Курси бухгалтерського обліку в 1С Управління торговим підприємством (УТП) 8.3

ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
-
У групі
-
Індивідуально
~20 годин
Індивідуально
350 грн/год
ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
-
У групі
-
Індивідуально
~20 годин
Індивідуально
300 грн/год
Групи
Програма курсу:

1. Знайомство з інтерфейсами :

  • Повний;
  • Адміністративний;
  • Бухгалтерський;
  • Управління продажами;
  • Управління закупівлями;
  • Управління запасами;
  • Управління роздрібною торгівлею;
  • Управління грошовими коштами;
  • Управління зарплатою організації;
  • Планування;

2. Внесення даних про підприємство (реєстрація, коди, розрахункові рахунки);

3. Загальні налаштування 1С Управління Торговим Підприємством 8.3 (користувачі, права, загальні налаштування в програмі). Облікова політика підприємства;

4. Внесення працівників підприємства (особова картка працівника, наказ про прийняття на роботу, заява на застосування пільги, введення відомостей про банківські картки працівника, відповідальні особи підприємства);

5. Обліку статутного капіталу:

  • Внесення даних про засновників підприємства;
  • Ручна бухгалтерська проводка по формуванню статутного капіталу (формування бухгалтерської довідки);
  • Внесення внесків в статутний капітал грошовими коштами (формування банківської виписки);
  • Внесення внесків в статутний капітал основними засобами, малоцінними необоротними матеріальними активами (створення номенклатури на основні засоби, МНМА);

6. Виконання робіт, послуг покупцям та замовникам на умовах – післяплати (передплати):

  • Створення картки на контрагента-покупця, створення картки – номенклатури-послуги;
  • Робота з документами : рахунки – фактури, акти виконання робіт, послуг, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, отримання оплати від покупців, формування банківської виписки;
  • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ продажів. Перевірка сум зобов’язань по ПДВ;

7. Придбання (виконання) робіт, послуг від постачальників та підрядників на умовах – післяплати (передплати):

  • Створення картки на контрагента-постачальника, створення картки – номенклатури-послуги;
  • Робота з документами : рахунки-фактури, акти виконаних робіт, послуг, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних, складання платіжних доручень, формування банківської виписки;
  • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ придбань. Перевірка суми вхідного ПДВ;

8. Придбання товарно-матеріальних цінностей від постачальників (резидентів, нерезидентів) на умовах передплати (післяплати). Валютні операції:

  • Створення картки на контрагента-постачальника (резидента, нерезидента), створення картки – номенклатури на товари, виробничі запаси (ТМЦ);
  • Робота з документами при розрахунках з постачальниками-резидентами : замовлення постачальникам, рахунки-фактури, накладні, довіреності, податкові накладні, платіжні документи, формування банківської виписки;
  • Придбання валюти для розрахунку з постачальниками-нерезидентами (заявка на купівлю валюти, зарахування валюти на рахунок підприємства). Складання платіжних доручень при купівлі валюти, формування банківської виписки по валютному рахунку;
  • Робота з документами при розрахунках з постачальниками-нерезидентами : інвойс, накладні, митна декларація. Надходження додаткових видатків, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних;
  • Розрахунки з постачальниками з повернень ТМЦ, коригування податкового кредиту по ПДВ. Робота з документами : накладні на повернення, розрахунок коригування до податкової накладної;
  • Формування таблиць – очікуваний та підтверджений ПДВ придбань. Перевірка суми вхідного ПДВ;
  • Акт звірки взаєморозрахунків з постачальниками;
  • Формування відомостей : по взаєморозрахунках з контрагентами, заборгованість по контрагентам, відомість по товарам на складах;

9. Продаж товарно-матеріальних цінностей покупцям (резидентам, нерезидентам) на умовах передплати (післяплати). Валютні операції:

  • Створення картки на контрагента-покупця (резидента, нерезидента);
  • Робота з документами при розрахунках з покупцями-резидентами : рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних. Отримання оплати від покупця (резидента), формування банківської виписки;
  • Робота з документами при розрахунках з покупцями-нерезидентами : рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, формування реєстру виданих та отриманих податкових накладних. Отримання оплати від покупця (нерезидента), формування банківської виписки по валютному рахунку;
  • Продаж валюти, отриманої від покупця-нерезидента (заявка на продаж валюти, зарахування гривні на рахунок підприємства);
  • Розрахунки з покупцями з повернень ТМЦ, коригування податкових зобов’язань по ПДВ, Робота з документами : накладні на повернення, розрахунок коригування до податкової накладної;
  • Акт звірки взаєморозрахунків з покупцями;
  • Формування відомостей : по взаєморозрахунках з контрагентами; заборгованість по контрагентами ; відомість по товарам на складах;

10. Розрахунки з підзвітними особами:

  • Знаття грошових коштів з розрахункового рахунку підприємства в касу на господарські потреби. Робота з документами : прибутковий касовий ордер, касова книга, формування банківської виписки;
  • Видача грошових коштів з каси підприємства підзвітній особі на господарські потреби. Робота з документами : видатковий касовий ордер, касова книга;
  • Повернення в касу невикористаних грошових коштів від підзвітної особи. Робота з документами : прибутковий касовий ордер, касова книга;
  • Здача готівкових грошових коштів з каси на розрахунковий рахунок підприємства. Робота з документами : видатковий касовий ордер, касова книга, формування банківської виписки;

11. Облік необоротних активів (основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів):

  • Придбання основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів у постачальника (в тому числі придбання основних засобів, МНМА для операцій, які не пов’язані з господарською діяльність підприємства). Створення картки – номенклатури на основні засоби, МНМА. Робота з документами : рахунки-фактури, накладна, довіреність, податкова накладна;
  • Введення в експлуатацію основних засобів. Створення акту введення в експлуатацію основних засобів;
  • Введення в експлуатацію малоцінних необоротних матеріальних активів. Створення акту введення в експлуатацію МНМА. Нарахування амортизації на малоцінні необоротні матеріальні активи – 100% або 50% на 50%;
  • Придбання нематеріальних активів у постачальників. Створення картки – номенклатури на МНА. Робота з документами : рахунки-фактури, накладна, податкова накладна;
  • Введення в експлуатацію нематеріальних активів. Створення акту введення в експлуатацію НМА;
  • Ремонт основних засобів. 10% ліміт по ремонту. Робота з документами : акт виконаних робіт від постачальника, податкова накладна, акт відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів;
  • Списання основних засобів, МНМА (акт списання основних засобів;
  • Продаж основних засобів. Робота з документами : підготовки до передачі основного засобу, видаткова накладна, податкова накладна;

12. Облік заробітної плати за першу половину місяця:

  • Налаштування відображення заробітної плати в регламентованому обліку, ставко податків та внесків;
  • Розрахунок авансу та авансових платежів (ЄСВ, ПДФО) за першу половину місяця. Робота з документами : відомість нарахування ЗП (авансу);
  • Перерахування податків та внесків по фондах (авансові платежі). Формування платіжних доручень, банківської виписки;
  • Виплата авансу працівникам через касу і банк (карткові рахунки). Робота з документами по касі (прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, касова книга, платіжне доручення вихідне, формування банківської виписки);

13. Нарахування заробітної плати за звітний місяць. Формування відомості по нарахуванню заробітної плати, зведення відрахувань в фонди, розрахункові листки працівникам:

  • Перерахування податків та внесків (ЄСВ, ПДФО) (2 частина);
  • Виплата заробітної плати (2-га частина). Робота з документами : платіжні доручення по сплаті податків, перерахуванню ЗП на карткові рахунки, прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, касова книга, банківська виписка;

14. Формування відомості по нарахуванню амортизації основних засобів за бухгалтерським обліком (податковим обліком). Формування відомості по нарахуванню амортизації НМА за бухгалтерським обліком (податковим обліком);

15. Визначення фінансового результату;

16. Регламентовані звіти. Вигрузка регламентованих звітів;

17. Зберігання інформаційної бази.

Відгуки
КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ
Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.