Тренди в Інстаграм 2020

Принципи роботи соцмереж змінюються дуже швидко, і щоб тримати позиції, необхідно відстежувати тренди ведення аккаунта і подачі інформації, щоб алгоритми програми працювали на Вас.

Тексти:

Дивно, але досі ходить міф, що тексти в Інстаграм не читають. Насправді, не читають нудні і нецікаві тексти. Ще торік топові акаунти своїми лонгрідами підривали активності в обговореннях. А все, що не поміщалося в доступні 2200 знаків, знаходило продовження в коментарях або скриншотами з «Нотаток» в каруселі фото.

Якщо Ваш клієнт – зацікавлена людина, то вона не пропустить цікавий текст. А якщо писати особливо нема про що, тоді досить короткого підпису.

Заповнена шапка профілю і обраний стиль фотографій:

Новачки в SMM часто грішать, представляючи оформлення профілю, як якесь конкурентна перевага. Просто запам’ятайте, що це маст-хев, також як доглянутий зовнішній вигляд на зустрічі з новою людиною. Але дотримуватися чітко «шахове» розташування або «смужку» (кожен третій пост в одному оформленні) і т.п. вже не справляє враження на клієнтів. Інтерактивний і щирий контент, живі фото – те, що дійсно чіпляє користувачів. Звичайно, потрібно подбати про те, щоб потенційний клієнт захотів зупинитися і розглянути сторінку, а також швидко отримав всю потрібну інформацію про діяльність компанії. Хороший варіант для бізнес-акаунтів: розміщення на фотографії підписів, що стимулюють прочитати текст.

Масслайкінг, массфоловінг, а також накрутки:

Забудьте ці слова. А якщо не знали, то краще не гуглити. Дуже привабливий дешевий спосіб створити видимість популярності акаунта великим числом передплатників, які зовсім не належать до цільової аудиторії. В результаті алгоритм сприймає контент як нецікавий, зменшує органічну видачу і відновити охоплення буде дуже складно. Краще витратити час на створення цікавого контенту, а гроші на його просування за допомогою легального каналу (таргетинг або реклама на сторонніх майданчиках).

Сторіз:

«У 2020 році потрібно багато сторіз, мінімум 10 в день», – часто трапляється твердження. Поставте запитання у відповідь: «Кому потрібно?». Блогерам – потрібно. За їх подіями стежать, як за серіалом. Інтернет-магазинам – потрібно. Може не 10 штук кожен день, але в періоди оновлення асортименту – це хороший спосіб привернути увагу та ознайомити клієнтів з новинками. Але більшості типів компаній занадто багато сторіз вірний шлях підштовхнути користувача до її анулювання. Викладати варто тільки актуальні події, цікаві цільової аудиторії: знижки, акції, нові продукти або послуги, значущі заходи, результати успішних угод і т.п.

Відео:

А ось це той вид контенту, який ігнорувати не можна. Короткі, захопливі, вони розкажуть про вас більше, ніж будь-який лонгрід. Тренд 2019 року остаточно не переситивсь користувачам, тільки більше набрав обертів. Великий вебінар або презентацію продукту можна завантажити в IGTV, що торік отримав друге дихання і окрему вкладку в інтерфейсі. А якщо готові замахнутися на більше – спробуйте робити стоп-моушн.

Це лише частина інформації, яку можна застосовувати для успішного просування в Інстаграм. Але робота з соцмережею на професійному рівні вимагає комплексних знань, розуміння стратегії і інструментів. Детально блок SMM-просування, роботу з рекламою ми проходимо в курсі інтернет-маркетолога.

➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.