-проектів, управління ними;
- Маркетингові методи просування сайтів;
- Визначення цільової аудиторії сайту;
- Особливості української аудиторії, поняття трендів;
- Особливості написання бізнес-плану;
-
2.
Робота з семантикою:
- Що таке семантичне ядро;
- Аналіз ключових запитів по тематиці, проектам в інтернеті, словами і фразами;
- Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту і соц. мереж, висновки;
- Формування та кластеризація семантичного ядра, його подальша доробка і розширення;
- Вивчення запитів клієнтів;
- Прогнозування списку запитів для подальшої роботи;
- Аналіз частотності і конкурентності запитів, розподіл на категорії;
- Виняток нецільових запитів;
- Інструментарій для складання семантичного ядра сайту;
- Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner);
- Семантичне проектування сторінок сайту, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок;
- SMM-просування під запити;
- Поняття трендових запитів, робота з генератором помилок;
- Облік геозалежні пошукових запитів для різних регіонів;
- Включення в семантичне ядро україномовних і англомовних запитів, а також LSI-слів;
-
3.
Основи створення сайтів:
- Що таке домен, хостинг, правила вибору;
- Основи мови розмітки гіпертексту HTML, синтаксис, поняття тега, атрибута, значення;
- Кодування документа;
- Структура веб-документів;
- Стилі, способи їх підключення, що таке CSS, розгляд різних версій;
- Робота з браузерами, поняття кросбраузерності верстки;
- Поняття CMS (систем управління сайтами);
- Порівняльна характеристика основних CMS (WordPress, Joomla, Drupal, Bitrix, OpenCart, PrestaShop, Magenta, Tilda);
- Особливості складання ТЗ розробникам на доопрацювання CMS (реальні приклади);
- Функціональність сайту і потреби аудиторії;
- Архітектура сайту, варіанти;
- Принцип побудови грамотної архітектури на прикладі успішних сайтів;
- Ергономіка сайту;
- Аудит і оцінка зручності роботи з сайтом (юзабіліті-аудит) та технічний аудит сайту, способи і методика оцінки;
- Визначення ергономіки і зручності роботи з сайтом;
- Основні принципи юзабіліті, способи поліпшення;
- Поширені помилки та їх наслідки;
- Вимоги до доступності ресурсу;
- Проблеми більшості сучасних сайтів, дратівливі чинники, виявлення і усунення;
- Проблеми пошуку інформації;
- Необхідність і реалізація ефективного пошуку на сайті;
- Типові помилки реалізації пошуку;
-
4.
Контент-маркетинг:
- Що таке контент, його види;
- Звідки брати контент, особливості оформлення контенту;
- Основні вимоги до кількості, структурі і якості контенту для пошукових систем;
- Формування контент-плану проекту;
- Копірайтинг та рерайтинг;
- Поняття унікальності і нудоти, класична і академічна нудота;
- Прихований семантичний показник в ключових словах (LSI);
- Самостійне написання статей, тонкощі складання грамотних текстів;
- Методи "пожвавлення" і "олюднення" інофрм-контенту для сайтів і соціальних мереж, синонімізація;
- Поняття розмазування ключових слів;
- Унікальність контенту, використання програми Advego Plagiatus;
- Що не потрібно писати і як це може вплинути на ефективність просування;
- Особливості складання ТЗ (технічне завдання) для копірайтерів і рерайтерів;
- Захист контенту від крадіжок;
- Ставлення пошукових систем до унікального контенту і плагіату;
- Форми для скарг на злодійство контенту в пошукових системах;
- Онлайн-сервіси для аналізу текстів і перевірки унікальності фотографій і відео;
- Купівля унікальних текстів на статейних біржах, робота з біржами advego, textsale і miralinks;
- Особливості створення унікального фотоконтентом, робота з програмою Adobe Photoshop;
- Робота з фотобанками, придбання унікальних фотографій;
- Унікалізація відео контенту, особливості роботи зі своїм каналом на відеохостингу Youtube;
- Особливості складання ТЗ для дизайнерів;
-
5.
