Курси бухгалтерського обліку в 1С : УТП (Управління торговим підприємством) 8.3

Рейтинг курса: 5/5
Бухгалтерський облік в 1С : УТП (Управління торговим підприємством) 8.3
5 (100%) 1 голос[а]

Бухгалтерський облік в 1С : УТП (Управління торговим підприємством) 8.3

Тривалість
Індивідуально
20 годин
У групі
-
Вартість
Індивідуально
5000 грн/курс*
У групі
-

Індивідуально :

  • Мінімальна тривалість заняття – 2 години;
  • Графік занять погоджується індивідуально;

Корпоративне навчання (для підприємств) :

  • Вартість та графік навчання обговорюється індивідуально під вимоги замовника;

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.

Викладачі  даного курсу

  • Дашко Вікторія Василівна

    Більше 15 років досвіду на різних комерційних підприємствах у сфері будівництва, оптової та роздрібної торгівлі, зовнішньоекономічної діяльності, надання аудиторських та страхових послуг на посаді головного бухгалтера, бухгалтера-консультанта, фінансового директора.

  • Шабаан Оксана Вікторівна

    Шабаан Оксана Вікторівна – досвідчений викладач-практик курсів бухгалтерського обліку та 1С різних конфігурацій (1С 8 и 1С 7.7). Більше 15 років досвіду у сфері бухгалтерського та податкового обліку підприємства на посаді головного бухгалтера.

  • Бастун Вадим Юрьевич

    ЗАО “МВЦ”, ООО “Максимус аирлайнс”, ООО “Дарт” (Доработка и внедрение учетных систем 1с Предприятие);
    ООО “Тали” – главный бухгалтер;
    Авторизованный сервис-центре “Бош-сервис” – системный администратор.

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

Група Старт групи Графік Термін навчання Філія Ціна

№1

30.10.2018

10:00 - 13:00

Вт, Чт

8 занятий

м. Контрактовая площадь

Дивитися на карті

2900 грн.

№2

07.11.2018

18:30 - 21:00

Пн, Ср, Пт

10 занятий

м. Контрактовая площадь

Дивитися на карті

2900 грн.

№3

04.11.2018

12:00 - 15:00

Сб, Вс

8 занятий

м. Контрактовая площадь

Дивитися на карті

2900 грн.

№4

07.11.2018

10:00 - 13:00

Пн, Ср, Пт

8 занятий

м. Святошин

Дивитися на карті

2900 грн.

№5

05.11.2018

18:30 - 21:00

Пн, Ср, Пт

10 занятий

м. Святошин

Дивитися на карті

2900 грн.

№6

28.10.2018

12:00 - 15:00

Сб, Вс

8 занятий

м. Святошин

Дивитися на карті

2900 грн.

№7

01.11.2018

10:00 - 13:00

Вт, Чт

8 занятий

м. Левобережная

Дивитися на карті

2900 грн.

№8

31.10.2018

18:30 - 21:00

Пн, Ср, Пт

10 занятий

м. Левобережная

Дивитися на карті

2900 грн.

№9

04.11.2018

12:00 - 15:00

Сб, Вс

8 занятий

м. Левобережная

Дивитися на карті

2900 грн.

№10

30.10.2018

10:00 - 13:00

Вт, Чт

8 занятий

м. Дворец Спорта

Дивитися на карті

2900 грн.

№11

07.11.2018

18:30 - 21:00

Пн, Ср, Пт

10 занятий

м. Дворец Спорта

Дивитися на карті

2900 грн.

№12

04.11.2018

09:00 - 12:00

Сб, Вс

8 занятий

м. Дворец Спорта

Дивитися на карті

2900 грн.

  • 1. Знайомство з інтерфейсами :

    • Повний;
    • Адміністративний;
    • Бухгалтерський;
    • Управління продажами;
    • Управління закупівлями;
    • Управління запасами;
    • Управління роздрібною торгівлею;
    • Управління грошовими коштами;
    • Управління зарплатою організації;
    • Планування;

    2. Внесення даних про підприємство (реєстрація, коди, розрахункові рахунки);

    3. Загальні налаштування 1С Управління Торговим Підприємством 8.3 (користувачі, права, загальні налаштування в програмі). Облікова політика підприємства;

    4. Внесення працівників підприємства (особова картка працівника, наказ про прийняття на роботу, заява на застосування пільги, введення відомостей про банківські картки працівника, відповідальні особи підприємства);

    5. Обліку статутного капіталу :

    • Внесення даних про засновників підприємства;
    • Ручна бухгалтерська проводка по формуванню статутного капіталу (формування бухгалтерської довідки);
    • Внесення внесків в статутний капітал грошовими коштами (формування банківської виписки);
    • Внесення внесків в статутний капітал основними засобами, малоцінними необоротними матеріальними активами (створення номенклатури на основні засоби, МНМА);

    6. Виконання робіт, послуг покупцям та замовникам на умовах – післяплати (передплати) :

    • Створення картки на контрагента-покупця, створення картки – номенклатури-послуги;
    • Робота з документами : рахунки – фактури, акти виконання робіт, послуг, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, отримання оплати від покупців, формування банківської виписки;
    • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ продажів. Перевірка сум зобов’язань по ПДВ;

    7. Придбання (виконання) робіт, послуг від постачальників та підрядників на умовах – післяплати (передплати) :

    • Створення картки на контрагента-постачальника, створення картки – номенклатури-послуги;
    • Робота з документами : рахунки-фактури, акти виконаних робіт, послуг, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, складання платіжних доручень, формування банківської виписки;
    • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ придбань. Перевірка суми вхідного ПДВ;

