Оберіть мову

Курси Google Analytics (Авторський курс Іхтіандра Грицая)

При розкручуванні проектів у мережі Інтернет завжди потрібно мати точну інформацію про використання веб-сайту або запущену в роботу рекламу. Для цього використовують інструменти відстеження, іноді звані лічильниками. Google Analytics – одна з найпопулярніших систем збирання та аналізу даних щодо відвідуваності веб-ресурсів та мобільних додатків у світі. Навчання Google Аналітики розглядає низку питань, пов'язаних з грамотним налаштуванням та професійним використанням системи Google Analytics. Фахівці, які мають ці знання та навички, в даний час дуже затребувані на ринку праці. Більшість випускників наших курсів роблять успішну кар'єру та користуються повагою до роботодавців.

Як проходить навчання Google Analytics

Дані курси Google Analytics проходять лише в індивідуальній формі - наодинці з викладачем. Графік та програма курсу узгоджуються зі слухачем. Заняття побудовані таким чином, що матеріал освоюється відразу на наскрізному практичному прикладі, що досягає максимальної ефективності. Також передбачено домашні завдання для закріплення здобутих навичок.

У нашому навчальному центрі навчання Google Аналітикс можна проходити очно або онлайн. Після закінчення навчання та виконання необхідних завдань випускники одержують сертифікат про проходження курсів Google Analytics.

Який результат курсів Google Аналітики

Ви вмітимете:

  • налаштовувати та використовувати обліковий запис Google Analytics;
  • інтегрувати Google Analytics із сайтами, рекламою та соціальними мережами;
  • виявляти проблемні місця свого сайту та "дірки" в рекламі;
  • працювати з основними звітами;
  • контролювати коректність даних, що збираються;
  • покращувати якість сайту та реклами в Google Ads;
  • інтерпретувати та використовувати аналітичні звіти;
  • оцінювати ефективність рекламних компаній та SEO-оптимізації;
  • працювати з Google Tag manager, налаштовувати відстеження подій за допомогою GTM.

Наші курси Google Analytics будуть корисними та цікавими:

  1. 1. Інтернет-маркетологам, таргетологам, трафік-менеджерам (співробітникам компаній, які відповідають за ефективність трафіку з маркетингових каналів);
  2. 2. SEO-фахівцям та спеціалістам з реклами;
  3. 3. Керівникам бізнесу та власникам свого онлайн-бізнесу;
  4. 4. Менеджерам, що ведуть інтернет-проекти;
  5. 5. Фахівцям у галузі продажу та маркетингу/PR;
  6. 6. Співробітникам агентств, які ведуть сайти клієнтів;
  7. 7. Фрілансерам та ініціатором стартапів.
Очно
Тривалість:

Індивідуально ~ 12 годин

Вартість:

Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів

  • Комфортні аудиторії
  • Локації біля метро
  • Сучасне комп'ютерне обладнання
  • Актуальне програмне забезпечення
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Онлайн
Тривалість:

Індивідуально ~ 12 годин

Вартість:

Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Заняття в прямому ефірі з викладачем
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Відео-уроки
Тривалість:

На даний момент не проводиться

Вартість:

На даний момент не проводиться

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Вільний графік
  • Підтримка викладача
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Програма курсу

  1. 1.

    Вступ, загальні питання та термінологія:

    • Навіщо потрібна аналітика?
    • Збирання даних, обробка, аналіз – основні функції систем аналітики;
    • Види систем аналітики;
    • Критерії ефективності роботи інтернет-проектів, основні KPI (Key Performance Indicator – ключові показники ефективності);
    • Базові поняття аналітики – параметри, показники, хіти, сесії, юзери;
    • Загальна статистика Інтернету України;
  2. 2.

    Підключення та початок роботи з Google Analytics:

    • Створення облікового запису та налаштування системи Google Analytics;
    • Отримання адміністративного доступу та керування іншими користувачами;
    • Встановіть коди відстеження на сайті;
    • Перевіряє працездатність системи аналітики;
    • Установки Universal Analytics;
    • Перехід із класичного відстеження на Universal без втрати даних;
    • Налаштування цілей аналітики, складання карти цілей, робота з UTM-мітками;
    • Реєстрація та створення облікового запису Google Tag Manager;
    • Код відстеження подій;
    • Відстеження кліків, скролів на сайті;
    • Налаштування груп ремаркетингу, тригера, змінних Google Analytics;
  3. 3.

