Курси контекстної реклами в Google Ads
Що вивчають курси по контекстній рекламі в Google
Прослухавши курси PPC, Ви зможете налаштовувати контекстну рекламу, розрізняти її види та форми, легко орієнтуватися в рекламному кабінеті Google Ads та розуміти його зв'язок із Google Analytics. У програму входять теми щодо складання семантичного ядра, вибору та аналізу ключових запитів, та аналізу сайтів конкурентів. Окремий блок присвячений роботі із контекстно-медійними мережами. Велика увага на курсах контекстної реклами приділяється роботі з рекламною аналітикою, щоб розуміти результативність налаштувань та проводити подальшу оптимізацію.
Чим відрізняється добрий фахівець від посереднього? Гарний ретельно опрацьовує предметну область, впевнений у власних знаннях та вміє їх застосовувати. Ми готуємо слухачів так, щоб кожен зміг самостійно працювати одразу після закінчення навчання. Щоб отримати максимальний ефект від курсів Google Адвордс, слухачі освоюють теорію та практику одночасно. На прикладі реального облікового запису google ads навчання проходить швидко і зрозуміло, всі нюанси налаштувань відпрацьовуються в установленому порядку, розглядається кожен пункт меню.
Курси Google Ads зараз дуже потрібні, оскільки професія відносно нова, а фахівців у цій сфері поки що мало. Основний потік клієнтів у більшості компаній йде саме через пошукову систему Google, а верхні рядки пошуку займають рекламні оголошення. І для правильного їх запуску та налаштування необхідно пройти навчання контекстної реклами.
Як проходить Google Ads навчання
У нашому навчальному центрі курси PPC можна проходити очно або онлайн (у прямому ефірі). Заняття можуть відбуватися як у групах, так і індивідуально (один на один з викладачем).
Після завершення та виконання необхідних завдань випускники одержують сертифікат про проходження курсів Google Ads.
Цілі PPC курсів
- Навчитися самостійно налаштовувати рекламу та розширити професійне поле діяльності;
- Розібратися в роботі та налаштуваннях системи, щоб продуктивніше співпрацювати PPC-фахівцями;
- Керівникам ці знання потрібні для контролю роботи підрядників, маркетингових агентств, а також для кращого розуміння своєї цільової аудиторії та ефективного розподілу рекламного бюджету.
Яку форму навчання Ви б не обрали - офлайн курси Google Ads у Києві або навчання контекстної реклами онлайн при відповідальному підході до процесу навчання Ви завжди можете розраховувати на отримання якісних знань та навичок у нашому навчальному центрі.
В групі - 18 годин/курс (3 тижні)
Індивідуально ~ 15 годин
В групі › дивитись ціни та групи
Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів
- Комфортні аудиторії
- Локації біля метро
- Сучасне комп'ютерне обладнання
- Актуальне програмне забезпечення
- Пробне заняття*
- Методичні матеріали
- Сертифікат
* Лише для групового навчання
Для підприємств та підприємців ціна +10%
В групі - 15 годин/курс (2 тижні)
Індивідуально ~ 12 годин
В групі › дивитись ціни та групи
Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів
- Навчання в будь-якій точці світу
- Заняття в прямому ефірі з викладачем
- Запис занять*
- Пробне заняття
- Методичні матеріали
- Сертифікат
* Лише для групового навчання
Для підприємств та підприємців ціна +10%
На даний момент не проводиться
На даний момент не проводиться
- Навчання в будь-якій точці світу
- "Вільний" графік
- Підтримка викладача
- Сертифікат
Для підприємств та підприємців ціна +10%
Групи
або 2 платежі по 2310 ₴
або 2 платежі по 2310 ₴
або 2 платежі по 2310 ₴
Немає доступних курсів
Очне навчання Google Ads у Києві
Заняття на курсах Google Ads (контекстної реклами) проходять в одній з 3 філій, які знаходяться в безпосередній близькості від метро. Навчальні класи оснащені сучасним комп'ютерним обладнанням із встановленим оновленим програмним забезпеченням. До того ж кожен слухач у групах отримує авторські методичні посібники відповідно до матеріалу, що вивчається.
Щоб зробити курси PPC спеціаліста ефективнішим, ми формуємо невеликі групи (у середньому 5-7 слухачів). Заняття побудовані таким чином, що в них відразу поєднуються теоретичний матеріал із практичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу.
Після проходження щонайменше 90% обсягу заявленої програми слухачеві видається сертифікат про проходження курсів контекстної реклами в Google Ads (за необхідності відправляється Новою Поштою).
Курси Google Реклами (Google Ads) онлайн
Курси Google Ads (Google реклами) онлайн проводяться в таких програмах як Skype, Zoom, Microsoft Teams, Google Meet, TeamViewer.