    8. Придбання товарно-матеріальних цінностей від постачальників (резидентів, нерезидентів) на умовах передплати (післяплати). Валютні операції :

    • Створення картки на контрагента-постачальника (резидента, нерезидента), створення картки – номенклатури на товари, виробничі запаси (ТМЦ);
    • Робота з документами при розрахунках з постачальниками-резидентами : замовлення постачальникам, рахунки-фактури, накладні, довіреності, податкові накладні, платіжні документи, формування банківської виписки;
    • Придбання валюти для розрахунку з постачальниками-нерезидентами (заявка на купівлю валюти, зарахування валюти на рахунок підприємства). Складання платіжних доручень при купівлі валюти, формування банківської виписки по валютному рахунку;
    • Робота з документами при розрахунках з постачальниками-нерезидентами : інвойс, накладні, митна декларація. Надходження додаткових видатків, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних;
    • Розрахунки з постачальниками з повернень ТМЦ, коригування податкового кредиту по ПДВ. Робота з документами : накладні на повернення, розрахунок коригування до податкової накладної;
    • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ придбань. Перевірка суми вхідного ПДВ;
    • Акт звірки взаєморозрахунків з постачальниками;
    • Формування відомостей : по взаєморозрахунках з контрагентами, заборгованість по контрагентам, відомість по товарам на складах;

    9. Продаж товарно-матеріальних цінностей покупцям (резидентам, нерезидентам) на умовах передплати (післяплати). Валютні операції :

    • Створення картки на контрагента-покупця (резидента, нерезидента);
    • Робота з документами при розрахунках з покупцями-резидентами : рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних. Отримання оплати від покупця (резидента), формування банківської виписки;
    • Робота з документами при розрахунках з покупцями-нерезидентами : рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних. Отримання оплати від покупця (нерезидента), формування банківської виписки по валютному рахунку;
    • Продаж валюти, отриманої від покупця-нерезидента (заявка на продаж валюти, зарахування гривні на рахунок підприємства);
    • Розрахунки з покупцями з повернень ТМЦ, коригування податкових зобов’язань по ПДВ, Робота з документами : накладні на повернення, розрахунок коригування до податкової накладної;
    • Акт звірки взаєморозрахунків з покупцями;
    • Формування відомостей : по взаєморозрахунках з контрагентами; заборгованість по контрагентами ; відомість по товарам на складах;

    10. Розрахунки з підзвітними особами :

    • Знаття грошових коштів з розрахункового рахунку підприємства в касу на господарські потреби. Робота з документами : прибутковий касовий ордер, касова книга, формування банківської виписки;
    • Видача грошових коштів з каси підприємства підзвітній особі на господарські потреби. Робота з документами : видатковий касовий ордер, касова книга;
    • Повернення в касу невикористаних грошових коштів від підзвітної особи. Робота з документами : прибутковий касовий ордер, касова книга;
    • Здача готівкових грошових коштів з каси на розрахунковий рахунок підприємства. Робота з документами : видатковий касовий ордер, касова книга, формування банківської виписки;

    11. Облік необоротних активів (основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів) :

    • Придбання основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів у постачальника (в тому числі придбання основних засобів, МНМА для операцій, які не пов’язані з господарською діяльність підприємства). Створення картки – номенклатури на основні засоби, МНМА. Робота з документами : рахунки-фактури, накладна, довіреність, податкова накладна;
    • Введення в експлуатацію основних засобів. Створення акту введення в експлуатацію основних засобів;
    • Введення в експлуатацію малоцінних необоротних матеріальних активів. Створення акту введення в експлуатацію МНМА. Нарахування амортизації на малоцінні необоротні матеріальні активи – 100% або 50% на 50%;
    • Придбання нематеріальних активів у постачальників. Створення картки – номенклатури на МНА. Робота з документами : рахунки-фактури, накладна, податкова накладна;
    • Введення в експлуатацію нематеріальних активів. Створення акту введення в експлуатацію НМА;
    • Ремонт основних засобів. 10% ліміт по ремонту. Робота з документами : акт виконаних робіт від постачальника, податкова накладна, акт відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів;
    • Списання основних засобів, МНМА (акт списання основних засобів;
    • Продаж основних засобів. Робота з документами : підготовки до передачі основного засобу, видаткова накладна, податкова накладна;

    12. Облік заробітної плати за першу половину місяця :

    • Налаштування відображення заробітної плати в регламентованому обліку, ставко податків та внесків;
    • Розрахунок авансу та авансових платежів (ЄСВ, ПДФО) за першу половину місяця. Робота з документами : відомість нарахування ЗП (авансу);
    • Перерахування податків та внесків по фондах (авансові платежі). Формування платіжних доручень, банківської виписки;
    • Виплата авансу працівникам через касу і банк (карткові рахунки). Робота з документами по касі (прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, касова книга, платіжне доручення вихідне, формування банківської виписки);

    13. Нарахування заробітної плати за звітний місяць. Формування відомості по нарахуванню заробітної плати, зведення відрахувань в фонди, розрахункові листки працівникам :

    • Перерахування податків та внесків (ЄСВ, ПДФО) (2 частина);
    • Виплата заробітної плати (2-га частина). Робота з документами : платіжні доручення по сплаті податків, перерахуванню ЗП на карткові рахунки, прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, касова книга, банківська виписка;

    14. Формування відомості по нарахуванню амортизації основних засобів за бухгалтерським обліком (податковим обліком). Формування відомості по нарахуванню амортизації НМА за бухгалтерським обліком (податковим обліком);

    15. Визначення фінансового результату;

    16. Регламентовані звіти. Вигрузка регламентованих звітів;

    17. Зберігання інформаційної бази.