    Аналіз аудиторії в Google Analytics:

    • Відмінність користувачів (відвідувачів), сеансів (візитів) та переглядів;
    • Демографічні та географічні звіти, вивчення інтересів аудиторії сайту;
    • Аналіз брендової стратегії просування ресурсу – залучення, зацікавленість, частота повернень, час, проведений відвідувачами на сайті;
    • Вивчення поведінкових факторів, аналіз точок входу сайту та шляхів користувачів;
    • Карта навігації аудиторії на сайті;
    • Оцінка поведінки потенційних клієнтів на сайті, виявлення проблемних місць сайту;
    • За якими запитами прийшли клієнти на сайт та звідки?
    • Які запити принесли більший прибуток?
    • Яка частка мобільних відвідувачів?
    • Звіти про типи пристроїв;
  4. 4.

    Аналіз джерел та каналів трафіку в Google Analytics:

    • Види джерел та каналів трафіку;
    • Аналіз ключових слів та ефективності SEO-просування;
    • Мітки в URL;
    • Інструмент «Компонувальник URL»;
    • Звіти щодо ефективності e-mail розсилок та рекламних джерел;
    • Інтеграція аналітики із рекламою Google Ads;
    • Комплексні параметри оцінки: показник відмов, глибина перегляду;
      Що найбільше подобається чи не подобається користувачам на вашому сайті?
    • Які розділи сайту найпопулярніші?
    • Як працює реклама?
    • Способи обліку конверсій на сайті;
    • Способи налаштування відстеження конверсій через цілі;
    • Цінність мети, ROI: повернення інвестицій, методики оцінки;
    • Перевірка правильності вибраних цілей;
    • Налаштування відстеження внутрішнього пошуку сайту;
  5. 5.

    Робота з фільтрами та сегментами в Google Analytics:

    • Призначення та використання фільтрів;
    • Робота з готовими фільтрами у звітах;
    • Створення власних фільтрів, звітів та повідомлень у Google Analytics;
    • Фільтри на рівні уявлень;
    • Використання різних уявлень для сегментації трафіку за допомогою фільтрів;
    • Робота із розширеними сегментами;
    • Використання вбудованих сегментів та створення своїх сегментів;
    • Правила використання сегментації через фільтри уявлень та через розширені сегменти;
    • Що являють собою змінні;
    • Характеристика форматів користувача;
  6. 6.

    Практичні приклади використання аналітики:

    • Основні помилки, які допускаються аналітиками і до чого вони призводять;
    • Як за допомогою системи Google Analytics оцінити роботу SEO-фахівця, інтернет-маркетолога, дизайнера, програміста;
    • Огляд можливостей E-commerce у Google Analytics та основні комерційні звіти;
    • Вивантаження даних із Google Analytics у табличні редактори для подальшої обробки;
    • Підготовка до складання сертифікованого іспиту на отримання сертифіката Google Analytics.

Очне навчання Google Analytics

Навчання Google Analytics у Києві проходить в одній із 3 філій, які знаходяться у місцях з гарною транспортною розв'язкою (недалеко від метро). Навчальні класи оснащені сучасним комп'ютерним обладнанням із встановленим оновленим програмним забезпеченням.

Мінімальна тривалість одного заняття становить 2 години. Уроки відбуваються у комфортних аудиторіях, обладнаних усім необхідним обладнанням та програмним забезпеченням. Слухачеві немає необхідності носити з собою комп'ютер (ноутбук).

Після проходження щонайменше 90% обсягу заявленої програми слухачеві видається сертифікат про проходження курсів Google Analytics (при необхідності відправляється Новою Поштою).

Курси Google Analytics онлайн

Онлайн курси Google Аналітики проводяться в таких програмах, як Skype, Zoom, Teams, Google Meet, TeamViewer в залежності від специфіки курсу.

Слухачі працюють разом з викладачем, спілкуються у чаті або за допомогою мікрофона, виконують різноманітні завдання. Враховуючи, що навчання проходить індивідуально, заняття мало чим відрізняються від звичайних очних уроків – йде повноцінний діалог із викладачем та обговорення матеріалу.

Навчання Google Analytics онлайн не потребує жодних специфічних навичок під час роботи з програмним забезпеченням. Все максимально доступне та легко. Однак для ефективного процесу дистанційного навчання в нашій онлайн-школі, звичайно, необхідно мати базові навички роботи з ПК.

Слухачам онлайн курсів безкоштовно видається сертифікат в електронному вигляді (за бажанням слухача за додаткову плату виготовляється друкований варіант).

Яку форму навчання Ви не обрали - офлайн вивчення Google Analytics в Києві або курси Google Аналітики онлайн, при відповідальному підході до процесу навчання Ви завжди можете розраховувати на отримання якісних знань та навичок у нашому навчальному центрі.

Наші нагороди

Питання та відповіді

Де відбувається очне навчання?

Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.

Які форми навчання пропонуємо?

Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.

Що слухач отримує після навчання?

Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;

Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.

Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

Автопідбір курсу Автопідбір курсу