Оберіть мову

Курси бухгалтерського обліку в 1С УТП 8.3

Курсы 1С УТП

Конфігурація «Управління торговим підприємством» є рішенням, що дозволяє в комплексі автоматизувати завдання оперативного, управлінського, бухгалтерського та податкового обліку, аналізу та планування торгових операцій, кадрового обліку та розрахунку заробітної плати.

Як проходять курси 1С УТП 8.3

Курси по 1С УТП 8.3 проходять лише в індивідуальній формі - віч-на-віч з викладачем. Графік та програма курсу узгоджуються зі слухачем. Заняття побудовані таким чином, що матеріал освоюється відразу на наскрізному практичному прикладі, чим досягається максимальна ефективність. Також передбачені домашні завдання для закріплення здобутих навичок.

У нашому навчальному центрі вивчення програми 1С УТП 8.3 можна проходити очно або онлайн. Після закінчення навчання випускники одержують сертифікат про проходження курсу.

Яку форму навчання Ви б не обрали - офлайн вивчення 1С УТП 8.3 чи курси онлайн, при відповідальному підході до процесу навчання Ви завжди можете розраховувати на отримання якісних знань та навичок у нашому навчальному центрі.

Очно
Тривалість:

Індивідуально ~ 20 год.

Вартість:

Індивідуально - уточнюйте у менеджерів

  • Комфортні аудиторії
  • Сучасне комп'ютерне обладнання
  • Актуальне програмне забезпечення
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та ФОП ціна +10%

Онлайн
Тривалість:

Індивідуально ~ 20 год.

Вартість:

Індивідуально - уточнюйте у менеджерів

  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Заняття в прямому ефірі з викладачем
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та ФОП ціна +10%

Відео-уроки
Тривалість:

На даний момент не проводяться

Вартість:

На даний момент не проводяться

  • Пробний відео-урок
  • Навчання в будь-якій точці світу
  • Вільний графік
  • Підтримка викладача
  • Домашні завдання
  • Методичні матеріали
  • Доступ до 1С УТП 8.3 для домашньої роботи
  • Сертифікат
Додаткова інформація:

Для підприємств та ФОП ціна +10%

Очні курси 1С УТП 8.3 у Києві

Навчання 1С УТП 8.3 в Києві відбувається в одній із 3-х філій, які знаходяться у місцях з гарною транспортною розв'язкою (поруч з метро). 

Уроки проводяться в комфортних аудиторіях, обладнаних усім необхідним сучасним комп'ютерним обладнанням з встановленим актуальним програмним забезпеченням. Мінімальна тривалість одного заняття складає 2 години. 

Після проходження щонайменше 90% обсягу заявленої програми слухачеві видається сертифікат про завершення курсу бухгалтерського обліку в 1С Управління торговим підприємством 8.3.

Курси 1С УТП 8.3 онлайн

Онлайн курси 1С Управління торговим підприємством 8.3 проводяться в таких програмах, як Skype, Zoom, Teams, Google Meet, TeamViewer в залежності від специфіки курсу.

Слухачі працюють разом з викладачем, спілкуються в чаті або за допомогою мікрофону, виконують різноманітні завдання. Враховуючи, що навчання відбувається індивідуально, заняття мало чим відрізняються від звичайних очних уроків – йде повноцінний діалог з викладачем та обговорення матеріалу.

Курси 1С УТП онлайн не вимагають якихось специфічних навичок під час роботи з програмним забезпеченням. Все максимально доступно та легко. Однак для ефективного процесу дистанційного навчання в нашій онлайн-школі бухгалтера необхідно мати базові навички роботи з ПК.

Слухачам онлайн курсів безкоштовно видається сертифікат в електронному вигляді (за бажанням слухача за додаткову плату виготовляється друкований варіант).

Програма курсу

  1. 1.

    Знайомство з інтерфейсами

    • Повний
    • Адміністративний
    • Бухгалтерський
    • Керування продажами
    • Управління закупівлями
    • Управління запасами
    • Управління роздрібною торгівлею
    • Управління грошима
    • Управління зарплати організації
    • Планування
  2. 2.

    Внесення даних про підприємство (реєстрація, коди, розрахункові рахунки)

  3. 3.

    Загальні налаштування у програмі 1С Управління Торговим Підприємством 8.3 (користувачі, права, загальні налаштування у програмі). Облікова політика підприємства

  4. 4.