Внутрішня SEO-оптимізація:
- Фактори ранжирування від пошукових систем;
- Поняття внутрішньої оптимізації ресурсу;
- Робота з СЕО-тегами (мета-теги, заголовки, посилання, виділення, списки і т.д.);
- Пошукова оптимізація, що робити і як;
- Усунення дублів, сміття і битого інформації, посилань і графіки;
- Поняття валідності коду;
- Робота з картою сайту для людей і роботів;
- Внутрішня перелінковка на сайті, перерозподіл посилального ваги;
- Вимоги до кількості та якості внутрішніх посилань;
- Штрафні тематичні санкції пошукових систем, визначення, лікування, обхід;
- Поняття семантичності верстки;
- Підтримка мікроформатів в семантичної розмітки Schema.org;
- Адаптивна верстка і мобільна версія сайту, переваги і недоліки, перевірка доступності сайту на мобільних пристроях і планшетах;
- Виявлення та усунення проблем сайту за допомогою інструментів Google Mobile Friendly і Google Page Insights;
- Складання ТЗ програмісту;
-
6.
Посилальна зовнішня оптимізація (лінкбілдінг):
- Поняття вихідних і вхідних зовнішніх посилань;
- Типи посилань: посилання на ваш сайт в соціальних мережах, посилання від «поганих сусідів», контекстні посилання, обмінні посилання;
- "Лінковке" сайтів;
- Наскрізні посилання, особливості роботи з ними;
- Робота з інструментами Screaming Frog, Ahrefs, Semrush, Serpstat, SimilarWeb;
- Як працюють біржі посилань і статей, загальні принципи;
- Поняття орендних і вічних посилань;
- Робота з посилальними біржами;
- Правила якісної закупівлі посилань;
- Розподіл маси посилань на куповані ключі-запити;
- Параметри зовнішніх посилань; Основні фактори оцінки цінності посилання;
- Вибір і покупка посилань, упорядкування та оптимізація куплених посилань, перевірка і контроль їх роботи, видалення неякісних посилань;
- Штрафні посилальні санкції пошукових систем, методи діагностики, лікування і виходу;
- Блогові, Статейное і постовое просування сайтів;
- Огляд роботи з біржами Sape, GoGetLinks, Miralinks, Rotapost і Blogun;
- Огляд українських та зарубіжних посилальних бірж, рекомендації;
-
7.
SMM-просування (соціальні мережі і Youtube):
- Особливості використання соціальних мереж в Україні;
- Пошук своєї соціальної мережі і цільової аудиторії;
- Формування бюджету і стратегій просування в різних соціальних мережах;
- Особливості SMM просування в соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Linkedin;
- Способи залучення цільової аудиторії в соціальних мережах;
- Ведення спільнот, груп, розділів, сторінок, створення заходів;
- Зв'язування сайту з соціальними мережами, робота з віджетами, плагінами, додатками і компонентами з соціальних мереж;
- Контроль трафіку з соціальних мереж за допомогою Google Analytics;
- Вимірювання показників ефективності SMM;
- Наявність посилань на сайт і самих акаунтів компанії в важливих соціальних мережах;
- Клікабельність кнопок соціальних мереж на сайті;
- Наявність кнопок «Поділитися»;
- Наявність актуальних контактних телефонів, email і фізичних адрес;
- «Живі» соціальні мережі компанії, обговорення і коментарі;
- Використання хештегов в постах;
- Освітлення нового контенту на сайті в соціальних мережах;
- Поняття Open Graph розмітки;
- Загальна кількість передплатників / учасників спільноти;
- Активність користувачів в групі / публічній сторінці;
- Трафік і взаємодія користувачів на сайті і на соціальних платформах;
- Таргетована реклама в соціальних мережах, настройка рекламних компаній, робота з Ads Manager, поняття рекламного пікселя;
- Реклама сайту, груп, спільнот і постів;
- Що таке SMO (Social Media Optimization), інтеграція сайту і SMM;
- Формування настрою клієнтів, підвищення довіри до вашого сайту за допомогою відкликання з соціальних мереж;
- Аналіз ефективності інвестицій в SMO;
- Особливості створення та ведення свого каналу на відеохостингу Youtube, додавання і опис контенту;
- Встановлення каналів, його оформлення, створення плей-листів, анотацій та підказок;
- Робота з менеджером відео і відео-аналітикою;
- Крауд-маркетинг в Youtube;
- Розміщення реклами, монетизація каналу;
-
8.
