Курси маркетинга

Курсы маркетинга от Учебного центра "ДАНКО"

Для кого призначений бізнес-курс «Маркетинг»

Ми не обіцяємо навчити всіх всьому і не готуємо Директорів по маркетингу. Ретельне зіставлення актуального попиту і ресурсів дозволили нам чітко ідентифікувати категорії наших клієнтів:

  • випускники вузів, які мають ступінь бакалавра (магістра) з маркетингу і бажаючі систематизувати знання, знайти практичні навички та зміцнити свою впевненість напередодні пошуків роботи;
  • менеджери суміжних спеціальностей (продажу, логістика, сервіс, HR та ін.), які бажають отримати додаткові знання, навички та / або змінити спеціалізацію в бізнесі;
  • підприємці, керівники невеликих і середніх фірм, які прагнуть використати ресурси сучасного маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та прибутковості бізнесу;
  • стратапери, бажаючі впровадити маркетингову концепцію і маркетингове мислення в основи свого бізнесу, уникнути невиправданих втрат часу і грошей.

Програма курсів маркетингу розроблена з урахуванням:

  • багаторічного практичного досвіду роботи викладача, штатно і в якості фрілансера, в великих українських компаніях;
  • відгуків і побажань десятків слухачів (учасників) нашого курсу;
  • 15-річного досвіду роботи викладача в київських вузах і навчальних центрах;
  • ретельного аналізу програм з маркетингу 15 навчальних центрів Києва.

Особливості й переваги нашого бізнес-курсу маркетингу :

1. Індивідуальний формат, який дозволяє:

  • не чекати часу формування групи;
  • побудувати зручний індивідуальний графік занять і вибрати зручну локацію;
  • скорегувати обсяг і програму курсу, виходячи із рівня підготовки і цілей.

Тільки у нас можлива поетапаная передоплата кожного окремого заняття – не потрібно платити за весь курс або за його половину відразу. У будь-який момент Ви можете відмовитися від подальшого проходження курсу.

Винятком з правила є корпоративне навчання, одна з особливих цілей якого – формування маркетинг-орієнтованої команди.

2. Інтенсивний характер навчання:

Досвід привів до висновку про те, що для досягнення типових цілей достатній обсяг бізнес-курси маркетингу для наших цільових аудиторій становить до 25 годин.

Маркетинг – професія, в якій на сьогоднішній день є цілий ряд спеціалізацій, які потребують особливих знань і навичок. Саме інтенсив дає можливість визначитися з їх подальшим вибором і продовжити спеціалізацію на курсах, які ми Вам порекомендуємо (реклама, event-маркетинг, PR, маркетингові дослідження, логістика, медіапланування, брендинг, інтернет-маркетинг і окремо по його інструментам etc.)

Свого часу в жертву власним бізнес-інтересам ми відмовилися від курсу тривалістю 60 годин (а ринок пропонує іноді по 90-120 і більше!) з наступних причин:

  • спроба осягнути неосяжне призводить до того, що в кінці курсу слабо пам’ятається матеріал початку, втрачається системний і цілісний характер набутих знань і навичок;
  • протягом 2-3 місяців виникають непередбачені обставини (відрядження, хвороба, сімейні клопоти), разом з ними – пропуски занять, втрачається ритм засвоєння матеріалу;
  • подібна розтягнутість характерна для навчальних планів вузів, коли в кінці курсу слабо пам’ятається матеріал початку, а формою псевдо-систематизації є іспит або тест;
  • в тривалому курсі окремі теми і підтеми можуть виявитися в залежності від цілей, особливостей поточного бізнесу клієнта занадто розтягнутими або навіть зайвими;
  • нарешті, для багатьох людей це просто втомлює, але ж не терпиться скоріше в бій, застосовувати отримані знання, навички і заробляти!

3. Практична спрямованість:

