Курси маркетингу для START UP

Ви мрієте про свій START UP і хочете бути власником свого бізнесу? Ви давно плануєте відкрити маленьку кав’ярню, перукарню чи кафе – кондитерську, дизайнерське ательє з пошиту одягу чи магазин з продажу дитячих товарів?

Ідей багато, але з чого почати? Потрібен чіткий структурований бізнес план, інвестиції, реклама. Що ще потрібно, щоб професійно підійти до своєї мрії і зробити її прибутковим бізнесом? Потрібно розібратися з Маркетингом.

У повсякденному житті часто вважають, що Маркетинг – це тільки реклама – на ТВ, в Інтернеті, соціальних мережах. Так, це теж Маркетинг, але тільки один із його складових – комунікація.

Маркетинг – це діяльність компанії, направлена на забезпечення потреб споживачів або клієнтів. Це створення потрібних товарів і послуг для конкретної цільової аудиторії, у потрібному місці, в потрібний час і за ціною, яка підійде споживачеві, при здійсненні необхідної комунікації.

З першого погляду здається, що Маркетинг – це дуже складно. Насправді, все просто: чіткі структуровані правила, таблиці та формули + здоровий глузд та практика + креатив. Зрозуміє кожен, хто засвоїть ці елементи та захоче знати більше про Маркетинг. Після цього курсу, ви будете впевненіше почуватися у морі Маркетингу і випливете в бурхливому морі конкурентів.

ЦІЛЬ КУРСУ:

За 8 занять (16 годин)  ознайомити слухачів з основними елементами та інструментами теоретичного Маркетингу та особливостями їх практичного застосування для ефективного Бізнесу. Навчити самостійно робити Маркетинговий та Бізнес плани та вміти професійно управляти своїм бізнесом – START UP.

КУРС ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ:

  • Всіх бажаючих запустити свій START UP, відкрити свій маленький, середній чи великий бізнеси.
  • Власників існуючих бізнесів – START UP, які мають потребу структурувати діяльність компанії та визначити її стратегічний розвиток.
  • випускників ВНЗ, які хочуть знати більше про сучасний практичний маркетинг.

РЕЗУЛЬТАТ КУРСУ:

Курс інтерактивний і базується на 30% теорії і 70% практики.  На кожному занятті ми будемо разом практикувати: робити аналіз ринку, визначати цільову аудиторію, розробляти нові продукти, складати стратегічні чи тактичні плани.

 ПІСЛЯ ІНТЕНСИВНОГО КУРСУ «МАРКЕТИНГ ДЛЯ START UP»:

  • Ви дізнаєтесь що таке Бренд і як зробити свій бренд сильним і прибутковим.
  • Зрозумієте, що таке Маркетинг в деталях та з чого складається Маркетинговий мікс (4P, 5Р, 7Р). Для чого він, і чому він такий важливий для бізнесу.
  • Навчитеся робити Бізнес та Маркетинговий плани для вашого START UP.
  • Зможете робити аналіз ринку, конкурентів, визначати цільову аудиторію, споживачів чи клієнтів, зрозуміти їх потребу.
  • Дізнаєтесь, як розробити та запустити прибутковий продукт, який потрібен споживачеві чи клієнтові. Навчитесь правильно рахувати ціну на цей продукт, товар чи послугу.
  • Дізнаєтесь, як планувати та оцінювати Маркетингові кампанії та ефективно витрачати Маркетинговий бюджет.
  • Зможете написати різні бріфи (на розробку креативної концепції, на планування медіа кампанії, на запуск нового продукту).
  • Отримаєте чітку інструкцію, як розробити стратегію розвитку вашого START UP.
ОЧНЕ НАВЧАННЯ
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
16 годин
У групі
3600 грн/курс
Індивідуально
-
Індивідуально
-
ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ (В ПРЯМОМУ ЕФІРІ)
Терміни
1 година = 60 хвилин
Вартість
Для юр.осіб і ФОП + 10%
У групі
14 годин
У групі
2800 грн/курс
Індивідуально
-
Індивідуально
-

КОРПОРАТИВНЕ НАВЧАННЯ

Корпоративне навчання - це сильний мотивуючий фактор, що підвищує залученість співробітників і загальну ефективність роботи колективу. Ми пропонуємо компаніям послуги проведення курсів підвищення кваліфікації за всіма існуючими напрямками. Заняття можуть проводитися на нашій території, дистанційно або на території замовника за домовленістю. Індивідуальний підхід при створенні програм під нагальні завдання і вимоги, де підбирається необхідну кількість годин і розглянутих тем. Надішліть нам задачу і ми розрахуємо персональне пропозицію під ваші цілі.
Групи
Програма курсу:

1. Бренд чи торгова марка?

