Преподаватель курсов логистики и ВЭД Учебного центра "ДАНКО"

Гвоздь Володимир Олександрович

Навички викладача:

  • Високий рівень комунікацій з постачальниками і партнерами по бізнесу, гнучкість у вирішенні питань з державними контролюючими органами
  • Досвід впровадження та реалізації правил і вимог Євросоюзу з належної виробничої практики дистрибуції, транспортування та зберігання, фармацевтичної системі якості, сертифікації та реєстрації Лікарських Засобів і медвиробів
  • Експерт в області імпорту та експорту різних категорій і складності вантажів, транспортної та складської логістики і дистрибуції
  • Багатий досвід організації системи поставок і логістики «з нуля»
  • Практичний досвід планування потреб і супроводу закупівель для забезпечення виробництва і дистрибуції
  • Високий рівень навичок проведення презентацій і навчання персоналу, використання комп’ютерного програмного забезпечення, сучасних інтернет технологій для бізнесу, в т.ч ERP
  • Досвідчений і впевнений менеджер будь-якого колективу, проекту, процесу
  • Вільне володіння мовами: Українська / Російська / Англійська

Професійний досвід роботи:

Леко Стайл, ТОВ, Київ, Україна – Менеджер по закупкам ЗЕД:

  • Пошук нових і робота з існуючими постачальниками з закупівель і компонентів для виробництва
  • Визначення потреб компанії і здійснення своєчасних закупівель
  • Робота з перевізниками та експедиторами з доставки та митного оформлення продукції, що закуповується по імпорту продукції
  • Контроль оплат і взаєморозрахунків з Постачальниками
  • Підготовка, продовження і зміни до контрактів з Постачальниками
  • Проведення операцій і надання звітності в корпоративній ERP системі
  • Підготовка презентацій та участь у виставках
  • Забезпечення експортних поставок компанії

Техномедекс Груп, ТОВ, Київ, Україна – Менеджер з логістики та ЗЕД:

  • Удосконалено процедуру закупівель від провідних світових виробників обладнання та витратних матеріалів для офтальмології і проф. косметики
  • Організовано систему доставки і митного очищення продукції від іноземних постачальників в Україну, в тому числі термочутливої (+ 2 + 8С)
  • Управління міжнародними контрактами із закупівлі
  • Здійснювалася сертифікація мед. виробів і професійної косметики
  • Керував роботою складу і дистрибуцією по Україні
  • Оптимізував роботу з планування закупівель і своєчасній доставці

ТОВ Хуманіті – Джорджія, Тбілісі, Грузія – Керуючий Логістикою (SC), забезпеченням якості (QA) і роботою з клієнтами (CS), Керівник відділу реєстрації (RA):

  • Створено бізнес-план (BP), презентований партнерським Фондом Уряду Грузії
  • Сформовано відділ реєстрації лікарських засобів (ЛЗ), розпочато процес державної реєстрації ЛЗ в Грузії
  • Здійснено закупівлю робочих стандартів (WS) для реєстрації ЛЗ
  • Обрано і підготовлено відповідний склад для зберігання медикаментів
  • Підготовлено і ліцензовано склад медикаментів спец. контролю МОЗ – наркотичні і психотропні субстанції
  • Сформовано і організовано роботу відділу логістики, забезпечення якості та роботи з клієнтами в складі 9 співробітників. Планування і контроль KPIs досягненнями
  • Успішно втілені Європейські вимоги (GDP / GSP) зі зберігання і транспортування медикаментів. Розроблено комплекс СОП для всіх активностей Департаменту
  • Розроблено програму навчання персоналу відділу по СОП GDP / GSP; проведено навчання та сертифікація персоналу Департаменту
  • Організовано систему забезпечення контролю якості імпортованих серій ЛЗ в WHO сертифікованих лабораторіях поза Грузією
  • Імпорт і дистрибуція медикаментів в т.ч. в якості гуманітарної допомоги

ЮСБ Фарма ГмбХ – Представництво в Україні та Молдові, Київ, Україна:

  • Керував дистрибуцією і комерційною активністю. Забезпечував участь продукції Компанії в тендерних і госпітальних продажах
  • Керував комерційними контрактами
  • Відповідальний за логістику і доставку продукції дистриб’юторам, включаючи продукцію, що вимагає спеціальних (cold-chain) умов транспортування. Контроль складських залишків продукції
  • Оптимізовано процес планування промислового виробництва ЛЗ для України
  • Організовано доступ продукції на ринок, вирішені питання якості та реєстрації ЛЗ
  • Керував процесом реєстрації цін на продукцію Компанії в Республіці Молдова
  • Вибрано оптимальний аптечний склад МЛС (BW), проведені аудити потенційних 3PL провайдерів

LVMH (ДП Селдіко Україна), Київ, Україна:

  • Керував усіма активностями Департаменту логістики
  • Організував ефективну дистрибуцію парфумерії та косметики Світових брендів
  • Оптимізував систему доставки продукції безпосередньо в торгові точки Києва
  • Проводив комерційні переговори з 3PL провайдером по зниженню вартості послуг
  • Впровадив процес декодування коду “Сірого ринку” в умовах найманої складу
  • Керував усіма активностями Підприємства по контрафактній продукції

Укр.-Кіпр. СП ТОВ «МТІ», Київ, Україна – Менеджер з Логістики;

ТОВ «Сервус Системз Інтегрейшн», Київ, Україна – Менеджер з Логістики;

Лечіва А.С., Представництво в Україні, Київ, Україна – Менеджер з Логістики;

ІБМ Корп., Акредитоване Представництво в Україні, Київ, Україна – Менеджер з Логістики.

➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.