HR як маркетолог

HR как маркетолог

Незважаючи на те, що рівень безробіття не знижується, часто ейчарам доводиться докладати багато сил, щоб закрити деякі дуже конкурентні вакансії. Особливо це стосується ITсфери. Вмотивовані рекрутери для цього освоюють навички маркетологів, наприклад такі:

Копірайтинг.

Вакансії, написані наче під копірку, викликають нудьгу.  Про «каву та печиво» в офісі писати в 2020 році зовсім не варто. Цікавий текст здатний зацікавити кандидата та утримати його увагу. І щоб він зачепив, починати потрібно зі складання портрета кандидата: визначити його цінності, чим він цікавиться, чим живе. Рівень освіти також має значення для стилю подачі опису вакансії. Текст має бути легким та зрозумілим, щоб кандидат бачив у ньому відображення  власних якостей та потреб і захотів відповісти.

Еmail маркетинг.

Вважається, що холодні розсилки мають невелику ефективність. Проте правильно побудована стратегія дозволить зачепити кандидата, адже як показує статистика, майже 99% активних користувачів Інтернет, перевіряють  електронну пошту мінімум 1 раз на день. Для цього важливі наступні речі: цікава тема листа, стисло викладений та обов’язково персоналізований зміст.

Розвиток бренду роботодавця.

9 з 10 кандидатів залишать заявку на вакансію в компанію, репутація якої всім відома і позитивна. Над цим працює не тільки маркетолог, а й рекрутер, який стане першим представником бренду, з яким познайомиться кандидат. Від першого контакту з рекрутером заочне враження або підтвердиться або знищіться. В першому випадку компанія отримує більше, ніж працівника – співробітники часто стають не просто частиною команди, а й амбасадорами бренду.

SEO та PPC.

Це може здаватись дивним, але обидва інструменти також використовуються прогресивними ейчарами. Тобто тексти вакансій складаються не тільки за змістом, але й з урахуванням вимог пошукових систем. А платні переходи в контекстній рекламі дають реальних кандидатів.

Отже, для  отримання найкращих результатів рекрутеру потрібно думати, як маркетолог, робити відповідні дії. Конкуренція на ринку праці досить велика, тому набуття ексклюзивних навичок, дозволить виділятись з-поміж інших ейчарів та заробити собі репутацію.

➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.