Контекстна реклама в Google Ads:
- Поняття PPC, оплата за клік;
- Роль контекстної реклами: отримання цільової аудиторії;
- Види контекстної реклами, можливі місця показу;
- Оцінка конкурентів по рекламної видачі;
- Структура рекламного аккаунта Google Ads, особливості створення та налаштування рекламних компаній, груп і оголошень;
- Варіанти оплати за клік і за покази;
- Приблизна вартість реклами;
- Ставки за ключовими словами, стратегія показів оголошення;
- Аналіз сезонності, вибір потрібних ключових слів (інструмент Google Keyword Tool), поняття типів відповідності ключових слів, стоп-слова;
- Як домогтися привабливості оголошень;
- Особливості геотаргетинга і часового таргетингу в контекстній рекламі;
- Орієнтування на мобільні пристрої;
- Особливості додавання динамічних, графічних, медійних і відео оголошень, робота з контекстно-медійними мережами (КМС);
- Оцінка якості ключових слів і оголошень, показник якості та інші фактори оцінювання контекстної реклами;
- Число показів і число переходів, що таке CTR;
- Налаштування ремаркетингу, робота з GTM;
- Звіти по рекламним компаніям;
- Особливості роботи і спілкування з агентствами контекстної реклами, приклади ТЗ;
- Банери і реклама на майданчиках;
- Банерообмінні мережі;
- Власні (внутрішні) банери;
- Push-технології доставки контенту;
- Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads;
-
9.
Email-маркетинг, блоги і RSS-стрічки:
- Цілі email-маркетингу, види і категорії розсилок;
- Огляд можливостей сервісів популярних поштових розсилок MailChimp, GetResponse, Campaign Monitor, UniSender і eSputnik;
- Збір бази клієнтів для розсилки, використання анкетування, форми на сайті, соціальні мережі;
- Розробка стратегії стратегії email маркетингу і структури email листів;
- Ведення розсилки сайту;
- Частота ведення розсилки;
- Вивозили листів, тестування розсильних компаній;
- Несанкціоновані розсилки (спам);
- Показники ефективності в email маркетингу;
- Робота з блогами, типи блогів;
- Етапи створення і ведення блогу і мікроблога;
- Механіки просування за допомогою геосервісів;
- Механізми і сценарії використання RSS;
- RSS канали; Агрегатори RSS каналів;
- Розсилка на дошки оголошень;
-
10.
Робота з аналітикою і статистикою:
- Створення облікового запису та налаштування системи Google Analytics, установка кодів відстеження на сайті;
- Зв'язування акаунтів Google Ads та Google Analytics;
- Налаштування цілей аналітики, складання карти цілей, робота з UTM-мітками;
- Основні звіти в Google Analytics;
- Вивчення поведінкових факторів, аналіз точок входу сайту і шляхів користувачів;
- Підрахунок числа контактів (онлайн-заявки);
- Комплексні параметри оцінки сайту: показник відмов, глибина перегляду, час проведений відвідувачами на сайті, повторні відвідування;
- Оцінка поведінки потенційних клієнтів на сайті, виявлення проблемних місць сайту;
- За якими запитами прийшли клієнти на сайт і звідки?
- Які запити принесли більшу прибуток?
- Що найбільше подобається або не подобається користувачам на вашому сайті?
- Які розділи сайту найбільш популярні?
- Яка частка мобільних відвідувачів?
- Як працює реклама?
- Робота з Google Tag Manager, формування груп ремаркетингу;
- Створення власних фільтрів, звітів і повідомлень в Google Analytics;
- Підготовка до здачі сертифікованого іспиту на отримання сертифіката Google Analytics;
Питання та відповіді
Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.
Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.
Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;
Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.
Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.
Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.
Залишити заявку
Дякую за звернення. Ми вам передзвонимо найближчим часом
Залишити заявку
Дякуємо. Ми Вам зателефонуємо найближчим часом