Курси офіс-менеджера (Авторський курс Василя Лучко)
У сучасних умовах на ринку роботи насамперед цінується професіоналізм та багатофункціональність співробітника. Якщо говорити про професію офіс-менеджера (адміністратора, секретаря), то цінність працівника полягає в умінні чудово справлятися з безліччю різноманітних функцій. Офіс-менеджер має бути як помічником керівника, вміти ефективно вести документообіг, так і вміти працювати з людьми (персоналом, відвідувачами). Адже саме за професіоналізмом офіс-менеджера судять і про компанію загалом.
Унікальність курсів офісу-менеджменту полягає в тому, що навчання побудовано за принципом міні-тренінгів. Вся теорія закріплена практичними завданнями, кейсами, рольовими та діловими іграми.
Як відбувається навчання офіс-менеджменту:
Даний курс проходить тільки в індивідуальній формі - віч-на-віч з викладачем. Графік та програма курсу узгоджуються зі слухачем. Заняття побудовані таким чином, що в них одразу поєднуються теоретичний матеріал із практичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Також передбачено домашні завдання для закріплення пройденого матеріалу.
У нашому навчальному центрі курси офісу-менеджменту можна проходити очно або онлайн. Після закінчення навчання та виконання необхідних завдань випускники одержують сертифікат про проходження курсів офіс менеджменту.
Яку б форму навчання Ви не обрали – офлайн курси офіс-менеджменту в Києві або навчання онлайн, при відповідальному підході до процесу навчання Ви завжди можете розраховувати на отримання якісних знань та навичок у нашому навчальному центрі.
Індивідуально ~ 20 годин
Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів
- Комфортні аудиторії
- Локації біля метро
- Сучасне комп'ютерне обладнання
- Актуальне програмне забезпечення
- Методичні матеріали
- Сертифікат
Для підприємств та підприємців ціна +10%
Індивідуально ~ 20 годин
Індивідуально (корпоративно) › уточнюйте у менеджерів
- Навчання в будь-якій точці світу
- Заняття в прямому ефірі з викладачем
- Методичні матеріали
- Сертифікат
Для підприємств та підприємців ціна +10%
Термін навчання визначає сам слухач
6 місяців доступу до онлайн-ресурсів
2000 грн/курс
- Навчання в будь-якій точці світу
- Вільний графік
- Підтримка викладача
- Методичні матеріали
- Сертифікат
Для підприємств та підприємців ціна +10%
Очне навчання офіс-менеджменту в Києві
Курси офіс-менеджменту в Києві проходять в одній із 3 філій, які знаходяться у місцях з гарною транспортною розв'язкою (недалеко від метро).
Мінімальна тривалість одного заняття становить 2 години. Уроки відбуваються у комфортних аудиторіях, обладнаних усім необхідним обладнанням та програмним забезпеченням. Слухачеві немає необхідності носити з собою комп'ютер (ноутбук).
Після проходження щонайменше 90% обсягу заявленої програми слухачеві видається сертифікат (за необхідності відправляється Новою Поштою).
Курси офіс-менеджменту онлайн
Курси офіс-менеджерів онлайн проводяться в таких програмах як Skype, Zoom, Teams, Google Meet, TeamViewer, залежно від специфіки курсу навчання.
Слухачі працюють разом з викладачем, спілкуються у чаті або за допомогою мікрофона, виконують різноманітні завдання. Враховуючи, що навчання проходить індивідуально, заняття мало чим відрізняються від звичайних очних уроків – йде повноцінний діалог із викладачем та обговорення матеріалу.
Наші курси офіс-менеджера онлайн не вимагають якихось специфічних навичок під час роботи з програмним забезпеченням. Все максимально доступне та легко. Однак для ефективного процесу дистанційного навчання, звичайно, необхідно мати базові навички роботи з ПК.
Слухачам онлайн курсів безкоштовно видається сертифікат в електронному вигляді (за бажанням слухача за додаткову плату виготовляється друкований варіант).
Програма курсу
-
1.
Сучасні вимоги до функціонального напрямку офісу-менеджменту:
- Професійна класифікація офісних працівників;
- Організація роботи служби;
- Імідж професіонала (портрет ідеального помічника керівника);
- Принципи нормування робіт "офісного" типу;
-
2.
Культура усного та письмового ділового спілкування:
- Правила ділового спілкування;
- Психологічні закономірності ділового спілкування;
- Усні переговори;
- Мистецтво телефонного спілкування;
- Правила складання ділових листів;
- Правила листування;
- Складаємо листи з проблемних ситуацій;
- Правила публічних виступів;
-
3.
Основи ділового етикету та ділового спілкування:
- Норми ділового етикету та їх значення в бізнесі;
- Корпоративний стиль;
- Організація ділових заходів: переговори, презентації, ділові прийоми, фуршети;
- Офіційний діловий протокол. Ділові подарунки;
- Мовний етикет;
-
4.
Організація роботи:
- Організація робочого часу, самоорганізація;
- Визначення та розстановка цілей та пріоритетів, делегування;
- Організація робочого місця;
- Норми, модель і паспорт робочого місця;
-
5.
Психологічний настрій і саморегулювання:
- Управління емоційним станом;
- Впевнений, непевний і агресивне поводження;
- Методи саморегулювання;
- Основи конфліктології;
- Технологія управління конфліктом;
- Реакція в стресі;
- Методи реагування на критику (конструктивні і неконтруктивні);
-
6.
Загальне діловодство:
- Нормативно-правові акти, які регламентують ведення діловодства на підприємстві;
- Функції служби документального забезпечення;
- Вимоги до змісту й розташування реквізитів документів;
- Основні вимоги до оформлення бланків документів;
- Правила затвердження і узгодження документів;
- Оформлення копій документів;
- Оформлення додатків до документів;
-
7.
Правила складання службових документів:
- Реєстрація службових документів. Форми реєстрації. Виконання документів. Службові відмітки на документах;
- Організаційні документи (положення, статути, інструкції);
- Договори. Їх види та оформлення;
- Інформаційні документи (ділові листи, службові телеграми, телефонограми, довідки, доповідні записки);
-
8.
Номенклатура справ і передача справ до архіву:
- Формування номенклатури справ;
- Формування та оформлення справ;
- Підготовка справ до архівного зберігання;
- Передача справ до архіву;
-
9.
Документація по кадрам:
- Первинна кадрова документація: шаблони, практика складання;
- Наказ як основний розпорядчий документ;
- Накази з основної діяльності, з загальних питань та кадрам, їх відмінність;
- Особливості оформлення й складання наказів. Кадровий наказ: побудова, юридичний фундамент, робота з кадровим наказом. Реєстрація наказів;
- Організаційні документи в кадровій роботі (порядок оформлення).
Питання та відповіді
Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.
Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.
Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;
Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.
Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.
Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.
Залишити заявку
Дякую за звернення. Ми вам передзвонимо найближчим часом
Залишити заявку
Дякуємо. Ми Вам зателефонуємо найближчим часом