  • Що таке бренд та яка його цінність?
  • Як стати сильним брендом? Скільки для цього потрібно інвестицій?
  • Вчимося визначати де бренд, а де продукт;
  • Розбиваємось по групам, визначаємо Бізнес кейс;

2. Сучасний Маркетинг та Маркетинговий мікс (4Р, 5Р,7Р):

  • Теорія маркетингу на практиці в великих компаніях, як це реально працює;
  • PRODUCT (продукт) – матриця Ансофф, життєвий цикл продукту;
  • PRICE (ціна) – як правильно сформувати ціну, націнка чи знижка;
  • PLACE (місце продажу) – як правильно вибрати де продавати;
  • PROMOTION (просування, реклама) – канали комунікації, ЦА;
  • +3 Р – PEOPLE (люди), PROCESS (процес) та PHYSICAL EVIDENCE (фізичне оточення);

3. Бізнес-планування:

  • Види планів та їх особливості – Бізнес, Маркетинговий, Медіа плани і т.д.
  • Стратегічне та тактичне планування;
  • Проводимо аудит:
    • Зовнішнє оточення – ринок, конкуренти, PEST аналіз;
    • Внутрішнє оточення – 5М, SWOT аналіз;
  • Ставимо цілі по SMART – ROI, EBITDA, чистий прибуток;

4. Маркетингові дослідження:

  • Ad hос та синдикативні дослідження;
  • Кількісні – аудит продажів (Нільсон, Моріон), соціологічні дослідження;
  • Якісні – фокус групи, глибинні інтерв’ю, он-лайн опитування, інші;
  • Пишемо бріф на маркетингові дослідження;

5. Запуск нового продукту:

  • Як зрозуміти який продукт запустити? Яка потреба ринку, споживача, клієнта?
  • Яка конкурентна ціна на цей продукт, щоб його купили? Як правильно рахувати, щоб бути прибутковим?
  • Пишемо чіткий бріф – отримуємо успішний продукт;

6. Канали комунікації. Де і як розміщувати рекламу:

  • Маркетинговий план, бюджет на його реалізацію та управління ним;
  • Медіа план, показники ефективності каналів комунікації;
  • Цільова аудиторія та креативні слогани. Що працює?
  • Пишемо бріф на розміщення Маркетингової кампанії;

7. Визначаємо стратегію Вашого START UP:

  • Робимо SWOT аналіз і визначаємо свої сильні сторони і можливості. Оцінюємо слабкі сторони і можливі загрози;
  • Підсумовуємо що, за скільки, коли і кому ми будемо продавати;
  • Чітко прописуємо стратегію розвитку Вашого START UP, як ми будемо це робити в перспективі 1 року, 5 років, 10 років;

8. Презентуємо стратегію розвитку Вашого START UP:

  • Кожна група презентує свій Бізнес кейс;
  • Колективне обговорення і отримання конструктивних коментарів;
  • Визначаємо подальші дії.
Наші нагороди та відгуки

Швидкий запис

Введіть ваші дані для подачі заявки. Ми з вами зв'яжемося і обговоримо деталі навчання.

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ ВИПУСКНИКІВ

Наш навчальний центр співпрацює з багатьма компаніями з метою запропонувати кращим випускникам гідну роботу. Вся наша методика навчання побудована на актуальних практичних моментах, які будуть зустрічатися щодня в робочому процесі. Тому Вам буде легко інтегруватися на новій для себе посаді. Для цього достатньо максимально відповідально підійти до процесу навчання і в кінці будете винагороджені інтересом з боку роботодавця.
➤ Де проходить навчання?

Кожен слухач може обрати для занять будь-яку з 6-ти наших філій (біля метро) по Києву

➤ Які форми навчання пропонуємо?

Очно (в навчальному центрі); онлайн (Live-заняття з викладачем за допомогою Skype, Teamviewer або інших програм); корпоративно (для підприємств) або дистанційно (на основі відео-уроків). Заняття можуть проходити як в групах, так і індивідуально

➤ Що слухач отримує після навчання?

Кожен випускник за умови відвідування занять автоматично отримує Сертифікат про закінчення.

➤ Чи є пробне заняття?

Кожен бажаючий може відвідати безкоштовне пробне заняття в групі, щоб зрозуміти чи відповідає курс очікуванням.

➤ Як довго ми працюємо?

Навчальний центр "ДАНКО" успішно працює на ринку бізнес-освіти з 1996 р і зарекомендував себе як надійний донор професійних кадрів.

➤ Хто викладачі?

Всі наші викладачі є практикуючими професіоналами в своїх сферах, що дає можливість передавати не тільки знання, а й безцінний досвід.