Курси бренд-менеджера

Курси бренд менеджменту

Ви мрієте працювати Бренд Менеджером у великій чи маленькій компанії, яка продає продукти масового вжитку або ж Продукт Менеджером у фармацевтичній компанії. У Вас, можливо, навіть, є профільна освіта і досвід, але Ви не впевнені у своїй знаннях, щоб піти на співбесіду.

У повсякденному житті здається, що Маркетинг – це щось складне і потребує неймовірних зусиль для розуміння. Насправді, все набагато простіше: чіткі структуровані правила, таблиці та формули + здоровий глузд та практика + креатив. Зрозуміє кожен, хто засвоїть ці елементи та захоче знати більше про Маркетинг. Після цього курсу, ви будете впевненіше почуватися у морі Маркетингу і випливете, навіть, на співбесіді.

ЦІЛЬ КУРСІВ БРЕНД-МЕНЕДЖЕРІВ:

За 8 занять (16 годин)  ознайомити слухачів з основними елементами та інструментами теоретичного маркетингу та особливостями їх практичного використання для ефективного маркетингу. Навчити самостійно робити Маркетинговий та Бізнес план та бути готовим до роботи Бренд Менеджера.

 Курс бренд менеджменту призначений для:

  • всіх бажаючих розпочати свою кар’єру в маркетингу,
  • випускників ВНЗ, які хочуть знати більше про сучасний практичний маркетинг,
  • співробітників відділів маркетингу невеликих організацій,

РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ НА КУРСАХ БРЕНД-МЕНЕДЖЕРА:

Курс інтерактивний і базується на 30% теорії і 70% практики.  Ми на кожному занятті будемо разом практикувати: писати бріфи, робити аналіз ринку, розробляти нові продукти складати плани.

Після інтенсивного курсу «Бренд менеджмент»:

  • Ви дізнаєтесь, що таке маркетинг в деталях та з чого складається маркетинговий мікс (4P, 5Р, 7Р).
  • Навчитель професійному плануванню (бізнес та маркетинговий плани), планувати та оцінювати маркетингові кампанії.
  • Зрозумієте специфіку роботи сучасного маркетолога в іноземних та локальних компаніях та оволодієте практичними навичками роботи маркетолога.
  • Зможете написати різні бріфи (на розробку креативної концепції, на планування медіа кампанії, на запуск нового продукту).
  • Дізнаєтесь що таке Бренд і як зробити свій бренд сильним.
  • Зможете правильно та професійно скласти резюме і попрактикуєтесь у проходженні співбесіди на позицію маркетолога.
  • Отримаєте чітку інструкцію, як шукати роботу.
ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
16 годин
У групі
3600 грн/курс
Індивідуально
-
Індивідуально
-
ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ (В ПРЯМОМУ ЕФІРІ)
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
14 годин
У групі
2800 грн/курс
Індивідуально
-
Індивідуально
-

КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ

Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.

Викладачі  даного курсу

  • Гавриленко Юлія

    Дипломований маркетолог-практик, тренер, викладач іноземних мов. Більше 20-и років працює Маркетологом у відомих іноземних та локальних компаніях в різних категоріях – продукти харчування, засоби гігієни, фармацевтичні препарати, дитяче харчування. В професійному портфелі запуски десятків нових брендів, продуктів і категорій, багато успішних рекламних компаній. 

Групи
Програма курсу:

1. Сучасний Маркетинг та Бренд Менеджмент:

  • Теорія маркетингу на практиці в великих компаніях, як це реально працює.
  • З ким взаємодіє маркетолог. Внутрішні та зовнішні партнери.
  • Вчимося писати запити та бріфи на різні підрозділи.

2. Маркетинговий мікс (4Р, 5Р,7Р):

  • PRODUCT (продукт) – матриця Ансофф, життєвий цикл продукту.
  • PRICE (ціна) – як правильно сформувати ціну, націнка чи знижка.
  • PLACE (місце продажу) – як правильно вибрати де продавати.
  • PROMOTION (просування, реклама) – канали комунікації, ЦА.
  • +3 Р – PEOPLE (люди), PROCESS (процес) та PHYSICAL EVIDENCE (фізичне оточення).

3. Запуск нового продукту:

  • Як зрозуміти який продукт запустити? Яка потреба ринку чи споживача?
  • Пишемо чіткий бріф – отримуємо успішний продукт.

4. Маркетингові дослідження:

  • Ad hос та синдикативні дослідження,
  • Кількісні – аудит продажів (Нільсон, Моріон), соціологічні дослідження.
  • Якісні – фокус групи, глибинні інтерв’ю, он-лайн опитування, інші.
  • Пишемо бріф на маркетингові дослідження.

5. Бізнес-планування:

  • Види планів та їх особливості – бізнес, маркетинговий, медіа плани і т.д.
  • Стратегічне та тактичне планування.
  • Проводимо аудит:
    • Зовнішнє оточення – ринок, конкуренти, PEST аналіз,
    • Внутрішнє оточення – 5М, SWOT аналіз,
  • Ставимо цілі по SMART – ROI, EBITDA, чистий прибуток.

6. Аспекти роботи маркетолога:

  • Маркетинговий план, бюджет на його реалізацію та управління ним.
  • Медіа план, показники ефективності каналів комунікації.
  • Цілі Маркетолога та їх оцінка.

7. Бренд чи торгова марка?

  • Що таке бренд та яка його цінність?
  • Як стати сильним брендом? Скільки для цього потрібно інвестицій?
  • Вчимося визначати де бренд, а де продукт.

8. Як стати маркетологом?

  • Як має виглядати резюме маркетолога та як пройти співбесіду?
  • Як і де шукати роботу маркетолога?
  • Робимо власний SWOT аналіз і визначаємо свої бажання і можливості.
  • Розробляємо чіткий план дій, щоб досягти своєї мети.
Наші нагороди та відгуки

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.