Слухачі працюють разом з викладачем, спілкуються у чаті або за допомогою мікрофона, виконують різноманітні завдання. На відміну від вебінарів, де заняття проходять переважно у формі монологу викладача, наші інтерактивні курси максимально схожі зі звичайними очними, оскільки ми формуємо невеликі групи для продуктивного та цікавого діалогу з кожним слухачем.
Наші курси Google адвордс онлайн не вимагають якихось специфічних навичок при роботі з програмним забезпеченням. Все максимально доступне та легко. Однак для ефективного процесу дистанційного навчання у нашому навчальному центрі, звичайно, необхідно мати базові навички роботи з ПК.
Слухачам онлайн курсів безкоштовно видається сертифікат в електронному вигляді (за бажанням слухача за додаткову плату виготовляється друкований варіант).
Програма курсу
-
1.
Введення, загальні питання і термінологія:
- Поняття PPC, основна термінологія, терміни, оцінка результатів роботи PPC-фахівця;
- Основні переваги і недоліки контекстної реклами;
- Поняття рекламного ранжирування і рекламної видачі результатів;
- Види і форми контекстної реклами;
- Структура рекламного аккаунту в Google Ads;
- Зв`язок аккаунтів Google Analitics і Google Ads;
- Основні вимоги до реклами, модерація реклами. Налаштування платежів, способи і форми оплати;
-
2.
Робота з семантикою:
- Поняття семантичного ядра. Аналіз ключових запитів по тематиці, проектам в інтернеті, словами і фразами;
- Аналіз сайтів конкурентів і порівняння з ними свого сайту, висновки;
- Формування і угрупування семантичного ядра реклами (кластеризація), його подальша доробка і розширення;
- Вибір основних напрямків для показу реклами;
- Частота і конкурентність запитів, розподіл на категорії;
- Виняток нецільових запитів, використання стоп-слів;
- Вибір ключових запитів за допомогою планувальника ключових слів Google (Keyword Planner);
- Оператори відповідності ключових слів;
- Аналіз релевантності ключових запитів сторінок на сайті, аналіз і вибір цільових (посадочних) сторінок;
-
3.
Робота з рекламною аналітикою:
- Підключення і налаштування системи моніторингу сайтів Google Analytics;
- Перевірка працездатності роботи системи;
- Налаштування цілей;
- Передача цілей в акаунт Google Ads;
- Як працює реклама?
- Оцінка роботи оптимізатора та інтернет-маркетолога (SMM-менеджера) сайту;
- Використання Google Analytics для підвищення ефективності роботи рекламної компанії;
- UTM-мітки, використання їх в рекламі;
- Налаштування, установка коду відстеження за допомогою Google Tag Manager;
-
4.
Створення рекламних компаній в Google Ads:
- Види і типи рекламних кампаній в Google Ads;
- Створення та управління кампаніями і групами оголошень;
- Огляд форматів оголошень;
- Методи створення ефективних оголошень;
- Як правильно складати оголошення;
- Поняття ремаркетингу і ретаргетінга;
- Націлювання в Ads;
- Орієнтування на мобільні пристрої;
- Управління ставками за ключовими словами і бюджетом в Ads;
- Типи розширення оголошень для пошукової мережі;
- Як домогтися привабливості оголошень;
- Створення та налаштування ставок і бюджету в Google Ads;
- Стратегія показів оголошень;
- Робота з програмою Google Ads Editor - інструментом швидкого створення рекламних кампаній;
-
5.
Робота з контекстно-медійними мережами (КМС):
- Налаштування, переваги і недоліки КМС;
- Принципи орієнтування в КМС;
- Ввиди ремаркетингу;
- Вибір місця і часу показів;
- Інструменти підбору місць розміщення в Медійній мережі (КМС) Google;
- Поняття геотаргетинга;
- Типи рекламних майданчиків;
- Торгова компанія в Google Ads;
- Організація рекламних компаній в Google Shopping;
-
6.
Оптимізація роботи Google Ads:
- Оптимізація існуючих рекламних кампаній;
- Оптимізація цільових сторінок під оголошення контекстної реклами;
- Поняття CTR, як підвищити клікабельність оголошень;
- Якість ключових слів;
- Конверсії, їх налаштування;
- Особливості додавання графічних, медійних і відео оголошень;
- Банерна реклама;
- Основні обмеження на банери в Ads;
- Підготовка до здачі іспиту на отримання сертифіката Google Ads.
Питання та відповіді
Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.
Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.
Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;
Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.
Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.
Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.
Залишити заявку
Дякую за звернення. Ми вам передзвонимо найближчим часом
Залишити заявку
Дякуємо. Ми Вам зателефонуємо найближчим часом