Курси інтернет-маркетингу для керівника

ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
-
У групі
-
Індивідуально
-
Індивідуально
-
ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб + 10%
У групі
У групі
Індивідуально
-
Індивідуально
-
  • Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.

Програма курсу:

1. Стратегія інтернет-маркетингу:

  • Розробка спільної стратегії проекту (нового або діючого проекту);
  • Складання бюджету (приклад на живих проектах);
  • Написання бізнес-плану (основні розділи);

2. ВЕБ-сайт (організаційні питання):

  • Аналіз, вибір доменного імені, підбір хостингу, основні фактори, які впливають на алгоритм ранжування пошукових систем;
  • Фактори, які впливають на вибір системи CMS, постановка технічного завдання розробникам (огляд основних помилок при виборі систем управління контентом, приклади ТЗ);
  • Вибір, установка модулів, плагінів і сервісів (розбір на прикладах сайтів);
  • Специфіка контролю якості і версій коду;
  • Тестування функціоналу, інтерфейсу і юзабіліті сайту;
  • Технічний аналіз сайту (основні показники, сервіси та програми для проведення аналізу сайтів, чек-лист перевірки, практичні заняття);
  • Періодичність перевірок ВЕБ-ресурсу, документація;

3. Контент-маркетинг:

  • Розробка стратегії контент-маркетингу (основні підходи, залежно від ніші бізнесу);
  • Контент-план (розробка, особливості змістовної частини);
  • Основні фактори контенту, що впливають на ранжування сторінок сайту в пошукових системах;
  • Постановка ТЗ копірайтерам з написання текстів (приклади ТЗ);
  • Оптимізація контенту (чек-лист з перевірки текстів, сервіси та програми перевірки, практичні заняття);
  • Вірусний контент – турбо двигун продажів;

4. SEO:

  • Внутрішня оптимізація (ключові показники, семантичне проектування, бюджет просування, закони перелінковки);
  • Зовнішня оптимізація (канали отримання посилань, стратегія лінк-білдингу, бюджет побудови СМ, ​​чек-лист перевірки якості СМ свого проекту);
  • Проведення SEO аудиту сайту (сервіси та програми, чек-лист перевірки, періодичність);

5. SMM:

  • Тактика використання і впровадження моделі присутності проекту в соціальних мережах;
  • Контент-план (розробка, приклад готового плану на місяць);
  • Показники ефективності, створення звітності;
  • Тестування, оцінка РК в соцмережах;
  • Методи залучення трафіку з соцмереж;

6. PPC:

  • Медіапланування;
  • Підбір ключових і мінус слів для РК;
  • Оптимізація РК в Google ads;
  • Способи підняти CTR;
  • Методи використання ремаркетингу;
  • Оцінка показників ефективності РК;
  • Формування звітів;

7. E-mail маркетинг:

  • Створення стратегії e-mail маркетингу;
  • Огляд сервісів і їх тарифна політика;
  • Показники ефективності;
  • Тестування розсильних компаній;

8. Автоматичні воронки продажів:

  • Основні механізми для створення АВП;
  • Схематичне побудова АВП;
  • Показники ефективності;
  • Авто-роботи продажів (огляд, приклади);

9. Аналітика Керівника:

  • Аналіз трафіку і сервіси, сегментація, методи підняття рівня трафіку;
  • Система аналітиків GA (аналіз основних метрик, налаштування цілей, звітів, сегментація звітів, аналіз і сегментація ЦА, інтеграція з GSC);
  • Аналіз точок входу сайту;
  • Відстеження мікро і макро конверсій;
  • Формування груп ремаркетингу;

10. Бонусний модуль:

  • CRM системи, огляд систем, застосування на практиці, автоматизація рутинних робіт, контроль менеджерів продажів;
  • Аналіз, розбір впровадження АВП в проектах слухачів;
  • Тактика і сервіси.

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.