  • ми свідомо протиставляємо нашу програму класичної вузівської, з якої досконально знайомі, і яку в значній її частині вважаємо некорисною для практики;
  • більш того, в процесі викладу матеріалу розвінчуємо численні міфи академічного маркетингу, які дискредитують маркетингову практику;
  • не розповідаємо Вам те, про що можна прочитати в книгах і Інтернеті, але радимо, що і де це можна зробити, а дещо навіть даруємо як бонуса;
  • наповнюємо зміст курсу не стільки класичними кейсами зі світової практики, скільки прикладами з практики викладача і українського бізнесу;
  • розбираємо можливі джерела і способи попередження конфліктів маркетолога з іншими підрозділами – HR, відділом продажів, бухгалтерією, фінансовим відділом, ну, і звичайно ж – з Директором, а конфлікти можливі, тому що всі вони маркетингу у нас не учілісь;
  • не витрачаючи час на заняттях на складання робочих форматів (медіаплан, бриф, прес-реліз, матриця аудиту і т.п.) на комп’ютері в реальному часі, а даємо Вам ці завдання додому, озброївши усіма необхідними інструкціями – потім переконуємося в результаті;
  • не даємо матеріал під запис: Ви нотіруете тільки те, що вважаєте за потрібне і отримуєте конспект бізнес-курсу в PDF-форматі.
ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
-
У групі
-
Індивідуально
від 20 годин
Індивідуально
300 грн/год
ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ (В ПРЯМОМУ ЕФІРІ)
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
У групі
Індивідуально
Індивідуально

КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ

Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.
Групи
Програма курсу:

1. Вступ до історії і сучасну концепцію маркетингу:

  • Зводимо 500 визначень маркетингу до 6, а його суть – до одного розуміння;
  • Основні помилки українських підприємців і маркетологів щодо сутності та завдань маркетингу;
  • В чому полягає основна «фішка» успішного маркетолога, і чому не потрібно читати підручники з маркетингу;
  • Латеральний маркетинг Ф. Котлера VS концепція USP Дж.Траута VS маркетингове мислення А.Репьева: війни не буде;
  • Практичні кейси для закріплення теоретичних понять;

2. Маркетинг-мікс (комплекс маркетингу):

  • Що таке 4Р? Класичний маркетинг-мікс і його практичне значення;
  • Навіщо потрібно 5К, 7Р, 16Р або 4А? Розвінчуємо міфи і демагогію сучасних маркетингових «гуру»;
  • Концепція 4С і її практичне значення. Сучасне розуміння концепції маркетингу;

3. Стратегії маркетингу:

  • Класичні маркетингові стратегії – маркетингова схоластика або практична необхідність?
  • Основні матриці і інструменти стратегічного маркетингу (BCG, GE-МакКинси, І. Ансоффа, М. Портера, GAP-аналіз, PEST-аналіз та ін.) – мертва теорія або структуризація маркетингового мислення?
  • Стратегічний аналіз (SWOT) і маркетинговий аудит з використанням методу експертних оцінок і ресурсів MS Excel – ефективна покрокова практика;

4. Просування і комунікації в маркетингу:

  • У підручниках 8 інструментів, а у нас – 18 +;
  • Практика планування і організації реклами: преса, телебачення і радіо, зовнішня реклама, Інтернет – особливості, основні терміни і показники. Розробка брифа і медіаплану;
  • Практика планування і організації PR: рівні розуміння і результативності;
  • Планування і вимір ефективності стимулювання збуту, участі у виставках, direct marketing та інших інструментів BTL-комунікацій;
  • Вимірювання ефективності просування – Terra incognita або заборонена зона;
  • Збалансована система показників (Balanced Score Card) – черговий теоретичний штамп або рятувальний круг маркетолога;
  • Партизанський і вірусний маркетинг: від Дж.Траута до Дж.К.Левінсону – і від теорії до здорового глузду;

5. Маркетингові дослідження:

  • Види, методики, технології – базова теорія. Практичні приклади;
  • Ризики, пов’язані із замовленням маркетингових досліджень;
  • Практика самостійного проведення досліджень;
  • Девальвація результатів маркетингових досліджень – сучасний тренд: причини і факти;

6. Брендинг:

  • Поняття бренду: йдемо від помилок;
  • Життєвий цикл бренду і покрокова практика його розробки і створення;
  • Практика розробки концепції позиціонування;
  • Розробка бренду від ідеї до реєстрації ТМ і форматування brand book;
  • Чи не витрачаємо зайві гроші: приклади і рекомендації;
  • Розвінчуємо міфи і починаємо з себе – власного бренду self-made-man;

7. Проблема пошуку роботи і кар’єри маркетолога (тема за бажанням):

  • Як знайти вакансію;
  • Як підготуватися і успішно пройти співбесіду;
  • Як адаптуватися на новому місці роботи;
  • Взаємодія з суміжними підрозділами – відділом продажів, HR, фінансовим відділом;
  • Йти потрібно вчасно;
  • Рекомендації по спеціалізації в маркетингу і підвищення кваліфікації.
Наші нагороди та відгуки

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.