    Внесення працівників підприємства (особиста картка співробітника, наказ про прийняття на роботу, заяву на застосування пільги, введення відомостей про банківські картки працівника, відповідальні особи підприємства)

  5. 5.

    Облік статутного капіталу

    • Внесення даних про засновників підприємства
    • Ручне бухгалтерське проведення з формування статутного капіталу (формування бухгалтерської довідки)
    • Внесення внесків до статутного капіталу коштами (формування банківської виписки)
    • Внесення внесків до статутного капіталу основними засобами, малоцінними необоротними матеріальними активами (створення номенклатури на кошти, МНМА)
  6. 6.

    Надання (виконання) робіт, послуг покупцям та замовникам на умовах - післяоплати (передоплати)

    Створення картки на контрагента-покупця, створення картки - номенклатура-послуги

    Робота з документами: рахунки-фактури, акти виконаних робіт, послуг, податкові накладні, формування реєстру виданих та одержаних податкових накладних, отримання оплати від покупців, формування банківської виписки

    Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ продажів. Перевірка сум зобов'язань із ПДВ

  7. 7.

    Придбання (виконання) робіт, послуг від постачальників та підрядників на умовах - післяоплати (передоплати)

    Створення картки на контрагента-постачальника, створення картки - номенклатура-послуги)

    Робота з документами: рахунки-фактури, акти виконаних робіт, послуг, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, складання платіжних доручень, формування банківської виписки

    Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ придбань. Перевірка суми ПДВ

  8. 8.

    Придбання товарно-матеріальних цінностей від постачальників (резидентів, нерезидентів) за умов передоплати (післяоплати). Валютні операції

    • Створення картки на контрагента-постачальника, створення картки - номенклатура-послуги)
    • Робота з документами: рахунки-фактури, акти виконаних робіт, послуг, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, складання платіжних доручень, формування банківської виписки
    • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ придбань. Перевірка суми ПДВ
  9. 9.

    Придбання товарно-матеріальних цінностей від постачальників (резидентів, нерезидентів) за умов передоплати (післяоплати). Валютні операції

    • Створення картки на контрагента-поставщика (резидента, нерезидента), створення картки – номенклатури на товари, виробничі запаси (ТМЦ)
    • Робота з документами при розрахунках з постачальниками-резидентами: замовлення постачальникам, рахунки-фактури, накладні, доручення, податкові накладні, платіжні документи, формування банківської виписки
    • Придбання валюти для розрахунку з постачальниками-нерезидентами (заявка для купівлі валюти, зарахування валюти рахунок підприємства)
    • Складання платіжних доручень для придбання валюти, формування банківської виписки по валютному рахунку
    • Робота з документами при розрахунках із постачальниками-нерезидентами: інвойс, накладні, митна декларація. Надходження додаткових витрат, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних
    • Розрахунки з постачальниками з повернення ТМЦ, коригування податкового кредиту з ПДВ. Робота з документами: поворотні накладні; розрахунок коригування до податкової накладної
    • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ придбань
    • Перевірка суми ПДВ
    • Акт звіряння взаєморозрахунків із постачальниками
    • Формування відомостей: за взаєморозрахунками з контрагентами; заборгованість з контрагентів; відомість товарів на складах
  10. 10.

    Продаж товарно-матеріальних цінностей покупцям (резидентам, нерезидентам) за умов передоплати (післяоплати). Валютні операції

    • Створення картки на контрагента-покупця (резидента, нерезидента)
    • Робота з документами при розрахунках з покупцями-резидентами: рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, формування реєстру виданих та одержаних податкових накладних. отримання оплати від покупця (резидента), формування банківської виписки
    • Робота з документами при розрахунках з покупцями-нерезидентами: рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, формування реєстру виданих та одержаних податкових накладних. отримання оплати від покупця (нерезидента), формування банківської виписки по валютному рахунку
    • Продаж валюти, що надійшла від покупця-нерезидента (заявка на продаж валюти, зарахування гривні на рахунок підприємства)
    • Розрахунки з покупцями з повернення ТМЦ, коригування податкових зобов'язань з ПДВ. Робота з документами: поворотні накладні; розрахунок коригування до податкової накладної
    • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ продажів
    • Перевірка сум зобов'язань із ПД
    • Акт звіряння взаєморозрахунків із покупцями
    • Формування відомостей: за взаєморозрахунками з контрагентами; заборгованість з контрагентів; відомість товарів на складах
  11. 11.

