Оберіть мову

Курси офіс-менеджера (Авторський курс Василя Лучко)

Курсы офис менеджера

У сучасних умовах на ринку роботи насамперед цінується професіоналізм та багатофункціональність співробітника. Якщо говорити про професію офіс-менеджера (адміністратора, секретаря), то цінність працівника полягає в умінні чудово справлятися з безліччю різноманітних функцій. Офіс-менеджер має бути як помічником керівника, вміти ефективно вести документообіг, так і вміти працювати з людьми (персоналом, відвідувачами). Адже саме за професіоналізмом офіс-менеджера судять і про компанію загалом.

Унікальність курсів офісу-менеджменту полягає в тому, що навчання побудовано за принципом міні-тренінгів. Вся теорія закріплена практичними завданнями, кейсами, рольовими та діловими іграми.

Як відбувається навчання офіс-менеджменту:

Даний курс проходить тільки в індивідуальній формі - віч-на-віч з викладачем. Графік та програма курсу узгоджуються зі слухачем. Заняття побудовані таким чином, що в них одразу поєднуються теоретичний матеріал із практичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Також передбачено домашні завдання для закріплення пройденого матеріалу.

У нашому навчальному центрі курси офісу-менеджменту можна проходити очно або онлайн. Після закінчення навчання та виконання необхідних завдань випускники одержують сертифікат про проходження курсів офіс менеджменту.

Яку б форму навчання Ви не обрали – офлайн курси офіс-менеджменту в Києві або навчання онлайн, при відповідальному підході до процесу навчання Ви завжди можете розраховувати на отримання якісних знань та навичок у нашому навчальному центрі.

Очно
Тривалість:

Індивідуально ~ 20 годин

Вартість:

Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів

  • Комфортні аудиторії
  • Локації біля метро
  • Сучасне комп'ютерне обладнання
  • Актуальне програмне забезпечення
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Онлайн
Тривалість:

Індивідуально ~ 20 годин

Вартість:

Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Заняття в прямому ефірі з викладачем
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Відео-уроки
Тривалість:

Термін навчання визначає сам слухач

6 місяців доступу до онлайн-ресурсів

Вартість:

2000 грн/курс

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Вільний графік
  • Підтримка викладача
  • Методичні матеріали
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та підприємців ціна +10%

Очне навчання офіс-менеджменту в Києві

Курси офіс-менеджменту в Києві проходять в одній із 3 філій, які знаходяться у місцях з гарною транспортною розв'язкою (недалеко від метро).

Мінімальна тривалість одного заняття становить 2 години. Уроки відбуваються у комфортних аудиторіях, обладнаних усім необхідним обладнанням та програмним забезпеченням. Слухачеві немає необхідності носити з собою комп'ютер (ноутбук).

Після проходження щонайменше 90% обсягу заявленої програми слухачеві видається сертифікат (за необхідності відправляється Новою Поштою).

Курси офіс-менеджменту онлайн

Курси офіс-менеджерів онлайн проводяться в таких програмах як Skype, Zoom, Teams, Google Meet, TeamViewer, залежно від специфіки курсу навчання.

Слухачі працюють разом з викладачем, спілкуються у чаті або за допомогою мікрофона, виконують різноманітні завдання. Враховуючи, що навчання проходить індивідуально, заняття мало чим відрізняються від звичайних очних уроків – йде повноцінний діалог із викладачем та обговорення матеріалу.

Наші курси офіс-менеджера онлайн не вимагають якихось специфічних навичок під час роботи з програмним забезпеченням. Все максимально доступне та легко. Однак для ефективного процесу дистанційного навчання, звичайно, необхідно мати базові навички роботи з ПК.

Слухачам онлайн курсів безкоштовно видається сертифікат в електронному вигляді (за бажанням слухача за додаткову плату виготовляється друкований варіант).

Викладачі

Програма курсу

  1. 1.

    Сучасні вимоги до функціонального напрямку офісу-менеджменту:

    • Професійна класифікація офісних працівників;
    • Організація роботи служби;
    • Імідж професіонала (портрет ідеального помічника керівника);
    • Принципи нормування робіт "офісного" типу;
  2. 2.

    Культура усного та письмового ділового спілкування:

    • Правила ділового спілкування;
    • Психологічні закономірності ділового спілкування;
    • Усні переговори;
    • Мистецтво телефонного спілкування;
    • Правила складання ділових листів;
    • Правила листування;
    • Складаємо листи з проблемних ситуацій;
    • Правила публічних виступів;
  3. 3.

    Основи ділового етикету та ділового спілкування:

    • Норми ділового етикету та їх значення в бізнесі;
    • Корпоративний стиль;
    • Організація ділових заходів: переговори, презентації, ділові прийоми, фуршети;
    • Офіційний діловий протокол. Ділові подарунки;
    • Мовний етикет;
  4. 4.

    Організація роботи:

    • Організація робочого часу, самоорганізація;
    • Визначення та розстановка цілей та пріоритетів, делегування;
    • Організація робочого місця;
    • Норми, модель і паспорт робочого місця;
  5. 5.

    Психологічний настрій і саморегулювання:

    • Управління емоційним станом;
    • Впевнений, непевний і агресивне поводження;
    • Методи саморегулювання;
    • Основи конфліктології;
    • Технологія управління конфліктом;
    • Реакція в стресі;
    • Методи реагування на критику (конструктивні і неконтруктивні);
  6. 6.

    Загальне діловодство:

    • Нормативно-правові акти, які регламентують ведення діловодства на підприємстві;
    • Функції служби документального забезпечення;
    • Вимоги до змісту й розташування реквізитів документів;
    • Основні вимоги до оформлення бланків документів;
    • Правила затвердження і узгодження документів;
    • Оформлення копій документів;
    • Оформлення додатків до документів;
  7. 7.

    Правила складання службових документів:

    • Реєстрація службових документів. Форми реєстрації. Виконання документів. Службові відмітки на документах;
    • Організаційні документи (положення, статути, інструкції);
    • Договори. Їх види та оформлення;
    • Інформаційні документи (ділові листи, службові телеграми, телефонограми, довідки, доповідні записки);
  8. 8.

    Номенклатура справ і передача справ до архіву:

    • Формування номенклатури справ;
    • Формування та оформлення справ;
    • Підготовка справ до архівного зберігання;
    • Передача справ до архіву;
  9. 9.

    Документація по кадрам:

    • Первинна кадрова документація: шаблони, практика складання;
    • Наказ як основний розпорядчий документ;
    • Накази з основної діяльності, з загальних питань та кадрам, їх відмінність;
    • Особливості оформлення й складання наказів. Кадровий наказ: побудова, юридичний фундамент, робота з кадровим наказом. Реєстрація наказів;
    • Організаційні документи в кадровій роботі (порядок оформлення).

Наші нагороди

Відгук Наталья
Наталья 2016-06-23
Курси офіс-менеджера (Авторський курс Василя Лучко)

Я закончила курс «офис-менеджмент» и «Пользователь ПК». Хочу поблагодарить за внимательный подход, понимание свою преподавательницу. И благодарю УЦ «ДАНКО»

Питання та відповіді

Де відбувається очне навчання?

Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.

Які форми навчання пропонуємо?

Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.

Що слухач отримує після навчання?

Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;

Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.

Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

Автопідбір курсу Автопідбір курсу