Майстренко Тетяна
Онлайнмаркет - SMM manager:
- Розробка контент-планів. Підготовка матеріалів для контенту, самостійне промальовування зображення (Canva) та копірайт
Новації - SMM manager:
- Розробка стратегій для бренду на основі аналізу ринку та ЦА. • Розробка контент-планів, довгострокових цілей
- Підготовка матеріалів для контенту (фото, відео)
- Самостійна зйомка матеріалу, участь як моделі
- Рекламні кампанії у Fecebook, Instagram
- Аналітика виконаної роботи та детальна звітність щотижня про продаж
KeyCRM - SMM-фахівець:
- Розробка контент-планів. Визначення цілей на 1,3,6 місяця та досягнення їх
- Підготовка матеріалів для контенту, самостійне промальовування зображення (Canva) та копірайт
- Оформлення документації для користувачів
- Створення та наповнення блогу (статті, зображення)
- Контроль багів, написання інструкцій для користувача
Arawaza - SMM-фахівець:
- Розробка стратегій, що продається
- Розробка контент-планів
- Підготовка матеріалів для контенту на основі відзнятого матеріалу
- Рекламні кампанії у Fecebook, Instagram (базовий таргет)
- Аналітика виконаної роботи та детальна звітність
- Організація професійних зйомок, пошук локацій та людей (моделей)
Ocbags - SMM-фахівець:
- Розробка стратегій для бренду на основі аналізу ринку та ЦА
- Розробка контент-планів, довгострокових цілей
- Підготовка матеріалів контенту (фото, відео). Самостійна зйомка матеріалу, участь як моделі
- Рекламні кампанії у Fecebook, Instagram
- Аналітика виконаної роботи та детальна звітність щотижня про продаж
- Проведення гівів та розіграшів з лідерами думок
- Формування постійної співпраці з блогерами
Result - SMM-фахівець:
- Розробка стратегій для бренду на основі аналізу ринку та ЦА
- Розробка контент-планів
- Підготовка матеріалів контенту (фото, відео). Самостійна зйомка матеріалу, участь як моделі, супровід майстер класів та навчання з використання.
- Комунікація з клієнтами через соціальну мережу
- Аналітика виконаної роботи та детальна звітність щотижня про продаж
- Проведення гівів та розіграшів з лідерами думок
ТРЦ KOMOD - SMM-фахівець:
- Розробка стратегій для бренду на основі аналізу ринку та ЦА
- Розробка контент-планів
- Підготовка матеріалів контенту (фото, відео). Самостійна зйомка матеріалу повністю
- Створення візуальної концепції ТРЦ у соцмережах
- Рекламні кампанії у Fecebook, Instagram
- Аналітика виконаної роботи та детальна звітність
- Проведення гівів та розіграшів з лідерами думок
- Формування постійної співпраці з блогерами
- Проведення заходів у ТРЦ, супровід зйомки
- Спілкування із клієнтами через соцмережі
Питання та відповіді
Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.
Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.
Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;
Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.
Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.
Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.