    Розрахунки з підзвітними особами

    • Зняття коштів із розрахункового рахунки підприємства у касу на господарські потреби. Робота з документами: прибутковий касовий ордер, касова книга, формування банківської виписки
    • Видача коштів з каси підприємства підзвітній особі на господарські потреби. Робота з документами: видатковий касовий ордер, касова книга
    • Повернення до каси невикористаних коштів від підзвітної особи. Робота з документами: прибутковий касовий ордер, касова книга
    • Здача готівки з каси на розрахунковий рахунок підприємства. Робота з документами: видатковий касовий ордер, касова книга, формування банківської виписки
  12. 12.

    Врахування необоротних активів (основних коштів, малоцінних необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів)

    • Придбання основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів у постачальників (у тому числі придбання основних засобів, МНМА для операцій, не пов'язаних із господарською діяльністю підприємства)
    • Створення картки – номенклатури на основні засоби, МНМА. Робота із документами: рахунки-фактура, накладна, доручення, податкова накладна
    • Введення в експлуатацію основних засобів. створення акту введення в експлуатацію основних засобів
    • Введення в експлуатацію малоцінних необоротних матеріальних активів
    • Створення акта введення в експлуатацію МНМА. Нарахування амортизації на малоцінні необоротні матеріальні активи – 100%, або 50% та 50%
    • Придбання нематеріальних активів у постачальників. Створення картки – номенклатури на НМА. Робота з документами: рахунки-фактура, накладна, податкова накладна
    • Введення в експлуатацію нематеріальних активів створення акту введення в експлуатацію НМА
    • Ремонт основних засобів. 10% ліміт з ремонту. Робота з документами: акт виконаних робіт від постачальника, податкова накладна, акт відремонтованих, реконструйованих та модернізація об'єктів
    • Списання основних засобів, МНМА; (Акт списання основних засобів)
    • Продаж основних засобів. Робота з документами: підготовка до передачі основного кошти, видаткова накладна, податкова накладна
  13. 13.

    Облік заробітної плати за першу половину місяця

    • Налаштування відображення заробітної плати у регламентованому обліку, ставок податків та внесків
    • Розрахунок авансу та авансових платежів (ЕСВ, ПДФО) за першу половину місяця. Робота із документами: відомість нарахування ЗП (авансу)
    • Перерахування податків та внесків у фонди (авансові платежі). формування платіжних доручень, банківської виписки
    • Виплата авансу співробітникам через касу та банк (карткові рахунки)
    • Робота з документами по касі (прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, касова книга, платіжне доручення, формування банківської виписки)
  14. 14.

    Нарахування заробітної плати за звітний місяць. Формування відомості щодо нарахування заробітної плати, зведення відрахувань до фондів, розрахункові листки працівникам

    • Перерахування податків та внесків (ЕСВ, ПДФО) (2 частина)
    • Виплата заробітної плати (2 частина). Робота з документами: платіжні доручення щодо сплати податків, перерахування ЗП на карткові рахунки, прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, касова книга, банківська виписка
  15. 15.

    Формування відомості щодо нарахування амортизації основних засобів за бухгалтерським обліком, (податковим обліком). Формування відомості щодо нарахування амортизації НМА за бухгалтерським обліком (податковим обліком)

  16. 16.

    Визначення фінансового результату

  17. 17.

    Регламентовані звіти. Вивантаження регламентованих звітів

Наші нагороди

Питання та відповіді

Де відбувається очне навчання?

Кожен слухач може вибрати для занять будь-яку з 3-х наших філій (біля метро) по Києву.

Які форми навчання пропонуємо?

Очно (у навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer чи інших програм); корпоративно (для підприємств) чи дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть відбуватися як у групах, і індивідуально.

Що слухач отримує після навчання?

Очно - кожен слухач (у групі або індивідуально) отримує сертифікат за умови проходження мінімум 90% обсягу заявленої програми;

Онлайн - для отримання сертифіката після закінчення навчання необхідно успішно виконати підсумкове завдання.

Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати пробне заняття групи, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р. та зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

Автопідбір курсу Автопідбір курсу